1. Τα ερασιτεχνικά αθλητικά σωματεία, τα Τ.Α.Α, οι Α.Α.Ε , οι αθλητικές ομοσπονδίες και ενώσεις υποχρεούνται να απασχολούν, με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας ή ανεξαρτήτων υπηρεσιών, έναν (1) τουλάχιστον προπονητή ανάλογου επιπέδου σύμφωνα με τα άρθρα 31 και 32, ο οποίος είναι ο μόνος που έχει δικαίωμα να υπογράφει τα φύλλα αγώνων. Η υποχρέωση του πρώτου εδαφίου ισχύει ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για ατομικό ή ομαδικό άθλημα, ολυμπιακό ή μη και για όλα τα τμήματα, όλων των ηλικιακών και αγωνιστικών κατηγοριών.
2. Επί ποινή ακυρότητας, η σύμβαση της παρ. 1 καταρτίζεται εγγράφως, θεωρείται από την αρμόδια Δ.Ο.Υ. και ένα αντίτυπο θεωρημένο από τη Δ.Ο.Υ. υποβάλλεται στη Γ.Γ.Α. μέσα σε προθεσμία δεκαπέντε (15) ημερών από την κατάρτισή της.
3. Δεν επιτρέπεται η ανάθεση ή ανάληψη και άσκηση καθηκόντων προπονητή σε φυσικό πρόσωπο που δεν είναι εγγεγραμμένο στο υπο-μητρώο προπονητών της παρ. 1 του άρθρου 29, ακόμη κι αν το πρόσωπο αυτό κατέχει τα επαγγελματικά προσόντα των άρθρων 30 και 32.
Αρχική Επιτροπή επαγγελματικού αθλητισμού – Προπονητές και εκπαιδευτές – Ιδιωτικά γυμναστήρια και ιδιωτικές σχολές εκμάθησης αθλημάτων και άλλες διατάξειςΆρθρο 35 – Υποχρέωση απασχόλησης προπονητή
Άρθρο 35 – Υποχρέωση απασχόλησης προπονητή
- 25 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Σύσταση Επιτροπής Επαγγελματικού Αθλητισμού
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 02 – Έδρα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 03 – Αρμοδιότητες
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Σύνθεση – διορισμός – θητεία διοικητικού συμβουλίου
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Κωλύματα και ασυμβίβαστα μελών δ.σ.
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 06 – Άσκηση καθηκόντων μελών δ.σ.Άρθρο 06 – Άσκηση καθηκόντων μελών δ.σ.
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 07 – Συνεδρίαση – λήψη αποφάσεων δ.σ.Άρθρο 07 – Συνεδρίαση – λήψη αποφάσεων δ.σ.
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 08 – Αποδοχές μελών δ.σ.Άρθρο 08 – Αποδοχές μελών δ.σ.
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 09 – Εσωτερική οργάνωση και λειτουργίαΆρθρο 09 – Εσωτερική οργάνωση και λειτουργία
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Επιστημονικοί συνεργάτες και σύμβουλοι
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 11 – Πόροι – οικονομική διαχείρισηΆρθρο 11 – Πόροι – οικονομική διαχείριση
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 12 – Πιστοποιητικό Ε.Ε.Α.Άρθρο 12 – Πιστοποιητικό Ε.Ε.Α.
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 13 – Εγγυητική επιστολή
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 14 – Διαχειριστικός και λογιστικός έλεγχος
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 15 – Εξουσίες Ε.Ε.Α. κατά τη διενέργεια ελέγχωνΆρθρο 15 – Εξουσίες Ε.Ε.Α. κατά τη διενέργεια ελέγχων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 16 – Άδεια απόκτησης μετοχών Α.Α.ΕΆρθρο 16 – Άδεια απόκτησης μετοχών Α.Α.Ε
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Έντυπα παιχνιδιών στοιχημάτων προκαθορισμένης απόδοσης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 18 – Έλεγχος συμβάσεων και πωληθέντων εισιτηρίωνΆρθρο 18 – Έλεγχος συμβάσεων και πωληθέντων εισιτηρίων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 19 – Ηλεκτρονική πλατφόρμα Ε.Ε.ΑΆρθρο 19 – Ηλεκτρονική πλατφόρμα Ε.Ε.Α
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 20 – Δημόσιες εκδηλώσεις εκπροσώπων φορέων επαγγελματικού αθλητισμούΆρθρο 20 – Δημόσιες εκδηλώσεις εκπροσώπων φορέων επαγγελματικού αθλητισμού
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 21 – Υποχρεωτική άσκηση πειθαρχικής δίωξηςΆρθρο 21 – Υποχρεωτική άσκηση πειθαρχικής δίωξης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 22 – Επιβολή κυρώσεωνΆρθρο 22 – Επιβολή κυρώσεων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 23 – Έκθεση πεπραγμένωνΆρθρο 23 – Έκθεση πεπραγμένων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 24 – Παρακώλυση του έργου της Ε.Ε.ΑΆρθρο 24 – Παρακώλυση του έργου της Ε.Ε.Α
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 25 – Μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 25 – Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 26 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 26 – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 27 – Έναρξη ισχύοςΆρθρο 27 – Έναρξη ισχύος
- 147 ΣχόλιαΆρθρο 28 – Ορισμοί
- 132 ΣχόλιαΆρθρο 29 – Εθνικό μητρώο επαγγελματιών άθλησης και άσκησης
- 195 ΣχόλιαΆρθρο 30 – Επαγγελματικά προσόντα προπονητών
- 93 ΣχόλιαΆρθρο 31 – Επαγγελματικά δικαιώματα προπονητών
- 186 ΣχόλιαΆρθρο 32 – Προπονητές ποδοσφαίρου
- 65 ΣχόλιαΆρθρο 33 – Περιοδικές Σχολές Προπονητών Γ.Γ.Α
- 135 ΣχόλιαΆρθρο 34 – Δελτίο πιστοποίησης προπονητή
- 119 ΣχόλιαΆρθρο 35 – Υποχρέωση απασχόλησης προπονητή
- 123 ΣχόλιαΆρθρο 36 – Κανονισμός Προπονητών
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 37 – Επιβράβευση προπονητών διακριθέντων αθλητών
- 81 ΣχόλιαΆρθρο 38 – Επαγγελματικά προσόντα εκπαιδευτών
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 39 – Επαγγελματικά δικαιώματα εκπαιδευτών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 40 – Υποχρέωση απασχόλησης εκπαιδευτή
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 41 – Αναγγελία έναρξης άσκησης επαγγέλματος προπονητή ή εκπαιδευτή
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 42 – Κωλύματα και ασυμβίβαστα
