• ΑΡΘΡΟ 14 Γίνεται λόγος για τους Πόρους – Έσοδα του Οργανισμού και θεωρούμε ότι θα πρέπει να προστεθεί ως έσοδο το 1,5% του ετήσιου κύκλου εργασιών της ΕΡΤ και των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών που σύμφωνα με το Ν.3905/2010, άρθρο 8 υποχρεούνται να το διαθέσουν κάθε χρόνο για την παραγωγή κινηματογραφικών έργων. ΑΡΘΡΟ 16 Γίνεται αναφορά στη διοικητική διάρθρωση και ειδικότερα στη Γενική Διεύθυνση Κινηματογράφου, με στρατηγικό στόχο την υποστήριξη της πολιτικής για τον εγχώριο κινηματογραφικό τομέα και την προώθησή του διεθνώς. Διαπιστώνουμε ότι λείπει ολοσχερώς το Μέρος Προγράμματος Ενίσχυσης Εγχώριου κινηματογραφικού τομέα που θα πρέπει ν’ αναφέρει τις γενικές διατάξεις αναφορικά με το Οργανόγραμμα της Διεύθυνσης, τα Βασικά στοιχεία προγραμμάτων επιχορήγησης, τους Δικαιούχους Επιχορήγησης με τις υποχρεώσεις τους, τη Διαδικασία Επιχορήγησης και το Περιεχόμενο αξιολόγησης των προτάσεων. Θεωρούμε απαράδεκτο ότι όλα τα παραπάνω δε δημοσιεύονται στη δημόσια διαβούλευση αφήνοντας μετέωρη την αγωνία όλων των ανεξάρτητων δημιουργών και το μέλλον του ελληνικού κινηματογράφου. Το νομοσχέδιο αναφέρεται στην ίδρυση του ενιαίου φορέα «Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου, Οπτικοακουστικών Μέσων και Δημιουργίας» χωρίς να γίνεται καμία συγκεκριμένη αναφορά στο καθεστώς λειτουργίας του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου που αφορά το σύνολο των εγχώριων οπτικοακουστικών παραγωγών. Από την άλλη μεριά, διακρίνεται το Μέρος Γ’ με το Πρόγραμμα στήριξης οπτικοακουστικών έργων στην Ελλάδα : Cash Rebate που αναφέρεται σε όλες τις Γενικές και Επιμέρους διατάξεις του πρώην φορέα ΕΚΟΜΕ. Πραγματικά, αναρωτιόμαστε με αγανάκτηση ποιος είναι ο λόγος που μένει εν κρυπτώ η Γενική Διεύθυνση Κινηματογράφου.