Άρθρο 160 – Καταβολή ποσοστού απ΄ το στοίχημα

Με συμφωνία που συνάπτεται μεταξύ αφενός των αθλητικών Ομοσπονδιών και των οικείων επαγγελματικών συνδέσμων αθλημάτων αγώνες των οποίων συμπεριλαμβάνονται σε δελτία στοιχήματος (αγώνες προκαθορισμένης απόδοσης) και, αφετέρου, των εταιρειών που παρέχουν υπηρεσίες αθλητικού στοιχηματισμού, πλην της ΟΠΑΠ ΑΕ, ορίζεται ποσοστό από τα μικτά κέρδη τους το οποίο οι εταιρείες οφείλουν να καταβάλλουν στους επαγγελματικούς συνδέσμους και τις Ομοσπονδίες, κατά τα ειδικότερα που στις συμφωνίες αυτές θα ορίζονται ως προς την κατανομή, τον τρόπο καταβολής και κάθε άλλη λεπτομέρεια. Σε περίπτωση μη επίτευξης συμφωνίας, το θέμα θα ρυθμίζεται με απόφαση του αρμόδιου για τον αθλητισμό Υπουργού. Η παρούσα διάταξη ως έχει θα ισχύει μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας αδειοδότησης των εταιρειών που παρέχουν υπηρεσίες αθλητικού στοιχηματισμού.

  • 9 Δεκεμβρίου 2016, 13:43 | ΠΑΝΕΛ. ΣΥΛ. ΥΠΑΛ. Γ.Γ.Α.

    Η εν λόγω διάταξη κινείται προς την σωστή κατεύθυνση, ωστόσο θα πρέπει να γίνει σχετική μνεία ότι τα εν λόγω έσοδα θα κατευθύνονται αποκλειστικά και μόνο στην ανάπτυξη του ερσιτεχνικού αθλητισμού. Περαιτέρω, χρήζει ανάγκη επαναδιατύπωσης καθώς ενδέχεται να στρεβλώνει τους κανόνες ανταγωνισμού εντός της Ε.Ε., καθότι εξαιρεί τον ΟΠΑΠ και επιβαρύνει χρηματοοικονομικά όλες τις άλλες εταιρείες στοιχηματισμού καθιστώντας τον ΟΠΑΠ πιο ανταγωνιστικό.

  • 1 Δεκεμβρίου 2016, 23:50 | ΚΑΤΣΑΜΠΟΞΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

    Ο ερασιτεχνικός αθλητισμός δοκιμάζεται ως προς την επιβίωσή του, ειδικά τα τελευταία χρόνια με τον μηδενισμό ουσιαστικά της χρηματοδότησης προς τα σωματεία.Μία καλή λύση θα ήταν η χρηματοδότηση μέσω ενός ταμείου ελεγχόμενου από την Γ.Γ.Α.Τα χρήματα για αυτό το ταμείο θα προέρχονται από αυτά που τζιράρουν οι στοιχηματικές εταιρίες του Ο.Π.Α.Π.συμπεριλαμβανομένου.

    5% από τον τζίρο αυτών των εταιριών, θα έδινε μεγάλη ανάσα στην κάλυψη ουσιαστικών αναγκών του πυρήνα του αθλητισμού,που είναι το ερασιτεχνικό,αθλητικό σωματείο.Φυσικά με τον αυστηρό έλεγχο της Γ.Γ.Α.

  • 1 Δεκεμβρίου 2016, 14:36 | K.E.A ΑμΚΕ ΚΩΔΙΚΑΣ ΕΥ ΑΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ

    Άρθρο 160 –

    η όποια Καταβολή ποσοστού απ΄ το στοίχημα των εταιρειών που παρέχουν υπηρεσίες αθλητικού στοιχηματισμού, και της ΟΠΑΠ ΑΕ θα πρέπει να δικαιολογεί

    1 – την ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΑΛΤΦΟΡΜΑ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ

    2 – τον σχεδιασμό οργάνωση υλοποίηση λειτουργία και ολιστικό έλεγχο ποιοτητας προγραμματων ευαισθητοποίησης των νέων αθλούμενων για την προληπτική εκπαιδευση κατά του εθισμού στο αθλητικό στοιχημα και τον αθλητικό τζογο