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 43 – Απαγόρευση άσκησης επαγγέλματος προπονητή ή εκπαιδευτή
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 44 – Σύσταση – αρμοδιότητες
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 45 – Συγκρότηση – θητεία – λειτουργίαΆρθρο 45 – Συγκρότηση – θητεία – λειτουργία
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 46 – Ανταποδοτικό τέλος
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 47 – Ψευδής βεβαίωση αθλητικής ομοσπονδίας
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 48 – Παράνομη άσκηση επαγγέλματος προπονητή ή εκπαιδευτή
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 49 – Μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 49 – Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 50 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 50 – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 51 – Έναρξη ισχύοςΆρθρο 51 – Έναρξη ισχύος
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 52 – Πεδίο εφαρμογήςΆρθρο 52 – Πεδίο εφαρμογής
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 53 – Ορισμοί
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 54 – Φορέας άσκησης της δραστηριότηταςΆρθρο 54 – Φορέας άσκησης της δραστηριότητας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 55 – Γνωστοποίηση έναρξης λειτουργίαςΆρθρο 55 – Γνωστοποίηση έναρξης λειτουργίας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 56 – Παράβολο
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 57 – Γνωστοποίηση μεταβολής δηλωθέντων στοιχείων λειτουργίαςΆρθρο 57 – Γνωστοποίηση μεταβολής δηλωθέντων στοιχείων λειτουργίας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 58 – Μεταβολή έδραςΆρθρο 58 – Μεταβολή έδρας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 59 – Μεταβολή φορέα άσκησης της δραστηριότηταςΆρθρο 59 – Μεταβολή φορέα άσκησης της δραστηριότητας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 60 – Γνωστοποίηση διακοπής λειτουργίαςΆρθρο 60 – Γνωστοποίηση διακοπής λειτουργίας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 61 – Κοινοποίηση γνωστοποίησηςΆρθρο 61 – Κοινοποίηση γνωστοποίησης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 62 – Εξουσιοδοτικές διατάξειςΆρθρο 62 – Εξουσιοδοτικές διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 63 – Γενικές κτιριολογικές προδιαγραφέςΆρθρο 63 – Γενικές κτιριολογικές προδιαγραφές
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 64 – Χώροι κύριας χρήσης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 65 – Χώροι εξυπηρέτησης και υγιεινήςΆρθρο 65 – Χώροι εξυπηρέτησης και υγιεινής
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 66 – Μέτρα πρώτων βοηθειών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 67 – Ειδικές προδιαγραφέςΆρθρο 67 – Ειδικές προδιαγραφές
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 68 – Δικαιολογητικά που πρέπει να τηρούνται στην εγκατάστασηΆρθρο 68 – Δικαιολογητικά που πρέπει να τηρούνται στην εγκατάσταση
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 69 – Προσωπικό
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 70 – Επιστημονικός υπεύθυνος
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 71 – Ωράριο λειτουργίας
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 72 – Εγγραφή μελώνΆρθρο 72 – Εγγραφή μελών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 73 – Πιστοποίηση υγείας μελών
- 151 ΣχόλιαΆρθρο 74 – Πρόσθετες υπηρεσίες – συστέγαση
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 75 – Άσκηση εποπτείας – Εποπτεύουσα αρχή
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 76 – Διοικητικές κυρώσειςΆρθρο 76 – Διοικητικές κυρώσεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 77 – Μεταβατικές διατάξειςΆρθρο 77 – Μεταβατικές διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 78 – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 78 – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 79 – Έναρξη ισχύοςΆρθρο 79 – Έναρξη ισχύος
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 80 – Τροποποίηση άρθρου 22 ν. 2725/1999
- 17 ΣχόλιαΆρθρο 81 – Τροποποίηση άρθρου 23 ν. 2725/1999
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 82 – Τροποποίηση άρθρου 3 ν. 2725/1999 (Α΄ 121)
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 83 -Τροποποίηση άρθρου 29 ν. 2725/1999Άρθρο 83 -Τροποποίηση άρθρου 29 ν. 2725/1999
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 84 – Τροποποίηση άρθρου 33 ν. 2725/1999Άρθρο 84 – Τροποποίηση άρθρου 33 ν. 2725/1999
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 85 – Προσθήκη άρθρου 41Η στο ν. 2725/1999
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 86 – Προσθήκη άρθρου 41Θ στο ν. 2725/1999
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 87 – Αντικατάσταση του άρθρου 52 του ν. 2725/1999
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 88 – Προσθήκη άρθρου 52Α στο ν. 2725/1999
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 89 – Τροποποίηση άρθρου 56Α ν. 2725/1999
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 90 – Τροποποίηση άρθρου 56Β ν. 2725/1999
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 91 – Τροποποίηση άρθρου 56Γ ν. 2725/1999Άρθρο 91 – Τροποποίηση άρθρου 56Γ ν. 2725/1999
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 92- Τροποποίηση άρθρου 56Δ ν. 2725/1999
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 93 – Προσθήκη άρθρου 67Α στο ν. 2725/1999
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 94 – Τροποποίηση άρθρου 83 ν. 2725/1999Άρθρο 94 – Τροποποίηση άρθρου 83 ν. 2725/1999
