• ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΑΡΜΟΔΙΑ: Κα ΣΟΦΙΑ ΗΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΤΗΛ.: 2132023905 - 908 Α Π Ο Σ Π Α Σ Μ Α από το πρακτικό της υπ' αριθμ. 11ης/2018 Συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Αριθ. Απόφασης 246/2018 Π Ε Ρ Ι Λ Η Ψ Η Ψήφιση πρότασης τροποποίησης του νομοθετικού πλαισίου που αφορά στην αδειοδότηση και τον έλεγχο λειτουργίας των εγκαταστάσεων βάσης κεραιών κινητής τηλεφωνίας και πλάνο δράσης Χαλάνδρι και στην Αίθουσα Συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, σήμερα την 1η του μήνα Ιουνίου του έτους 2018, ημέρα της εβδομάδας Παρασκευή και ώρα 20:00 συνήλθε σε Συνεδρίαση το Δημοτικό Συμβούλιο, ύστερα από την υπ΄αριθμ. 19216/25-05-2018 έγγραφη πρόσκληση της Πρόεδρου, που εστάλη στο Δήμαρχο και σε κάθε έναν από τους Δημοτικούς Συμβούλους, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 67 του Ν. 3852/2010, για συζήτηση και λήψη απόφασης επί των κατωτέρω θεμάτων Η.Δ. και Ε.Η.Δ.. Διαπιστώθηκε ότι υπάρχει νόμιμη απαρτία δεδομένου ότι σε σύνολο 41 μελών βρέθηκαν παρόντα 25. Π Α Ρ Ο Ν Τ Ε Σ ΠΡΟΕΔΡΟΣ: ΓΑΛΑΝΗ – ΠΙΣΙΜΙΣΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΜΕΛΗ: ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΧΡΙΣΤΟΥΛΗ ΕΛΕΝΗ, ΚΑΤΟΥΦΑ ΕΥΓΕΝΙΑ, ΒΑΖΑΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ, ΛΥΜΠΕΡΑΤΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ, ΚΟΥΡΑΣΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ, ΑΘΑΝΑΣΑΤΟΥ ΙΩΑΝΝΑ, ΓΚΑΚΑΣ ΣΕΡΓΙΟΣ, ΧΡΙΣΤΟΥΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΤΣΙΓΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΜΑΓΡΙΠΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΜΠΟΥΜΠΑ – ΚΑΛΤΣΑΚΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ, ΚΟΥΡΑΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΚΟΣΣΥΒΑΣ ΜΙΧΑΗΛ, ΛΟΤΣΑΡΗ ΜΑΡΙΑ, ΛΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΚΑΡΑΤΖΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ, ΒΑΡΔΟΥΛΑΚΗΣ ΘΩΜΑΣ, ΚΑΛΟΜΟΙΡΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ, ΤΖΟΥΡΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΚΑΣΙΜΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, ΚΙΟΥΣΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΑΛΕΞΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΣ, ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Α Π Ο Ν Τ Ε Σ ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ, ΑΓΓΕΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΝΙΩΤΗ ΕΛΕΝΗ, ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ, ΚΑΖΑΝΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΠΡΑΣΣΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΑΝΔΡΙΑΝΑΚΗΣ ΜΥΡΩΝ, ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ ΠΕΤΡΟΣ, ΘΩΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΝΤΑΒΙΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ, ΜΑΖΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ, ΛΙΕΡΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΦΑΣΙΤΣΑ ΚΑΛΛΙΟΠΗ Οι οποίοι δεν προσήλθαν αν και ειδοποιήθηκαν νόμιμα. Προσελεύσεις: Κατά τη διάρκεια της προ ημερησίας διάταξης συζήτηση προσήλθαν οι κ.κ. Α. Αθανασούλη, Κ. Αγγελής, Ε. Ανδρεόπουλος, Α. Καζάνη, Π. Αναστασιάδης, Α. Νταβίας, Χ. Μάζη, Γ. Λιερός και Κ. Φασίτσα. Αποχωρήσεις: Πριν τη συζήτηση του 2ου Ε.Η.Δ. θέματος αποχώρησε η κ. Μ. Λοτσάρη, κατά τη διάρκεια συζήτησης του 2ου Ε.Η.Δ. θέματος αποχώρησαν οι κ.κ. Γ. Κουράσης, Μ. Κόσσυβας και Α. Νταβίας, πριν τη συζήτηση του 3ου Ε.Η.Δ. θέματος αποχώρησαν οι κ.κ. Ε. Ανδρεόπουλος και Α. Καζάνη, πριν τη συζήτηση του 1ου θέματος της ημερήσιας διάταξης αποχώρησε ο κ. Θ. Βαρδουλάκης και πριν τη συζήτηση του 12ου θέματος της ημερήσιας διάταξης αποχώρησαν οι κ.κ. Χ. Μάζη και Α. Ευσταθίου. Κληθείς παρίσταται ο Δήμαρχος κ. Συμεών (Σίμος) Ρούσσος. Η Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, κήρυξε την έναρξη της συνεδρίασης, παρουσία της αναπληρώτριας υπεύθυνης για την τήρηση των πρακτικών - υπαλλήλου του Δήμου κ. Παναγιώτας Ζωγράφου και ζήτησε να συζητηθεί το ανωτέρω Εκτός Ημερησίας Διάταξης θέμα ως κατεπείγον, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 67 παρ. 7 του Ν.3852/10. Τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου το ενέκριναν ομόφωνα. Εισηγούμενη το 1ο Ε.Η.Δ. θέμα η Πρόεδρος έδωσε τον λόγο στον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Κ. Γερολυμάτο ο οποίος είπε ότι θα πρέπει να προβούμε στην ψήφιση πρότασης τροποποίησης του νομοθετικού πλαισίου που αφορά στην αδειοδότηση και τον έλεγχο λειτουργίας των εγκαταστάσεων βάσης κεραιών κινητής τηλεφωνίας και πλάνο δράσης και ανέφερε τα εξής: Με μεγάλη ανησυχία το δημοτικό συμβούλιο του Χαλανδρίου βλέπει την ανάπτυξη κεραιών και εγκαταστάσεων βάσης κινητής τηλεφωνίας στον αστικό ιστό της πόλης. Πλέον εμφανίζονται τέτοιες εγκαταστάσεις και σε περιοχές αμιγούς κατοικίας όπως είναι το κάτω Χαλάνδρι. Είναι γεγονός ότι αυτή την στιγμή δεν υπάρχει απολύτως κανένας που να μπορεί να διαβεβαιώσει τον κάτοικο ή τον εργαζόμενο ή τον μαθητή που ζει, εργάζεται ή μαθητεύει σε ένα τέτοιο περιβάλλον ακτινοβολίας ότι δεν πρόκειται να πάθει κάτι από αυτό. Οι λόγοι αυτής της ανησυχίας είναι πολλοί. Κυρίως έχουν να κάνουν με την συνεχή εκπομπή ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας από τις εγκαταστάσεις αυτές και με όσα δυσάρεστα προκύπτουν για την