• Σχόλιο του χρήστη 'Γιάννης Νικόλόπουλος' | 24 Μαρτίου 2024, 21:09

    AΡΘΡΟ 14- Ο νόμος 4779/2021 προβλέπει εδώ και 4 χρόνια την καταβολή του 1.5% επι του τζίρου των ψηφιακών πλατφορμών στον ΕΚΟΜΕ. Ο νόμος που θα μπορούσε να αποφέρει πάνω από 7-10 εκατομμύρια ευρώ υπέρ της ελληνικής παραγωγής, ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ενω αντίθετοι οι ψηφιακές πλατφόρμες, που είναι αφορολόγητες, επιδοτούνται αδρά μεσω των εταιριών των "...εκτελεστών παραγωγών" με 40% cash back και επιρόσθετα με 30% tax credit. Η παράγραφος 2 του άρθρου 17 του 479/2021 είναι σαφής: "2. Οι πάροχοι κατά παραγγελία υπηρεσιών μέσων επικοινωνίας, εγκατεστημένοι σε άλλο κράτος-μέλος, εφόσον απευθύνονται ειδικά σε κοινό εντός της Ελλάδας, οφείλουν να συνεισφέρουν οικονομικά κάθε χρόνο ποσό ίσο με το ενάμιση τοις εκατό (1,5%) του κύκλου εργασιών τους που αφορά στην εν λόγω δραστηριότητά τους στην Ελλάδα, είτε α) για την παραγωγή ελληνικών οπτικοακουστικών έργων, είτε β) για την αγορά δικαιωμάτων σε ελληνικά οπτικοακουστικά έργα που δεν έχουν ακόμα κυκλοφορήσει, είτε γ) καταβάλλοντας το ποσό αυτό σε ειδικό λογαριασμό του Εθνικού Κέντρου Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας Α.Ε. (Ε.Κ.Ο.Μ.Ε.), που συστάθηκε με τον ν. 4339/2015 (Α΄ 133) για την ενίσχυση των ελληνικών παραγωγών. Οι πάροχοι αυτοί θεωρείται ότι απευθύνονται ειδικά στο ελληνικό κοινό, ιδίως αν διαφημίζονται σε αυτό, εάν κύρια γλώσσα παροχής της υπηρεσίας τους είναι ελληνική, έστω και με υπότιτλους, καθώς και αν οι παρεχόμενες υπηρεσίες περιέχουν προγράμματα ή εμπορικές ανακοινώσεις που απευθύνονται στο ελληνικό κοινό ή αφορούν ειδικά σε αυτό. Στην έννοια του ελληνικού οπτικοακουστικού έργου περιλαμβάνονται τα αυτοτελή οπτικοακουστικά έργα, κατά την παρ. 2 του άρθρου 20 του ν. 4487/2017 (Α΄ 116). Για τον χαρακτηρισμό ενός οπτικοακουστικού έργου ως ελληνικού εφαρμόζονται αναλογικά οι παρ. 1, 2 και 3 του άρθρου 3 του ν. 3905/2010 (Α΄219). "