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 95 – Τροποποίηση άρθρου 1α.ν. 399/1968 (Α΄ 102)
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 96 – Τροποποίηση άρθρου 2α.ν. 399/1968
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 97 – Τροποποιήσεις άρθρου 5α.ν. 399/1968
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 98 – Τροποποίηση άρθρου 6α.ν. 399/1968
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 99 – Τροποποίηση άρθρου 8α.ν. 399/1968
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 100 – Τροποποίηση άρθρου 9α.ν. 399/1968
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 101 – Τροποποιήσεις άρθρου 83 ν. 4172/2013 (Α΄ 167)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 102 – Τροποποίηση άρθρου 85 ν. 4172/2013
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 103 – Αποζημίωση των μελών επιτροπών της παρ. 5 του άρθρου 53 του ν. 2725/1999
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 104 – Προσωπικό εθνικών αθλητικών ομοσπονδιών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 105 – Αποζημίωση μελών Δ.Ε.Α.Β και Ε.Ε.ΑΆρθρο 105 – Αποζημίωση μελών Δ.Ε.Α.Β και Ε.Ε.Α
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 106 – Τροποποίηση άρθρου 1 ν. 4326/2015 (Α΄ 49)Άρθρο 106 – Τροποποίηση άρθρου 1 ν. 4326/2015 (Α΄ 49)
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 107 – Τροποποίηση άρθρου 38 ν. 4373/2016Άρθρο 107 – Τροποποίηση άρθρου 38 ν. 4373/2016
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 108 – Τροποποίηση του π.δ. 4/2018 (Α΄ 7)
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 109 – Τροποποίηση άρθρου 5 π.δ. 22/2004 (Α’ 16)Άρθρο 109 – Τροποποίηση άρθρου 5 π.δ. 22/2004 (Α’ 16)
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 110 – Ειδικός Επιθεωρητής για τον έλεγχο αθλητικών φορέων
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 111 – Μεταβατικές διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 112 – Καταργούμενες διατάξεις
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 113 – Έναρξη Ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
23 Νοεμβρίου 2018, 19:40
Ανοικτή σε Σχόλια έως
3 Δεκεμβρίου 2018, 09:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
119 Σχόλια 1697 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 7732 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Σχέδιο Νόμου «ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΑΚΡΟΠΟΛ»
- Δημιουργική Ελλάδα: ενίσχυση του κινηματογραφικού, οπτικοακουστικού και δημιουργικού τομέα ίδρυση φορέα για το βιβλίο και λοιπές διατάξεις σύγχρονου πολιτισμού
- Μέτρα για τη διαφύλαξη και την ανάδειξη της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς, την προστασία και ενίσχυση του ελληνόφωνου τραγουδιού και της ορχηστρικής μουσικής απόδοσης του ελληνόφωνου τραγουδιού
- Σχέδιο νόμου: "Διατάξεις για τη θωράκιση του θεσμικού πλαισίου του αθλητισμού και τον εξορθολογισμό της αθλητικής νομοθεσίας"
- Εκσυγχρονισμός της μουσειακής πολιτικής και ζητημάτων διαχείρισης της πολιτιστικής κληρονομιάς
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/789 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019
- Αθλητικός Εθελοντισμός,Αθλητισμός Αναψυχής και Άθληση για Όλους,Πνευματικός Αθλητισμός,Ηλεκτρονικός Αθλητισμός (e-sports),Εργασιακός Αθλητισμός και λοιπές τροποποιήσεις της αθλητικής νομοθεσίας
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου για τον αθλητισμό
- Οργανισμός Ανάπτυξης και Διαχείρισης Πολιτιστικών Πόρων (Ο.Δ.Α.Π.),«Μουσείο-Ελαιοτριβείο Βρανά» στο Δήμο Λέσβου και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού
- Θεσμικό πλαίσιο αρχαιρεσιών αθλητικών φορέων,διακρίσεις συνοδών αθλητών ΑμεΑ,Εθνική Πλατφόρμα Αθλητικής Ακεραιότητας,Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή,Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή και άλλες διατάξεις
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2017/1564
- Κύρωση της Σύμβασης Magglingen/Macolin σχετικά με τη χειραγώγηση των αθλητικών αγώνων, επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της βίας στον αθλητισμό και άλλες διατάξεις
- Περιφερειακή Πολιτική Σύγχρονου Πολιτισμού
- ΙΔΡΥΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΚΡΟΠΟΛ
- Ίδρυση Οργανισμού Βιβλίου και Πολιτισμού
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2017/1564 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 13ης Σεπτεμβρίου 2017
- Εξυγίανση του Ταμείου Αλληλοβοήθειας Υπαλλήλων Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού και άλλες διατάξεις
- Μητροπολιτικός Οργανισμός Μουσείων Εικαστικών Τεχνών Θεσσαλονίκης
- ΠΟΙΝΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΝΟΠΛΗΣ ΣΥΡΡΑΞΗΣ
- Περί ερασιτεχνικού και επαγγελματικού αθλητισμού
- Αθλητικός νόμος
- Νόμος για τη συλλογική διαχείριση δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας
- Αρχείο Διαφύλαξης Κινηματογραφικής Κληρονομιάς
- Ιδρυση και λειτουργία Ανώτερων Σχολών Κινηματογραφίας –Τηλεόρασης
- Αδεια Παράστασης
- Πνευματικη ιδιοκτησία
- Επιτροπή επαγγελματικού αθλητισμού – Προπονητές και εκπαιδευτές – Ιδιωτικά γυμναστήρια και ιδιωτικές σχολές εκμάθησης αθλημάτων και άλλες διατάξεις
- Κώδικαs Αντιντόπινγκ του Παγκόσμιου Οργανισμού Αντιντόπινγκ
- Επιστροφή Πολιτιστικών αγαθών
Το ψήφισμα της ΣΕΦΑΑ του Πανεπιστημιου Θεσσαλίας με βρίσκει απολύτως σύμφωνο και υιοθετώ στο ακέραιο τα επιχειρήματα που αναπτύσσονται σ’ αυτό στηριζόμενα σε επιστημονικές βάσεις αλλά και την κοινή λογική.