δημόσια υγεία από την εκπομπή αυτή. Ταυτόχρονα το νομοθετικό πλαίσιο, οι μηχανισμοί μετρήσεων και οι διαδικασίες που συνοδεύουν την αδειοδότηση, την λειτουργία και τις εκπομπές αυτών των εγκαταστάσεων δεν εξασφαλίζουν τον απαιτούμενο δημόσιο έλεγχο. Το αντίθετο δημιουργούν συνθήκες ασυδοσίας σε πληθώρα κρίσιμων παραμέτρων που καθορίζουν την λειτουργία τους. Το Δημοτικό Συμβούλιο του δήμου Χαλανδρίου θεωρεί ότι τα βασικά ζητήματα αυτής της προβληματικής πραγματικότητας για τις ασύρματες επικοινωνίες της μη ιοντίζουσας ακτινοβολίας εστιάζονται στα κάτωθι σημεία: 1. Πλήρης έλλειψη περιβαλλοντικού σχεδιασμού (χωροταξικού – πολεοδομικού) που να σχετίζεται με την ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία 2. Εμμονή σε ανεπαρκή όρια ισχύος των κεραιών βάσης κινητής τηλεφωνίας στηριζόμενα σε δεδομένα του 2000 3. Συστηματικές παραβιάσεις του περιβαλλοντικού κεκτημένου 4. Διάτρητο σύστημα αδειοδοτήσεων 5. Υπολειτουργία μηχανισμού συστηματικών μετρήσεων ακτινοβολίας 6. Ανεπαρκή διοικητικά και ποινικά πρόστιμα στις παραβιάσεις τους 7. Ανεπαρκείς διοικητικές και ποινικές κυρώσεις για την υπέρβαση ορίων και τις ψευδείς δηλώσεις στοιχείων 8. Καμία προσαρμογή στις διεθνείς καλές πρακτικές Μα βάση αυτές τις παρατηρήσεις το δημοτικό Συμβούλιο ζητά: • Άμεση δραστική μείωση των ορίων ραδιοεκπομπών • Να ανοίξει η διαδικασία αδειοδότησης των κεραιών και οι δήμοι να έχουν αποφασιστική γνώμη επ’ αυτών • Τα όρια αυτά να είναι όρια επικινδυνότητας και όχι ασφαλείας όπως είναι τώρα • Οι μετρήσεις που αφορούν τον έλεγχό τους να μην γίνονται με στιγμιαίες μετρήσεις αλλά να αφορούν όλο το 24ωρο • Τα όρια αυτά να λαμβάνουν υπόψη όχι μόνο τις θερμικές επιδράσεις της μη-ιοντίζουσας ακτινοβολίας αλλά και τις αποδεδειγμένες πλέον και πολύ σοβαρότερες αντίστοιχες βιολογικές • Στην πολιτική διαμόρφωσης ορίων να λαμβάνεται υπόψη η αθροιστική επίδραση των πολλαπλών πηγών ΗΜ ακτινοβολίας • Να υπάρχουν πρόνοιες που να δημιουργούν περιορισμούς στις εκπομπές των κεραιών που αφορούν ευαίσθητες ηλικιακές ομάδες (παιδιά, ηλικιωμένοι) • Να επανέλθει η διάταξη που καταργήθηκε με τον ν.3431/2006 όπου η ελάχιστη επιτρεπόμενη απόσταση της εγκατάστασης κεραιοσυστημάτων από την περίμετρο κτιριακών εγκαταστάσεων βρεφονηπιακών σταθμών, σχολείων, γηροκομείων και νοσοκομείων ήταν τα 300 μέτρα και να αποκλειστεί η αμιγής κατοικία από την τοποθέτηση κεραιών • Να οχυρωθεί η σταδιακή χαλάρωση της νόμιμης προϋπόθεσης για εγκατάσταση του κεραιοσυστήματος σε νομίμως υφιστάμενο οικοδόμημα (πχ άρθρο 65 του ν.4313/2014) • Να υπάρχει Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων και όχι υπαγωγή της κατασκευής κεραίας σε Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις για τις υπό αδειοδότηση κεραίες και τις τροποποιήσεις υφιστάμενων • Να σταματήσει να είναι «δειγματοληπτικός» ο έλεγχος από την ΕΕΑΕ - ετησίως σε ποσοστό 20% τουλάχιστον των αδειοδοτημένων από την Ε.