    3 – ον σχεδιασμό οργάνωση υλοποίηση λειτουργία και ολιστικό έλεγχο ποιοτητας προγραμματων ευαισθητοποίησης των επαγγελματιών αθλητών και των εθνικών ομάδων για την προληπτική εκπαιδευση κατά της χειραγώγησης αγώνων

    προτείνεται το 5% των ετήσιων κερδών του ΟΠΑΠ Α.Ε. και των λοιπών ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ στοιχηματικών ετερειων με άδεια από την ΕΕΕΠ να καταβάλουν το 5% σε ειδικό λογαριασμό ΤΟΥ υπουργειου ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ή της ΕΕΕΠ , ο οποίος και θα χρηματοδοτέι διαρκως δράσεις ενημερωασης εκπαιδευσης και καταρτισης κατά του εθισμού στο ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ τον εθισμό στον αθλητικό ΤΖΟΓΟ αλλά και σεμιναρίων ολων των μετόχων του αθλητισμού για την προληπτική αντιμετώπιση της ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΓΗΛΩΣΕΩΝ που σχετίζονται αμεσα με το ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΣΜΟ

    Εχουν ήδη γίνει αυτες οι ανωτερω προτασεις στο υπουργειο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ / γγΑ ως παρακάτω:

    κατάθεση ΕΙΣΗΓΗΤΙΚΟΥ ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΟΣ προς τον Υ/Φ & τον ΓΓΑ στις 10 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015

    «ΕΘΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ
    Κ.Ε.Α. ΚΩΔΙΚΑΣ ΕΥ ΑΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ Α.μ.Κ.Ε. Αθλητική Διαφάνεια Προστασία της Ακεραιότητας Ελληνικού Αθλητισμού

    ΕΙΣΗΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ

    ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΣΤΟ ΥΠ. ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ – ΥΦΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
    Προς : κ. Χαράλαμπο-Σταύρο Κοντονή ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ
    Κοινοποίηση : κ. Ιούλιο Συναδινό γ.γ. ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
    ΑΘΗΝΑ 10 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015
    ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ Νικόλαος Κωνσταντίνου Θεοδώρου, Γενικός Γραμματέας «Κ.Ε.Α. – ΚΩΔΙΚΑΣ ΕΥ ΑΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ»

    «ΕΘΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ

  • 1 Δεκεμβρίου 2016, 00:24 | K.E.A ΑμΚΕ ΚΩΔΙΚΑΣ ΕΥ ΑΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ

    ΡΟΛΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ Ε Ε Ε Π

    1 Αναγνωρίζεται ότι υπάρχει μια σειρά από άλλα ζητήματα προς εξέταση τα οποία, ενώ έχουν ευρεία συνάφεια με την πολιτική αυτή, είναι σκόπιμο να εξεταστούν

    Αυτά περιλαμβάνουν

    1. Πιθανές πολιτικές που σχετίζονται με αθλητικά στοιχηματικά όρια σε μετρητά , ΕΕΕΠ
    2. Zωντανού on-line στοιχηματισμού κατά τη διάρκεια μιας αθλητικής εκδήλωσης, ΕΕΕΠ
    3. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ Διαφήμισης αθλητικού στοιχηματισμού από το σύνολο των ΜΜΕ και ΙΝΤΕΡΝΕΤ με βάση αντί-στοιχους νόμους διαφήμισης ΚΑΠΝΟΥ ΤΣΙΓΑΡΩΝ ΑΛΚΟΟΛ κλπ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΕΘΙΣΜΟΥ
    4. Παρακράτηση 1 %% ΤΙΣ ΧΙΛΕΙΗΣ από τον ΤΖΙΡΟ κάθε στοιχηματικής πράξης προς όφελος του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΣΥΡΙΖΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΙΟΥΛΙΟΥ ΣΥΝΑΔΙΝΟΥ

    7.2 ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΓΝΙΑ – ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ – ΑΝΑΚΛΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ – ΠΡΟΣΩΡΙΝΩΝ ΑΔΕΙΩΝ ΕΕΕΠ –

    α. εφαρμογή του κανονισμού αθλητικών στοιχημάτων και με την δραστηριοποίηση των σχετικών μέτρων για την καταπολέμηση της χειραγώγησης των αθλητικών αγώνων σε σχέση με αθλητικά στοιχήματα, συμπεριλαμβανομένων, ανάλογα με την περί-πτωση:

