• Σχόλιο του χρήστη 'Georgios kanavakis' | 13 Ιουλίου 2020, 17:38

    Για να έχει πρόσβαση ο πολίτης σε όλες αυτές τις πληροφορίες πρέπει να συνταχθεί ένας ηλεκτρονικός κατάλογος με όλες τις διαδικτυακές σελίδες των υπηρεσιών που θα δημοσιευθεί σε μια ηλεκτρονική πλατφόρμα και η οποία θα κοινοποιηθεί σε όλα τα ηλεκτρονικά ταχυδρομεία των πολιτών. Βάση αυτού του καταλόγου θα μπορεί να βρει ο πολίτης την διαδικτυακή σελίδα τις υπηρεσίας που χρειάζεται και να αντλεί από εκεί σχετικές πληροφορίες που τον ενδιαφέρουν και να διεκπεραιώνει αιτήματα και καθήκοντα του. Πέραν δε τούτου το κάθε γραφείο της υπηρεσίας πρέπει να απεικονίζει ψηφιοποιημένα στους διαδικτιακούς κόμβους του όλες τις πληροφορίες σχετικά με την αρμοδιότητα του, όπως τους νόμους βάση των οποίων γίνονται τα αιτήματα η εκπληρούνται τα καθήκοντα των πολιτών, οι προϋποθέσεις που ζητά ο νόμος ανά αίτημα, τα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομισθούν και οι υπηρεσίες από τις οποίες θα προσκομισθούν με διεύθυνση, τηλέφωνο, αριθμό fax και email. Με αυτόν τον τρόπο ο πολίτης δεν θα χρειάζεται να ψάχνετε, να τρέχει από εδώ και από εκεί, να κάνει τηλεφωνήματα και τα λοιπά χρονοβόρα και κοστοφόρα, οπότε κατά περίπτωση και αθροιστικά θα εξοικονομείται τεράστιο κεφάλαιο χρόνου, χρήματος και ταλαιπωρίας.