• Σχόλιο του χρήστη 'Βασίλης Μαζωμένος' | 19 Μαρτίου 2024, 18:13

    Μελετώντας –αρχικά- το οργανωτικό σχήμα της νέας εταιρείας διακρίνω μια πληθώρα θέσεων και αναρωτιέμαι αν αυτή θα συμβάλλει αποτελεσματικά στο σκοπό της και αν μπορεί να ακολουθήσει το διεθνές κεκτημένο μικρών και ευέλικτων σχημάτων που λειτουργούν πιο αποτελεσματικά και δεν θυμίζουν τον «Πύργο του Κάφκα». Ο ρόλος των φορέων που χειρίζονται δημόσιο χρήμα το οποίο προορίζεται για την παραγωγή και προώθηση οπτικοακουστικών έργων, δεν θα πρέπει να διακρίνεται από γραφειοκρατικές και αντι-φιλελεύθερες αγκυλώσεις μιας υπερτροφικής αντίληψης για το Κράτος. Συγκεκριμένα: Το επταμελές Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας , Ο Πρόεδρος και ο Διευθύνων Σύμβουλος Στο Άρθρο 16 (Διοικητική διάρθρωση) συναντάμε τις α) σε Γενικές Διευθύνσεις: Γενική Διεύθυνση Κινηματογράφου, Γενική Διεύθυνση Οπτικοακουστικών Μέσων, Τεχνολογίας και Δημιουργίας, Γενική Διεύθυνση Οικονομικής και Διοικητικής Υποστήριξης και β) σε υπηρεσίες που υπάγονται απευθείας στον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εταιρείας : Γραφείο Διοίκησης, Μονάδα Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, επιπέδου Διεύθυνσης Γραφείο Νομικής Υποστήριξης, επιπέδου Διεύθυνσης, Μονάδα Εσωτερικού Ελέγχου, επιπέδου Τμήματος Πιο κάτω διαβάζουμε: Άρθρο 17 - Σύσταση θέσεων ότι στην Εταιρεία συστήνονται εκατόν είκοσι (120) θέσεις προσωπικού, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου… Αναρωτιέμαι αν σε αυτά προσθέσει και τους μη μόνιμους συνεργάτες π.χ. (readers) σε ποιον αριθμό απασχολουμένων θα φτάσει η εταιρεία. Επίσης διαφαίνεται ή κάνω λάθος ότι όλο αυτό καταργεί τις υφιστάμενες διευθύνσεις του Ε.Κ.Κ. ; Τέλος, επί της αρχής δεν θεωρώ ότι η συγχώνευση των δυο φορέων (επειδή έχουν εφαπτόμενες λειτουργίες) θα λύσει προβλήματα, αλλά μάλλον θα τα καταστήσει πιο σύνθετα. Όσο πιο πολλά χρηματοδοτικά εργαλεία –χωριστά- υπάρχουν τόσο πιο ευέλικτες καθίστανται οι παραγωγές. Μια πρόταση: Στο Άρθρο 14-Πόροι-Έσοδα, θα πρόσθετα –κατά τα Βρετανικά πρότυπα- τη φορολόγηση με ένα ελάχιστο 0,3 – 0,5 της Λοταρίας που πήγαινε κατευθείαν σε ειδικό πρόσθετο κονδύλι ενίσχυσης των παραγωγών.