Θα επιτρέπατε να διδάξει το παιδί σας στο σχολείο κάποιος απόφοιτος μη πανεπιστημιακής εκπαίδευσης; θα αφήνατε να χειρουργήσει τον πατέρα σας ένας νοσοκόμος; γιατί πρεπει να προπονήσει τα παιδιά μας κάποιος μόνο και μόνο επειδή κάποτε τον προπόνησε και αυτόν κάποιος που δεν είχε καν ιδέα τι είναι η αθλητική επιστήμη.
-Η διάταξη είναι αντισυνταγματική. Οι πτυχιούχοι πανεπιστημίου προπονητές ποδοσφαίρου, με άδεια προπονητή ποδοσφαίρου από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού δεν μπορεί να υποχρεούνται στην διαδικασία που επιβάλλεται από την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία (Ε.Π.Ο.) και από τις προτεινόμενες αλλαγές διατάξεων του παρόντος.
-Η διάταξη είναι αντισυνταγματική . Η Ανεξάρτητη Αρχή, Συνήγορος του Πολίτη (Αριθμός Πρωτ. 249760/45169/2018 ημερομηνία 15.10.2018), έχει αποφανθεί ότι «εξαιρούμεθα της υποχρέωσης εξασφάλισης της εν λόγω ταυτότητας για την άσκηση του επαγγέλματος ‘προπονητής ποδοσφαίρου’».
Μετά από αυτή τη θέση του Συνηγόρου του Πολίτη, η Βουλή και η Κυβέρνηση δεν μπορούν να νομοθετήσουν αντίθετα.
-Η διάταξη αυτή είναι αντισυνταγματική. Οι σχολές της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας (Ε.Π.Ο.), λειτουργούν νόμιμα; Ποιοι διδάσκουν; Οι καθηγητές πανεπιστημίου που διδάσκουν έχουν σχετική άδεια από το πανεπιστήμιο να διδάξουν σε ιδιωτικές σχολές; Η διαχείριση και τα χρήματα με τα οποία αμείβονται, γίνεται από τον ειδικό λογαριασμό του πανεπιστημίυ;
-Η διάταξη είναι αντισυνταγματική. Οι πτυχιούχοι πανεπιστημίου προπονητές ποδοσφαίρου, με άδεια προπονητή ποδοσφαίρου από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού δεν μπορεί να υποχρεούνται στην διαδικασία που επιβάλλεται από την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία (Ε.Π.Ο.) και από τις προτεινόμενες αλλαγές διατάξεων του παρόντος.
-Η διάταξη είναι αντισυνταγματική . Η Ανεξάρτητη Αρχή, Συνήγορος του Πολίτη (Αριθμός Πρωτ. 249760/45169/2018 ημερομηνία 15.10.2018), έχει αποφανθεί ότι «εξαιρούμεθα της υποχρέωσης εξασφάλισης της εν λόγω ταυτότητας για την άσκηση του επαγγέλματος ‘προπονητής ποδοσφαίρου’».
Μετά από αυτή τη θέση του Συνηγόρου του Πολίτη, η Βουλή και η Κυβέρνηση δεν μπορούν να νομοθετήσουν αντίθετα.
-Η διάταξη αυτή είναι αντισυνταγματική. Οι σχολές της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας (Ε.Π.Ο.), λειτουργούν νόμιμα; Ποιοι διδάσκουν; Οι καθηγητές πανεπιστημίου που διδάσκουν έχουν σχετική άδεια από το πανεπιστήμιο να διδάξουν σε ιδιωτικές σχολές; Η διαχείριση και τα χρήματα με τα οποία αμείβονται, γίνεται από τον ειδικό λογαριασμό του πανεπιστημίου;
-Η διάταξη είναι αντισυνταγματική. Οι πτυχιούχοι πανεπιστημίου προπονητές ποδοσφαίρου, με άδεια προπονητή ποδοσφαίρου από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού δεν μπορεί να υποχρεούνται στην διαδικασία που επιβάλλεται από την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία (Ε.Π.Ο.) και από τις προτεινόμενες αλλαγές διατάξεων του παρόντος.
-Η διάταξη είναι αντισυνταγματική . Η Ανεξάρτητη Αρχή, Συνήγορος του Πολίτη (Αριθμός Πρωτ. 249760/45169/2018 ημερομηνία 15.10.2018), έχει αποφανθεί ότι «εξαιρούμεθα της υποχρέωσης εξασφάλισης της εν λόγω ταυτότητας για την άσκηση του επαγγέλματος ‘προπονητής ποδοσφαίρου’».
Μετά από αυτή τη θέση του Συνηγόρου του Πολίτη, η Βουλή και η Κυβέρνηση δεν μπορούν να νομοθετήσουν αντίθετα.
-Η διάταξη αυτή είναι αντισυνταγματική. Οι σχολές της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας (Ε.Π.Ο.), λειτουργούν νόμιμα; Ποιοι διδάσκουν; Οι καθηγητές πανεπιστημίου που διδάσκουν έχουν σχετική άδεια από το πανεπιστήμιο να διδάξουν σε ιδιωτικές σχολές; Η διαχείριση και τα χρήματα με τα οποία αμείβονται, γίνεται από τον ειδικό λογαριασμό του πανεπιστημίου;
-Η διάταξη είναι αντισυνταγματική. Οι πτυχιούχοι πανεπιστημίου προπονητές ποδοσφαίρου, με άδεια προπονητή ποδοσφαίρου από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού δεν μπορεί να υποχρεούνται στην διαδικασία που επιβάλλεται από την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία (Ε.Π.Ο.) και από τις προτεινόμενες αλλαγές διατάξεων του παρόντος.
-Η διάταξη είναι αντισυνταγματική . Η Ανεξάρτητη Αρχή, Συνήγορος του Πολίτη (Αριθμός Πρωτ. 249760/45169/2018 ημερομηνία 15.10.2018), έχει αποφανθεί ότι «εξαιρούμεθα της υποχρέωσης εξασφάλισης της εν λόγω ταυτότητας για την άσκηση του επαγγέλματος ‘προπονητής ποδοσφαίρου’».