    β. η ανταλλαγή πληροφοριών, σε εύθετο χρόνο, με άλλες αρμόδιες αρχές για το παράνομο, παράτυπο αθλητικό στοίχημα ή ύποπτες υποθέσεις αθλητικών στοιχημάτων, καθώς και παραβάσεις των κανονισμών

    γ. ο περιορισμός της προσφοράς στην ανεξέλεγκτη ζήτηση αθλητικών στοιχημάτων, μετά από διαβούλευση με τις εθνικές α-θλητικές οργανώσεις και τους αθλητικούς φορείς στοιχημάτων, ιδιαίτερα εκτός των αθλητικών αγώνων:

    • Τα οποία έχουν σχεδιαστεί για νεαρούς και εκείνους κάτω από την ηλικία των 18
    • Όπου οι οργανωτικές προϋποθέσεις είναι ανεπαρκείς ανασφαλείς
    • Όπου τα μερίδια/μερίσματα σε αθλητικό επίπεδο είναι ανεπαρκή

    δ. η παροχή εκ των προτέρων πληροφοριών σχετικά με τους τύπους και τα αντικείμενα των αθλητικών στοιχημάτων και στοι-χηματικών προϊόντων προς τους διοργανωτές αθλητικών αγώνων ή πρωταθλημάτων, για τη στήριξη των προσπαθειών τους προς τον εντοπισμό και τη διαχείριση των κινδύνων της χειραγώγησης αθλητικών γεγονότων και χειρισμού μέσα σε αγωνιστικό χώρο εποπτείας τους

    ε. η συστηματική χρήση ελέγχου, σε αθλητικά στοιχήματα, των μέσων πληρωμής που επιτρέπει χρηματοδοτικές ροές [financial flows] πάνω από ένα ορισμένο όριο, [threshold] που ορίζεται για να εντοπιστεί, ιδιαίτερα τους εντολείς-αποστολείς του αθλη-τικού πονταρίσματος στοιχήματος, τους δικαιούχους νικητές, και τα ποσά που έχουν στοιχηματιστεί

    στ. Μηχανισμών εποπτείας/ ελέγχου, σε συνεργασία με και μεταξύ των αθλητικών ομοσπονδιών και διοργανωτριών αρχών και διοργανώσεων και, [ανάλογα με την περίπτωση], των υπεύθυνων των κερδοσκοπικών εταιρειών αθλητικών στοιχημάτων, για να αποτρέψει τους προπονητές αθλητές παίκτες διαιτητές κριτές, στελέχη, παράγοντες, αντζέντηδες, στελέχη και εμπλεκόμενους αθλητικούς μετόχους, από στοιχήματα για αθλητικές διοργανώσεις, που βρίσκονται σε παράβαση των σχετικών αθλητικών κανόνων ή του εφαρμοστέου δικαίου

    ζ. Η άμεση και επ’ αόριστον αναστολή των αθλητικών στοιχημάτων, σύμφωνα με το εθνικό δίκαιο, σε αθλητικές διοργανώσεις ή πρωταθλήματα για τις οποίες έχει εκδοθεί τουλάχιστον μία ειδοποίηση από ευρωπαϊκούς ή διεθνείς μηχανισμούς εντοπισμού στοιχηματικής απάτης και οι οποίοι μηχανισμοί επιβάλλονται από ευρωπαϊκές ή διεθνείς αθλητικές συνομοσπονδίες στις εθνικές αθλητικές ομοσπονδίες

    η. Καταπολέμηση του παράνομου αθλητικού στοιχηματισμού

    • Υποχρεούται να διερευνήσει τα πλέον κατάλληλα μέσα για την καταπολέμηση των παράνομων φορέων εκμετάλλευσης αθλητικών στοιχημάτων και εξετάζει τη θέσπιση μέτρων, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, όπως:

    • Σφράγισμα της πρόσβασης σε παράνομους φορείς που διεξάγουν αθλητικό στοίχημα, από απομακρυσμένες φυσικές θέσεις εκτός επικράτειας και το κλείσιμο των παράνομων εν Ελλαδί επιχειρήσεων αθλητικών στοιχημάτων σύμφωνα με την δικαιοδοσία του Ελληνικού Νόμου
    • Πάγωμα των χρηματικών ροών μεταξύ των παράνομων φορέων εκμετάλλευσης αθλητικών στοιχημάτων και των ελλή-νων καταναλωτών
    • ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΎ του ΕΘΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ & τον ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΟ ΤΖΟΓΟ μέσω της διαφήμισης προϊόντων και υπηρεσιών αθλητικού στοιχηματισμού στις ΜΜΕ τηλεόραση – τύπο – υπαίθρια διαφήμιση –διαδίκτυο – μέντια – διαφήμιση οποιασδήποτε μορφής σε αγωνιστικό χώρο ή εμφανίσεις παί-κτες – διαιτητές – κριτές – προπονητές

