• Σχόλιο του χρήστη 'Γεώργιος Πλευριτάκης' | 1 Νοεμβρίου 2018, 21:48
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά:  

    Νομοσχέδιο σε διαβούλευση που αφορά την «Αδειοδότηση και Έλεγχος κατασκευών κεραιών στη Ξηρά». Διαβούλευση για το άρθρο 10 §δ και άρθρο 16§1 και 3 Αγαπητοί Κύριοι, Έχω να καταθέσω μερικά σχόλια σχετικά με το νέο νομοσχέδιο. Με το άρθρο 10 §δ πολλοί ερασιτεχνικοί σταθμοί θα βγουν υποχρεωτικά εκτός λειτουργίας στην περίπτωση που ένας συγκάτοικος στην πολυκατοικία διαφωνεί με τις κεραίες που υπάρχουν στην ταράτσα της πολυκατοικίας. Έτσι πολλοί συνάδελφοι που δεν θα ήθελαν να είναι παράνομοι θα υποχρεωθούν να εγκαταλείψουν την ενασχόληση τους με τον ραδιοερασιτεχνισμό. Στο άρθρο 16§1 παρ δ θα πρέπει να γίνει απαλοιφή της απαίτησης μελέτης ραδιοεκπομπών και έγκρισης της από την ΕΕΑΕ, καθώς η πλειονότητα των ραδιοερασιτεχνών εγκαταστάσεων κεραιών ανήκει στην κατηγορία των σταθμών των οποίων η συνολική ενεργός ακτινοβολούμενη ισχύς δεν ξεπερνά τα 100 W (164 Weirp) για τις ζώνες συχνοτήτων πάνω από 30 ΜΗz, καθώς και το 1 KW για τις ζώνες συχνοτήτων κάτω από 30 ΜΗz, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην παρ. 1 του άρθρου 16, εκτός εάν σε έλεγχο της ΕΕΤΤ υπάρχουν ενδείξεις για την υπέρβαση των άνω ορίων, οπότε θα απαιτείται μελέτη και παρεμβάσεις, προκειμένου να περιορίζονται εντός των ορίων οι εκπομπές. Όσον αφορά το νέο εισπρακτικό ετήσιο τέλος των 220 ευρώ, θα υποχρεώσει πολλούς συναδέλφους να εγκαταλείψουν το χόμπι του ραδιοερασιτεχνισμού, γιατί είναι υπερβολικό και δυσβάστακτο στους χαλεπούς καιρούς που διανύουμε. Οι ραδιοερασιτεχνικοί σταθμοί που βρίσκονται στις παραμεθόριες και ακριτικές περιοχές είναι όλοι «εν δυνάμει» ενταγμένοι στην πολιτική προστασία και γιατί όχι στην εθνική άμυνα της χώρας. Είναι ζωτικής σημασίας να υπάρχουν εν ενεργεία και να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στην πατρίδα μας, ειδικά σε έκτακτες ανάγκες και όταν θα έχει καταρρεύσει κάθε τηλεπικοινωνιακή δομή. Ο ραδιοερασιτεχνισμός θα πρέπει να προστατευθεί και να ενισχυθεί από τους αρμόδιους φορείς και να διαδοθεί στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως δημιουργική ενασχόληση στον ελεύθερο χρόνο των μαθητών και όχι «ουσιαστικά» να διώκεται σύμφωνα με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο. Με εκτίμηση Γεώργιος Πλευριτάκης Εκπαιδευτικός SV8JNR