Μετά από αυτή τη θέση του Συνηγόρου του Πολίτη, η Βουλή και η Κυβέρνηση δεν μπορούν να νομοθετήσουν αντίθετα.
-Η διάταξη αυτή είναι αντισυνταγματική. Οι σχολές της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας (Ε.Π.Ο.), λειτουργούν νόμιμα; Ποιοι διδάσκουν; Οι καθηγητές πανεπιστημίου που διδάσκουν έχουν σχετική άδεια από το πανεπιστήμιο να διδάξουν σε ιδιωτικές σχολές; Η διαχείριση και τα χρήματα με τα οποία αμείβονται, γίνεται από τον ειδικό λογαριασμό του πανεπιστημίου;
-Η διάταξη είναι αντισυνταγματική. Οι πτυχιούχοι πανεπιστημίου προπονητές ποδοσφαίρου, με άδεια προπονητή ποδοσφαίρου από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού δεν μπορεί να υποχρεούνται στην διαδικασία που επιβάλλεται από την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία (Ε.Π.Ο.) και από τις προτεινόμενες αλλαγές διατάξεων του παρόντος.
-Η διάταξη είναι αντισυνταγματική . Η Ανεξάρτητη Αρχή, Συνήγορος του Πολίτη (Αριθμός Πρωτ. 249760/45169/2018 ημερομηνία 15.10.2018), έχει αποφανθεί ότι «εξαιρούμεθα της υποχρέωσης εξασφάλισης της εν λόγω ταυτότητας για την άσκηση του επαγγέλματος ‘προπονητής ποδοσφαίρου’».
Μετά από αυτή τη θέση του Συνηγόρου του Πολίτη, η Βουλή και η Κυβέρνηση δεν μπορούν να νομοθετήσουν αντίθετα.
-Η διάταξη αυτή είναι αντισυνταγματική. Οι σχολές της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας (Ε.Π.Ο.), λειτουργούν νόμιμα; Ποιοι διδάσκουν; Οι καθηγητές πανεπιστημίου που διδάσκουν έχουν σχετική άδεια από το πανεπιστήμιο να διδάξουν σε ιδιωτικές σχολές; Η διαχείριση και τα χρήματα με τα οποία αμείβονται, γίνεται από τον ειδικό λογαριασμό του πανεπιστημίου;
-Η διάταξη είναι αντισυνταγματική. Οι πτυχιούχοι πανεπιστημίου προπονητές ποδοσφαίρου, με άδεια προπονητή ποδοσφαίρου από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού δεν μπορεί να υποχρεούνται στην διαδικασία που επιβάλλεται από την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία (Ε.Π.Ο.) και από τις προτεινόμενες αλλαγές διατάξεων του παρόντος.
-Η διάταξη είναι αντισυνταγματική . Η Ανεξάρτητη Αρχή, Συνήγορος του Πολίτη (Αριθμός Πρωτ. 249760/45169/2018 ημερομηνία 15.10.2018), έχει αποφανθεί ότι «εξαιρούμεθα της υποχρέωσης εξασφάλισης της εν λόγω ταυτότητας για την άσκηση του επαγγέλματος ‘προπονητής ποδοσφαίρου’».
Μετά από αυτή τη θέση του Συνηγόρου του Πολίτη, η Βουλή και η Κυβέρνηση δεν μπορούν να νομοθετήσουν αντίθετα.
-Η διάταξη αυτή είναι αντισυνταγματική. Οι σχολές της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας (Ε.Π.Ο.), λειτουργούν νόμιμα; Ποιοι διδάσκουν; Οι καθηγητές πανεπιστημίου που διδάσκουν έχουν σχετική άδεια από το πανεπιστήμιο να διδάξουν σε ιδιωτικές σχολές; Η διαχείριση και τα χρήματα με τα οποία αμείβονται, γίνεται από τον ειδικό λογαριασμό του πανεπιστημίου;
-Η διάταξη είναι αντισυνταγματική. Οι πτυχιούχοι πανεπιστημίου προπονητές ποδοσφαίρου, με άδεια προπονητή ποδοσφαίρου από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού δεν μπορεί να υποχρεούνται στην διαδικασία που επιβάλλεται από την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία (Ε.Π.Ο.) και από τις προτεινόμενες αλλαγές διατάξεων του παρόντος.
-Η διάταξη είναι αντισυνταγματική . Η Ανεξάρτητη Αρχή, Συνήγορος του Πολίτη (Αριθμός Πρωτ. 249760/45169/2018 ημερομηνία 15.10.2018), έχει αποφανθεί ότι «εξαιρούμεθα της υποχρέωσης εξασφάλισης της εν λόγω ταυτότητας για την άσκηση του επαγγέλματος ‘προπονητής ποδοσφαίρου’».
Μετά από αυτή τη θέση του Συνηγόρου του Πολίτη, η Βουλή και η Κυβέρνηση δεν μπορούν να νομοθετήσουν αντίθετα.
-Η διάταξη αυτή είναι αντισυνταγματική. Οι σχολές της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας (Ε.Π.Ο.), λειτουργούν νόμιμα; Ποιοι διδάσκουν; Οι καθηγητές πανεπιστημίου που διδάσκουν έχουν σχετική άδεια από το πανεπιστήμιο να διδάξουν σε ιδιωτικές σχολές; Η διαχείριση και τα χρήματα με τα οποία αμείβονται, γίνεται από τον ειδικό λογαριασμό του πανεπιστημίου;
-Η διάταξη είναι αντισυνταγματική. Οι πτυχιούχοι πανεπιστημίου προπονητές ποδοσφαίρου, με άδεια προπονητή ποδοσφαίρου από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού δεν μπορεί να υποχρεούνται στην διαδικασία που επιβάλλεται από την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία (Ε.Π.Ο.) και από τις προτεινόμενες αλλαγές διατάξεων του παρόντος.