    Ρόλος ΟΠΑΠ & άλλων εταιρειών στοιχήματος

    1 Όλες οι Ελληνικές πολιτειακές αρχές συμφωνούν να συνεργαστούν με τον ΟΠΑΠ ΑΕ και τις νόμιμες εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες στοιχήματος κατά την εφαρμογή αυτής της πολιτικής και συνολικά ρυθμιστικού και νομικού πλαισίου που σχετίζονται με την ύποπτη δραστηριότητα αθλητικών στοιχημάτων, συμπεριλαμβανομένης της συλλογής και την αποθήκευση των σχετικών δεδομένων. Η ΟΠΑΠ ΑΕ, συλλέγει όλα τα δεδομένα στοιχημάτων, προκειμένου να τα αποστέλλει, εφόσον κληθεί εκ τούτου από οποιαδήποτε αρχή.

    Η παρούσα πολιτική μεριμνά και ελέγχει τις συμβατικές υπάρχουσες κανονιστικές υποχρεώσεις για φορείς στοιχημάτων παρόχους αθλητικού στοιχήματος να μοιραστούν εμπιστευτικά ή να υποβάλουν πληροφορίες σχετικά με ύποπτη δραστηριότητα αθλητικών στοιχημάτων για τα ενδιαφερόμενα μέρη αυτής της πολιτικής και αναμένεται η συμβατική υποχρέωση του ΟΠΑΠ και για φορείς στοιχημάτων παρόχους αθλητικού στοιχήματος να εφαρμοστεί ένα νέο θεσμοποιημένο και θεσμοθετημένο Πληροφοριακού Συστήματος Επιτήρησης Ελέγχου ,

    Σύμφωνα με το άρθρο 30, παράγραφοι 1δ και 1ε, ο κανονισμός σχετικά με τη συμπεριφορά και τον έλεγχο των τυχερών παιχνιδιών (άρθρο 29 του νόμου 4002/2011), αξιολογεί τις τεχνικές απαιτήσεις για τη λειτουργία του Συστήματος Επιτήρησης [IT Control and Surveillance System ] της Ελληνικής Επιτροπής Τυχερών Παιχνιδιών, [ΕΕΕΠ], προκειμένου να επιτευχθεί η συλλογή, αποθήκευση, επεξεργασία και απεικόνιση των απαραίτητων δεδομένων για όλους τους τύπους των τυχερών παι-χνιδιών και της διασφάλισης της ομαλής και ασφαλής διεξαγωγή όλων των παιχνιδιών της τύχης.

    Αν και δεν έχει εφαρμοστεί ακόμα το αυτο-κανονιστικό πλαίσιο για την ανταλλαγή πληροφοριών και την αναφορά ύποπτων αθλητικών δραστηριοτήτων στοιχημάτων και, δεν υπάρχουν ακόμα κανονιστικές υποχρεώσεις για τον ΟΠΑΠ και φορείς στοιχημάτων για να μοιραστούν ή να υποβάλουν πληροφορίες σχετικά με ύποπτη δραστηριότητα αθλητικών στοιχημάτων για τα ενδιαφερόμενα μέρη στην Ελλάδα, ωστόσο, η εθνική λοταρία ΟΠΑΠ είναι μέλος της European Lotteries και ο ΟΠΑΠ έτσι υποχρεούνται να ανταλλάσσει πληροφορίες σχετικά με ύποπτες δραστηριότητες αθλητικών στοιχημάτων μέσα από το σύστημα ΕLMS

    5.2 Στο πλαίσιο αυτής της πολιτικής, θα κληθούν να:

    α. υιοθετήσουν για την ελληνική στοιχηματική βιομηχανία πρότυπα πολιτικές και διαδικασίες για τις ελάχιστες απαιτήσεις ανταλλαγής πληροφοριών και την παροχή πληροφοριών με τον οργανωμένο αθλητισμό, την ελληνική πολιτεία και τις υπηρεσίες επιβολής του νόμου [ ELMS FDS]