Ε.Τ.Τ. που λειτουργούν εντός σχεδίου πόλεως, σύμφωνα με το άρ.30 παραγρ.2α του ν.4070/2012 - και να γίνει ουσιαστικός σε κάθε εγκατάσταση • Να σταματήσουν οι μελέτες ραδιοεκπομπών να λαμβάνουν ως βάση την ισχύ των 10 Watt, καθώς οι εγκαθιστάμενες κεραίες μπορεί να διαθέτουν δεκάδες και, στις περισσότερες περιπτώσεις, εκατοντάδες φορές μεγαλύτερη ισχύ η οποία μπορεί να αυξάνεται από τις εταιρίες εκ του μακρόθεν • Να υπάρχει αυτοψία και έγκριση δομικών κατασκευών από τις πολεοδομίες για τις εγκαταστάσεις και όχι απλή έγκριση Πολεοδομικής Υπηρεσίας (άρ.30 παραγρ.13 του ν.4070/2012). • Να καταργηθεί η διάταξη που επιτρέπει στην Πολεοδομική Υπηρεσία εάν δεν προλάβει να αποφανθεί εντός δύο (2) μόλις μηνών για την κεραία η έγκριση να θεωρείται τεκμαιρόμενη • Να καταργηθεί η δυνατότητα που υπάρχει να τεκμαίρεται πληρότητα πιστοποιητικού λειτουργίας από την ΕΕΤΤ εντός 4 μηνών, ακόμα και αν δεν έχουν απαντήσει όλες οι αρμόδιες υπηρεσίες (άρ.30 παραγρ.17 υποπαρ.Ε του ν.4070/2012 και αρ.5 παραγρ.7 του Κανονισμού Αδειών Κατασκευών Κεραιών στην Ξηρά ΦΕΚ 2529 Β 2012) • Το Εθνικό Παρατηρητήριο Ηλεκτρομαγνητικών Πεδίων να λειτουργεί αναπτύσσοντας δραστηριότητα εκτός από τις κεραίες ασυρμάτων δικτύων συστηματικά και για κεραίες κινητής • Οι διοικητικές και ποινικές κυρώσεις για τις παραβιάσεις που καταγράφονται στις εγκαταστάσεις κεραιών να είναι αυξημένες από τις ιδιαίτερα χαμηλές που υπάρχουν τώρα. • Να υπάρξει διαδικασία αδειοδότησης και για τις κεραίες ΕΚΚΧΟ. Το Δημοτικό Συμβούλιο αφού διαπίστωσε και κατέγραψε την ανωτέρω πραγματικότητα η οποία διαμορφώνει συνθήκες εύνοιας προς τα συμφέροντα των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας, με απουσία ελέγχου στην αδειοδότηση και την λειτουργία των εγκαταστάσεων βάσης της κινητής τηλεφωνίας και έλλειμμα προστασίας της δημόσιας υγείας με την ανοχή όλων των κυβερνήσεων, αναλαμβάνει να διεκδικήσει από το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής στο αμέσως επόμενο διάστημα, αλλαγή της υπάρχουσας νομοθεσίας που να περιλαμβάνει τις πρόνοιες που περιγράφονται στο παρών κείμενο και να λάβει όλες τις απαραίτητες πρωτοβουλίες ώστε τόσο η ΠΕΔΑ όσο και η ΚΕΔΕ να δραστηριοποιηθούν άμεσα για το θέμα. Τέλος το ΔΣ επαναεπιβεβαιώνει την στήριξή του στους αγωνιζόμενους κατοίκους της πόλης και τις επιτροπές αγώνα που έχουν δημιουργήσει. Ακολούθησε διαλογική συζήτηση όπως καταγράφεται στα μαγνητοφωνημένα πρακτικά και αφού ελήφθησαν υπόψη η σχετική εισήγηση και οι σχετικές διατάξεις, η Πρόεδρος κάλεσε το Συμβούλιο να αποφασίσει σχετικά. Το Δημοτικό Συμβούλιο Χαλανδρίου ομόφωνα: 1) αποφασίζει τη συζήτηση του Ε.