-Η διάταξη είναι αντισυνταγματική . Η Ανεξάρτητη Αρχή, Συνήγορος του Πολίτη (Αριθμός Πρωτ. 249760/45169/2018 ημερομηνία 15.10.2018), έχει αποφανθεί ότι «εξαιρούμεθα της υποχρέωσης εξασφάλισης της εν λόγω ταυτότητας για την άσκηση του επαγγέλματος ‘προπονητής ποδοσφαίρου’».
Μετά από αυτή τη θέση του Συνηγόρου του Πολίτη, η Βουλή και η Κυβέρνηση δεν μπορούν να νομοθετήσουν αντίθετα.
-Η διάταξη αυτή είναι αντισυνταγματική. Οι σχολές της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας (Ε.Π.Ο.), λειτουργούν νόμιμα; Ποιοι διδάσκουν; Οι καθηγητές πανεπιστημίου που διδάσκουν έχουν σχετική άδεια από το πανεπιστήμιο να διδάξουν σε ιδιωτικές σχολές; Η διαχείριση και τα χρήματα με τα οποία αμείβονται, γίνεται από τον ειδικό λογαριασμό του πανεπιστημίου;
-Η διάταξη είναι αντισυνταγματική. Οι πτυχιούχοι πανεπιστημίου προπονητές ποδοσφαίρου, με άδεια προπονητή ποδοσφαίρου από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού δεν μπορεί να υποχρεούνται στην διαδικασία που επιβάλλεται από την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία (Ε.Π.Ο.) και από τις προτεινόμενες αλλαγές διατάξεων του παρόντος.
-Η διάταξη είναι αντισυνταγματική . Η Ανεξάρτητη Αρχή, Συνήγορος του Πολίτη (Αριθμός Πρωτ. 249760/45169/2018 ημερομηνία 15.10.2018), έχει αποφανθεί ότι «εξαιρούμεθα της υποχρέωσης εξασφάλισης της εν λόγω ταυτότητας για την άσκηση του επαγγέλματος ‘προπονητής ποδοσφαίρου’».
Μετά από αυτή τη θέση του Συνηγόρου του Πολίτη, η Βουλή και η Κυβέρνηση δεν μπορούν να νομοθετήσουν αντίθετα.
-Η διάταξη αυτή είναι αντισυνταγματική. Οι σχολές της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας (Ε.Π.Ο.), λειτουργούν νόμιμα; Ποιοι διδάσκουν; Οι καθηγητές πανεπιστημίου που διδάσκουν έχουν σχετική άδεια από το πανεπιστήμιο να διδάξουν σε ιδιωτικές σχολές; Η διαχείριση και τα χρήματα με τα οποία αμείβονται, γίνεται από τον ειδικό λογαριασμό του πανεπιστημίου;
Ως πτυχιούχος ΤΕΦΑΑ της ημεδαπής και αλλοδαπής (ΕΚΠΑ, Leeds Metropolitan University, UK) αλλά και κάτοχος πλήθους πιστοποιήσεων άλλης επιμόρφωσης (Community Sport Leader Award, Assistant Swimming Teacher κτλ) από διάφορους οργανισμούς μεταλυκειακής εκπαίδευσης, κατανοώ πλήρως την τεράστια διαφορά ανάμεσα στην εκπαίδευση που λαμβάνει κανείς από ένα πανεπιστήμιο και άλλους είδους φορείς.
Οι διατάξεις του παρόντος καλόπιστα θεωρώ ότι προσπαθούν να βάλουν τάξη σε ένα εξαιρετικά άναρχο τοπίο του οποίου γινόμασταν θιασώτες επί δεκαετίες. Όμως και το Ψήφισμα της Γενικής Συνέλευσης όλων των ΣΕΦΑΑ, φανερώνει ότι αυτή η προσπάθεια δεν αποτελεί προϊόν σύνθεσης και νομοπαρασκευής λαμβάνοντας υπ΄ όψιν την γνώμη των ειδικών. Για το λόγο αυτόν συνταυτίζομαι με το ψήφισμά τους και ενθαρρύνω την ηγεσία του υπουργείου αθλητισμού να διαβάσει προσεκτικά το ψήφισμα και να καλέσει τους κοσμήτορες των ΣΕΦΑΑ σε ουσιαστικό και όχι προσχηματικό διάλογο.
Ελευθερία Αβραμίδου DEd, BEd, BSc
Πτυχιούχος ΣΕΦΑΑ-ΕΚΠΑ, Leeds Metropolitan University
25 φορές Πρωταθλήτρια Κλασικής και Κολύμβησης (ΟΣΦΠ, ΝΟΒ)
Το σχόλιό μου αναφέρεται στο σύνολο του παρόντος νομοσχεδίου και όχι μόνο σε αυτό το άρθρο. Η λεπτομερής ανάγνωσή του Ν/Σ, συνάγει 2 γενικά συμπεράσματα:
1) το Υπουργείο κάνει μια τεράστια προσπάθεια να θεσμοθετήσει και να καλύψει κενά και ελλείψεις που διέπουν τον αθλητισμό, «τακτοποιώντας» ένα σωρό κλάδους που μέχρι σήμερα δραστηριοποιούνται επαγγελματικά χωρίς νομοθετική ομπρέλλα. Για όλους αυτούς τους επαγγελματικούς κλάδους, είναι φανερό ότι έχει προκύψει συστηματική προηγούμενη επικοινωνία, αφού προβλέπονται διατάξεις με τέτοια λεπτομέρεια, σχεδόν φωτογραφική, που δεν μπορεί να σκεφτεί κανείς ότι προβλέφθηκαν στην τύχη.