    β. να αναπτύξουν και να θέσουν σε ισχύ εθνικές συμφωνίες σε σχέση με την ακεραιότητα των αυτόνομων αθλητικών φορέων και φορέων συνεταιρισμών διεξαγωγής διοργανώσεων, σε σχέση με την παροχή των στοιχημάτων, και ανταλλαγή πληροφοριών σχετικά με το άθλημα που εμπλέκονται [ ELMS FDS]

    γ. εγγυηθούν την εμπιστευτικότητα των πληροφοριών που παρέχονται από τον αθλητισμό προς τον ΟΠΑΠ και τις νόμιμες εται-ρείες που παρέχουν υπηρεσίες στοιχήματος συμπεριλαμβανομένων και των πρακτορείων στοιχημάτων

    δ. συνεργάζονται με τον αθλητισμό και τις υπηρεσίες επιβολής του νόμου και την ΕΕΕΠ ρυθμιστική αρχή σχετικά με την παροχή των πληροφοριών για να βοηθήσει τον εντοπισμό και τη διερεύνηση της ύποπτης δραστηριότητας ή παραβιάσεων του σχετικού κώδικα δεοντολογίας για όλα τα αθλήματα

    ε. παρέχουν ΔΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΝΟΜΟΥ ένα ,ΕΓΑΛΟ μερίδιο των εσόδων τους για την πλήρη οικονομική κάλυψη – επιχορήγηση
    • της ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ και
    • της υλοποίηση αυτής της πολιτικής, συμπεριλαμβανομένης της χρηματοδότησης δράσεων πρόληψης ευαισθη-τοποίησης εκπαίδευσης και κατάρτισης στον αθλητισμό και προληπτικών μέτρων προστασία από τον εθισμό στο αθλητικό στοίχημα και τον παθολογικό αθλητικό τζόγο

    ε – υιοθετήσουν τέτοια νομοθετικά – ρυθμιστικά ή άλλα μέτρα που μπορεί να είναι αναγκαία για την αποτροπή των συγκρού-σεων συμφερόντων και κατάχρηση εμπιστευτικών πληροφοριών από φυσικά ή νομικά πρόσωπα που εμπλέκονται στην παροχή προϊόντων αθλητικών στοιχημάτων, ιδίως μέσω του περιορισμού:

    • φυσικά ή νομικά πρόσωπα που εμπλέκονται στην παροχή προϊόντων αθλητικών στοιχημάτων φυσικά ή νομικά πρό-σωπα που στοιχηματίζουν για τα δικά τους προϊόντα
    • η κατάχρηση μιας θέσης παρόχου προϊόντων αθλητικών στοιχημάτων, ως χορηγός ή μετόχου παρόχου προϊόντων α-θλητικών στοιχημάτων, ως μέτοχος ή μέλος ή ιδιοκτήτης ομάδας ομοσπονδίας αθλητικού συλλόγου, ένωσης, διοργα-νώτριας αρχής πρωταθλήματος, ή ενός αθλητικού οργανισμού, να διευκολύνει την χειραγώγηση αγώνων ή να κατα-χραστεί σειρά εμπιστευτικών πληροφοριών που έχουν σχέση με το πρωτάθλημα, την αθλητική διοργάνωση,
    • μέτοχο ή μέλος ή ιδιοκτήτη ομάδας, ομοσπονδίας αθλητικού συλλόγου, ένωσης, διοργανώτριας αρχής πρωταθλήματος, ή ενός αθλητικού οργανισμού, που συμμετέχουν στην κατάρτιση των στοιχηματικών αποδόσεων [betting odds] για την αθλητική διοργάνωση, πρωτάθλημα, αγωνιστικό γεγονός , και στο οποίο εμπλέκονται
    • κάθε φορέα αθλητικών στοιχημάτων [betting operator] ή τον πράκτορα [betting agent] που ελέγχει, μια διοργανώτρια αρχή πρωταθλήματος, ένα διοργανωτή εθνικής αθλητικής διοργάνωσης, μία αθλητική ομοσπονδία, ή αθλητικό φορέα, καθώς και κάθε φορέα αθλητικών στοιχημάτων ή τον πράκτορα που ελέγχεται από μια τέτοια διοργανώτρια αρχή πρωταθλήματος, ένα διοργανωτή εθνικής αθλητικής διοργάνωσης, μία αθλητική ομοσπονδία, ή αθλητικό φορέα, που προσφέρουν στοιχήματα για το αθλητικό γεγονός πρωτάθλημα ή αθλητική διοργάνωση ή εκδήλωση στον οποίο αυτή η διοργανώτρια αρχή εμπλέκεται.