Η.Δ. θέματος ως κατεπείγοντος, σύμφωνα με την παρ. 7 του άρθρου 67 του Ν. 3852/2010 2) ψηφίζει πρόταση τροποποίησης του νομοθετικού πλαισίου που αφορά στην αδειοδότηση και τον έλεγχο λειτουργίας των εγκαταστάσεων βάσης κεραιών κινητής τηλεφωνίας και πλάνο δράσης, ως κάτωθι: • Άμεση δραστική μείωση των ορίων ραδιοεκπομπών • Να ανοίξει η διαδικασία αδειοδότησης των κεραιών και οι δήμοι να έχουν αποφασιστική γνώμη επ’ αυτών • Τα όρια αυτά να είναι όρια επικινδυνότητας και όχι ασφαλείας όπως είναι τώρα • Οι μετρήσεις που αφορούν τον έλεγχό τους να μην γίνονται με στιγμιαίες μετρήσεις αλλά να αφορούν όλο το 24ωρο • Τα όρια αυτά να λαμβάνουν υπόψη όχι μόνο τις θερμικές επιδράσεις της μη-ιοντίζουσας ακτινοβολίας αλλά και τις αποδεδειγμένες πλέον και πολύ σοβαρότερες αντίστοιχες βιολογικές • Στην πολιτική διαμόρφωσης ορίων να λαμβάνεται υπόψη η αθροιστική επίδραση των πολλαπλών πηγών ΗΜ ακτινοβολίας • Να υπάρχουν πρόνοιες που να δημιουργούν περιορισμούς στις εκπομπές των κεραιών που αφορούν ευαίσθητες ηλικιακές ομάδες (παιδιά, ηλικιωμένοι) • Να επανέλθει η διάταξη που καταργήθηκε με τον ν.3431/2006 όπου η ελάχιστη επιτρεπόμενη απόσταση της εγκατάστασης κεραιοσυστημάτων από την περίμετρο κτιριακών εγκαταστάσεων βρεφονηπιακών σταθμών, σχολείων, γηροκομείων και νοσοκομείων ήταν τα 300 μέτρα και να αποκλειστεί η αμιγής κατοικία από την τοποθέτηση κεραιών • Να οχυρωθεί η σταδιακή χαλάρωση της νόμιμης προϋπόθεσης για εγκατάσταση του κεραιοσυστήματος σε νομίμως υφιστάμενο οικοδόμημα (πχ άρθρο 65 του ν.4313/2014) • Να υπάρχει Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων και όχι υπαγωγή της κατασκευής κεραίας σε Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις για τις υπό αδειοδότηση κεραίες και τις τροποποιήσεις υφιστάμενων • Να σταματήσει να είναι «δειγματοληπτικός» ο έλεγχος από την ΕΕΑΕ - ετησίως σε ποσοστό 20% τουλάχιστον των αδειοδοτημένων από την Ε.Ε.Τ.Τ. που λειτουργούν εντός σχεδίου πόλεως, σύμφωνα με το άρ.30 παραγρ.2α του ν.4070/2012 - και να γίνει ουσιαστικός σε κάθε εγκατάσταση • Να σταματήσουν οι μελέτες ραδιοεκπομπών να λαμβάνουν ως βάση την ισχύ των 10 Watt, καθώς οι εγκαθιστάμενες κεραίες μπορεί να διαθέτουν δεκάδες και, στις περισσότερες περιπτώσεις, εκατοντάδες φορές μεγαλύτερη ισχύ η οποία μπορεί να αυξάνεται από τις εταιρίες εκ του μακρόθεν • Να υπάρχει αυτοψία και έγκριση δομικών κατασκευών από τις πολεοδομίες για τις εγκαταστάσεις και όχι απλή έγκριση Πολεοδομικής Υπηρεσίας (άρ.30 παραγρ.13 του ν.4070/2012). • Να καταργηθεί η διάταξη που επιτρέπει στην Πολεοδομική Υπηρεσία εάν δεν προλάβει να αποφανθεί εντός δύο (2) μόλις μηνών για την κεραία η έγκριση να θεωρείται τεκμαιρόμενη • Να καταργηθεί η δυνατότητα που υπάρχει να τεκμαίρεται πληρότητα πιστοποιητικού λειτουργίας από την ΕΕΤΤ εντός 4 μηνών, ακόμα και αν δεν έχουν απαντήσει όλες οι αρμόδιες υπηρεσίες (άρ.30 παραγρ.17 υποπαρ.