2) Την ίδια στιγμή, το κοινό ψήφισμα του συνόλου της πανεπιστημιακής κοινότητας των Σχολών Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (βλ. http://www.phed.uoa.gr/fileadmin/phed.uoa.gr/uploads/stella/30-11-2018PSIFISMA_SEFAA_29_11_18.pdf και https://www.kalabakacity.gr/psifisma-tis-genikis-synelefsis-tou-tefaa-tou-panepistimiou-thessalias/), φανερώνει ότι οι μόνοι που δεν ρωτήθηκαν στην φάση της νομοπαρασκευής είναι οι καθ’ ύλην αρμόδιοι. Δηλαδή ρωτήθηκαν όλοι αυτοί που έπρεπε να νομιμοποιηθούν με κάποιο τρόπο, εκτός από αυτούς που είναι ήδη επιστήμονες και υπηρετούν την φυσική αγωγή και τον αθλητισμό. Πως αλλιώς να εξηγηθεί το γεγονός ότι το ψήφισμα των ΣΕΦΑΑ είναι καταπέλτης απέναντι στο σύνολο του παρόντος Σ/Ν;
Η παραπάνω διαπίστωση, είναι ακόμα πιο θλιβερή, όταν διαβάζει κανείς την «χειρουργική ακρίβεια» με την οποία επιδιώκεται να τακτοποιηθούν σειρά κενών και προσωποπαγών αναγκών, την στιγμή που το πανεπιστήμιο παραμένει βουβός θεατής των γεγονότων. Μήπως κύριοι νομοθέτες και υπουργοί θα πρέπει να συμβουλευτείτε τους αρμόδιους επιστήμονες και όχι αυτούς που επιδιώκετε να χρίσετε ως επιστήμονες; Μην ξεχνάτε ότι εσείς οι ίδιοι και τα παιδιά σας, θα απολαύσουν το αγαθό της φυσικής αγωγής και του αθλητισμού και πρέπει αυτό να γίνει από τους σωστούς ανθρώπους με τον σωστό τρόπο.
Στάθης Αβραμίδης DipEd, BEd, MSc, MPH, PhD
Στέλεχος ΚΕΕΛΠΝΟ
Διδάσκων Εφαρμοσμένης & Αθλητικής Ναυαγοσωστικής ΣΕΦΑΑ-ΕΚΠΑ
τιμημένος x2 International Swimming Hall of Fame
-Η διάταξη είναι αντισυνταγματική. Οι πτυχιούχοι πανεπιστημίου προπονητές ποδοσφαίρου, με άδεια προπονητή ποδοσφαίρου από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού δεν μπορεί να υποχρεούνται στην διαδικασία που επιβάλλεται από την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία (Ε.Π.Ο.) και από τις προτεινόμενες αλλαγές διατάξεων του παρόντος.
-Η διάταξη είναι αντισυνταγματική . Η Ανεξάρτητη Αρχή, Συνήγορος του Πολίτη (Αριθμός Πρωτ. 249760/45169/2018 ημερομηνία 15.10.2018), έχει αποφανθεί ότι «εξαιρούμεθα της υποχρέωσης εξασφάλισης της εν λόγω ταυτότητας για την άσκηση του επαγγέλματος ‘προπονητής ποδοσφαίρου’».
Μετά από αυτή τη θέση του Συνηγόρου του Πολίτη, η Βουλή και η Κυβέρνηση δεν μπορούν να νομοθετήσουν αντίθετα.
-Η διάταξη αυτή είναι αντισυνταγματική. Οι σχολές της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας (Ε.Π.Ο.), λειτουργούν νόμιμα; Ποιοι διδάσκουν; Οι καθηγητές πανεπιστημίου που διδάσκουν έχουν σχετική άδεια από το πανεπιστήμιο να διδάξουν σε ιδιωτικές σχολές; Η διαχείριση και τα χρήματα με τα οποία αμείβονται, γίνεται από τον ειδικό λογαριασμό του πανεπιστημίου;
Μετά από αυτή τη θέση του Συνηγόρου του Πολίτη, η Βουλή και η Κυβέρνηση δεν μπορούν να νομοθετήσουν αντίθετα.
-Η διάταξη αυτή είναι αντισυνταγματική. Οι σχολές της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας (Ε.Π.Ο.), λειτουργούν νόμιμα; Ποιοι διδάσκουν; Οι καθηγητές πανεπιστημίου που διδάσκουν έχουν σχετική άδεια από το πανεπιστήμιο να διδάξουν σε ιδιωτικές σχολές; Η διαχείριση και τα χρήματα με τα οποία αμείβονται, γίνεται από τον ειδικό λογαριασμό του πανεπιστημίου;
-Η διάταξη είναι αντισυνταγματική . Η Ανεξάρτητη Αρχή, Συνήγορος του Πολίτη (Αριθμός Πρωτ. 249760/45169/2018 ημερομηνία 15.10.2018), έχει αποφανθεί ότι «εξαιρούμεθα της υποχρέωσης εξασφάλισης της εν λόγω ταυτότητας για την άσκηση του επαγγέλματος ‘προπονητής ποδοσφαίρου’».
-Η διάταξη είναι αντισυνταγματική. Οι πτυχιούχοι πανεπιστημίου προπονητές ποδοσφαίρου, με άδεια προπονητή ποδοσφαίρου από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού δεν μπορεί να υποχρεούνται στην διαδικασία που επιβάλλεται από την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία (Ε.Π.Ο.) και από τις προτεινόμενες αλλαγές διατάξεων του παρόντος.
-Η διάταξη είναι αντισυνταγματική. Οι πτυχιούχοι πανεπιστημίου προπονητές ποδοσφαίρου, με άδεια προπονητή ποδοσφαίρου από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού δεν μπορεί να υποχρεούνται στην διαδικασία που επιβάλλεται από την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία (Ε.Π.Ο.) και από τις προτεινόμενες αλλαγές διατάξεων του παρόντος.
-Η διάταξη είναι αντισυνταγματική . Η Ανεξάρτητη Αρχή, Συνήγορος του Πολίτη (Αριθμός Πρωτ. 249760/45169/2018 ημερομηνία 15.10.2018), έχει αποφανθεί ότι «εξαιρούμεθα της υποχρέωσης εξασφάλισης της εν λόγω ταυτότητας για την άσκηση του επαγγέλματος ‘προπονητής ποδοσφαίρου’».