    στ. ενθαρρύνουν τους φορείς και παράγοντες των αθλητικών στοιχημάτων του και, μέσω αυτών, οι διεθνείς οργανισμοί των φορέων αθλητικών στοιχημάτων [European lotteries ], για την ευαισθητοποίηση ΟΛΩΝ των παραγόντων που εμπλέκονται [ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΟΜΑΔΕΣ και τα μέλη αυτών ιδιαίτερα ΑΘΛΗΤΕΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΑΘΛΗΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ από τις συνέπειες της χειραγώγησης των αθλητικών αγώνων, και των αναγκαίων μέτρων καταπολέμηση της μέσω Ευαισθητοποίησης –Ενημέρωσης Εκπαίδευσης, Κατάρτισης Διάδοσης των πληροφοριών EMLS FDS

    ζ. υιοθετεί τέτοια νομοθετικά ή άλλα ρυθμιστικά μέτρα που είναι αναγκαία για να υποχρεώσει τους αθλητικούς φορείς και πα-ράγοντες στοιχημάτων να αναφέρουν τις παράτυπες ή ύποπτων στοιχημάτων χωρίς καθυστέρηση στην

    • Ε.Ε.Ε.Π ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΑΙΓΝΙΩΝ
    • Υφυπουργό ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
    • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ – ΙΝΤΕΡΠΟΛ
    • Γ.Γ. διαφάνειας ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ
    • Εθνικό Συντονιστή κατά της ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ
    • Μ.Κ.Ο – ΔΙΕΘΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΕΛΛΑΣ
    • Α.Μ.Κ.Ε «ΚΕΑ ΚΩΔΙΚΑΣ ΕΥ ΑΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ»

    κατάθεση ΕΙΣΗΓΗΤΙΚΟΥ ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΟΣ προς τον Υ/Φ & τον ΓΓΑ στις 10 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015

    «ΕΘΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ
    Κ.Ε.Α. ΚΩΔΙΚΑΣ ΕΥ ΑΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ Α.μ.Κ.Ε. Αθλητική Διαφάνεια Προστασία της Ακεραιότητας Ελληνικού Αθλητισμού

    ΕΙΣΗΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ
    ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ ΣΤΟ ΥΠ. ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ – ΥΦΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
    Προς : κ. Χαράλαμπο-Σταύρο Κοντονή ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ
    Κοινοποίηση : κ. Ιούλιο Συναδινό γ.γ. ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
    ΑΘΗΝΑ 10 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015
    ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ Νικόλαος Κωνσταντίνου Θεοδώρου, Γενικός Γραμματέας «Κ.Ε.Α. – ΚΩΔΙΚΑΣ ΕΥ ΑΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ»

    «ΕΘΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ

  • Ως Πρόεδρος του συλλόγου Ελλήνων Εξαιρετικά Διακριθέντων Αθλητών αλλά και Πρόεδρος των εργαζομένων της Επιτροπής Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων, προτείνω τα ακόλουθα:
    Η συμφωνία σχετικά με την κατανομή του ποσοστού GGR πρέπει να πραγματοποιηθεί μεταξύ των παρόχων και του καθ’ ύλην αρμόδιου Υπουργείου. Διότι έτσι όπως προτείνετε την εν λόγω διάταξη δημιουργείται κίνδυνος ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ και θεωρώ ότι κάθε άλλο από ωφέλιμη θα είναι αυτή η ρύθμιση για τον ερασιτεχνικό αθλητισμό που πραγματικά πασχίζει να επιβιώσει!!!!!
    Προτείνω η καταβολή του ποσοστού να διοχετεύεται μέσω της ΓΓΑ ώστε να καλύψει τις ανάγκες του ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Και τέλος, θα έπρεπε η νομοπαρασκευαστική επιτροπή να εξετάσει ενδελεχώς το θέμα του GGR δηλαδή, θα προέρχεται από το ποσοστό των Δημοσίων Εσόδων ή θα είναι ένα επιπρόσθετο ποσοστό το οποίο ουσιαστικά θα επιβαρύνει τις στοιχηματικές εταιρείες;;;