Ε του ν.4070/2012 και αρ.5 παραγρ.7 του Κανονισμού Αδειών Κατασκευών Κεραιών στην Ξηρά ΦΕΚ 2529 Β 2012) • Το Εθνικό Παρατηρητήριο Ηλεκτρομαγνητικών Πεδίων να λειτουργεί αναπτύσσοντας δραστηριότητα εκτός από τις κεραίες ασυρμάτων δικτύων συστηματικά και για κεραίες κινητής • Οι διοικητικές και ποινικές κυρώσεις για τις παραβιάσεις που καταγράφονται στις εγκαταστάσεις κεραιών να είναι αυξημένες από τις ιδιαίτερα χαμηλές που υπάρχουν τώρα. • Να υπάρξει διαδικασία αδειοδότησης και για τις κεραίες ΕΚΚΧΟ. Το Δημοτικό Συμβούλιο αφού διαπίστωσε και κατέγραψε την ανωτέρω πραγματικότητα η οποία διαμορφώνει συνθήκες εύνοιας προς τα συμφέροντα των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας, με απουσία ελέγχου στην αδειοδότηση και την λειτουργία των εγκαταστάσεων βάσης της κινητής τηλεφωνίας και έλλειμμα προστασίας της δημόσιας υγείας με την ανοχή όλων των κυβερνήσεων, αναλαμβάνει να διεκδικήσει από το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής στο αμέσως επόμενο διάστημα, αλλαγή της υπάρχουσας νομοθεσίας που να περιλαμβάνει τις πρόνοιες που περιγράφονται στο παρών κείμενο και να λάβει όλες τις απαραίτητες πρωτοβουλίες ώστε τόσο η ΠΕΔΑ όσο και η ΚΕΔΕ να δραστηριοποιηθούν άμεσα για το θέμα. Τέλος το ΔΣ επαναεπιβεβαιώνει την στήριξή του στους αγωνιζόμενους κατοίκους της πόλης και τις επιτροπές αγώνα που έχουν δημιουργήσει. Αυτή η απόφαση έλαβε αύξοντα αριθμό 246/2018. Γι’ αυτό συντάχθηκε το παρόν πρακτικό και υπογράφεται ως κατωτέρω: Χαλάνδρι, 01/06/2018 Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΓΑΛΑΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΣ Κ., ΧΡΙΣΤΟΥΛΗ Ε., ΚΑΤΟΥΦΑ Ε., ΒΑΖΑΚΑ Β., ΛΥΜΠΕΡΑΤΟΣ Γ., ΚΟΥΡΑΣΗΣ Ε., ΑΘΑΝΑΣΑΤΟΥ Ι., ΓΚΑΚΑΣ Σ., ΧΡΙΣΤΟΥΛΑΚΗΣ Δ., ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΗ Α., ΤΣΙΓΚΟΣ Κ., ΜΑΓΡΙΠΛΗΣ Δ., ΜΠΟΥΜΠΑ – ΚΑΛΤΣΑΚΑ Κ., ΚΟΥΡΑΣΗΣ Γ., ΑΓΓΕΛΗΣ Κ., ΚΟΣΣΥΒΑΣ Μ., ΛΟΤΣΑΡΗ Μ., ΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΣ Ε., ΚΑΖΑΝΗ Α., ΛΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Ι., ΚΑΡΑΤΖΑ Κ., ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ Π., ΝΤΑΒΙΑΣ Α., ΒΑΡΔΟΥΛΑΚΗΣ Θ., ΚΑΛΟΜΟΙΡΗΣ Γ., ΜΑΖΗ Χ., ΤΖΟΥΡΑΣ Π., ΚΑΣΙΜΗΣ Χ., ΛΙΕΡΟΣ Γ., ΚΙΟΥΣΗΣ Α., ΑΛΕΞΙΟΥ Θ., ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ Α., ΦΑΣΙΤΣΑ Κ.