Μετά από αυτή τη θέση του Συνηγόρου του Πολίτη, η Βουλή και η Κυβέρνηση δεν μπορούν να νομοθετήσουν αντίθετα.
-Η διάταξη αυτή είναι αντισυνταγματική. Οι σχολές της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας (Ε.Π.Ο.), λειτουργούν νόμιμα; Ποιοι διδάσκουν; Οι καθηγητές πανεπιστημίου που διδάσκουν έχουν σχετική άδεια από το πανεπιστήμιο να διδάξουν σε ιδιωτικές σχολές; Η διαχείριση και τα χρήματα με τα οποία αμείβονται, γίνεται από τον ειδικό λογαριασμό του πανεπιστημίου;
1. Τα ερασιτεχνικά αθλητικά σωματεία, τα Τ.Α.Α, οι Α.Α.Ε , οι αθλητικές ομοσπονδίες και ενώσεις υποχρεούνται να απασχολούν, με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας ή ανεξαρτήτων υπηρεσιών, έναν (1) τουλάχιστον προπονητή ανάλογου επιπέδου σύμφωνα με τα άρθρα 31 και 32, ο οποίος είναι ο μόνος που έχει δικαίωμα να υπογράφει τις δηλώσεις συμμετοχής και τα φύλλα αγώνων. Η υποχρέωση του πρώτου εδαφίου ισχύει ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για ατομικό ή ομαδικό άθλημα, ολυμπιακό ή μη και για όλα τα τμήματα, όλων των ηλικιακών και αγωνιστικών κατηγοριών.
-Η διάταξη είναι αντισυνταγματική. Οι πτυχιούχοι πανεπιστημίου προπονητές ποδοσφαίρου, με άδεια προπονητή ποδοσφαίρου από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού δεν μπορεί να υποχρεούνται στην διαδικασία που επιβάλλεται από την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία (Ε.Π.Ο.) και από τις προτεινόμενες αλλαγές διατάξεων του παρόντος.
-Η διάταξη είναι αντισυνταγματική . Η Ανεξάρτητη Αρχή, Συνήγορος του Πολίτη (Αριθμός Πρωτ. 249760/45169/2018 ημερομηνία 15.10.2018), έχει αποφανθεί ότι «εξαιρούμεθα της υποχρέωσης εξασφάλισης της εν λόγω ταυτότητας για την άσκηση του επαγγέλματος ‘προπονητής ποδοσφαίρου’».
Μετά από αυτή τη θέση του Συνηγόρου του Πολίτη, η Βουλή και η Κυβέρνηση δεν μπορούν να νομοθετήσουν αντίθετα.
-Η διάταξη αυτή είναι αντισυνταγματική. Οι σχολές της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας (Ε.Π.Ο.), λειτουργούν νόμιμα; Ποιοι διδάσκουν; Οι καθηγητές πανεπιστημίου που διδάσκουν έχουν σχετική άδεια από το πανεπιστήμιο να διδάξουν σε ιδιωτικές σχολές; Η διαχείριση και τα χρήματα με τα οποία αμείβονται, γίνεται από τον ειδικό λογαριασμό του πανεπιστημίου;
Η διάταξη είναι αντισυνταγματική. Οι πτυχιούχοι πανεπιστημίου προπονητές ποδοσφαίρου, με άδεια προπονητή ποδοσφαίρου από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού δεν μπορεί να υποχρεούνται στην διαδικασία που επιβάλλεται από την ΕΠΟ.
-Η διάταξη είναι αντισυνταγματική . Η Ανεξάρτητη Αρχή, Συνήγορος του Πολίτη, έχει αποφανθεί ότι «εξαιρούμεθα της υποχρέωσης εξασφάλισης της εν λόγω ταυτότητας για την άσκηση του επαγγέλματος ‘προπονητής ποδοσφαίρου’».
Μετά από αυτή τη θέση του Συνηγόρου του Πολίτη, η Βουλή και η Κυβέρνηση δεν μπορούν να νομοθετήσουν αντίθετα.
-Η διάταξη αυτή είναι αντισυνταγματική. Οι σχολές της ΕΠΟ, λειτουργούν νόμιμα; Ποιοι διδάσκουν; Οι καθηγητές πανεπιστημίου που διδάσκουν έχουν σχετική άδεια από το πανεπιστήμιο να διδάξουν σε ιδιωτικές σχολές; Η διαχείριση και τα χρήματα με τα οποία αμείβονται, γίνεται από τον ειδικό λογαριασμό του πανεπιστημίου;
Η διάταξη είναι αντισυνταγματική. Οι πτυχιούχοι πανεπιστημίου προπονητές ποδοσφαίρου, με άδεια προπονητή ποδοσφαίρου από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού δεν μπορεί να υποχρεούνται στην διαδικασία που επιβάλλεται από την ΕΠΟ.
-Η διάταξη είναι αντισυνταγματική . Η Ανεξάρτητη Αρχή, Συνήγορος του Πολίτη, έχει αποφανθεί ότι «εξαιρούμεθα της υποχρέωσης εξασφάλισης της εν λόγω ταυτότητας για την άσκηση του επαγγέλματος ‘προπονητής ποδοσφαίρου’».
Μετά από αυτή τη θέση του Συνηγόρου του Πολίτη, η Βουλή και η Κυβέρνηση δεν μπορούν να νομοθετήσουν αντίθετα.
-Η διάταξη αυτή είναι αντισυνταγματική. Οι σχολές της ΕΠΟ, λειτουργούν νόμιμα; Ποιοι διδάσκουν; Οι καθηγητές πανεπιστημίου που διδάσκουν έχουν σχετική άδεια από το πανεπιστήμιο να διδάξουν σε ιδιωτικές σχολές; Η διαχείριση και τα χρήματα με τα οποία αμείβονται, γίνεται από τον ειδικό λογαριασμό του πανεπιστημίου;