• Σχόλιο του χρήστη 'Georgios kanavakis' | 13 Ιουλίου 2020, 23:42

    Δεν χρειάζεται στο μέλλον οι πολίτες να τρέχουν στα γραφεία των δημόσιων υπηρεσιών κατά κανόνα, πράγμα που θα εξυπηρετήσει κυρίως τους απόμακρους από τις δημόσιες υπηρεσίες και τους ομογενείς Έλληνες. Αυτό μπορεί να γίνει με τον ακόλουθο τρόπο κατά προτεραιότητα άμεσα, χωρίς να χρειάζεται να περιμένουμε την πλήρη ψηφιοποίηση των διαδικασιών των δημόσιων υπηρεσιών. Κάθε πολίτης της Ελλάδος και των ομογενών οφείλει δια νόμου να έχει ηλεκτρονική διεύθυνση(email)στον κρατικό προμηθευτή ηλεκτρονικών ταχυδρομείων(emails), όπως και κάθε δημόσια υπηρεσία και κάθε γραφείο και υπάλληλος δημόσιας υπηρεσίας. Συγχρόνως συγκροτείται ηλεκτρονικός κατάλογος όλως αυτών των ηλεκτρονικών διευθύνσεων, από όπου μπορούμε να βρούμε την ηλεκτρονική διεύθυνση εκάστου καταχωρημένου, προσώπου και δημόσιας υπηρεσίας.Στα ηλεκτρονικά ταχυδρομεία όλων των καταχωρημένων, δηλαδή όλων των Ελλήνων πολιτών της Ελλάδος και της ομογένειας θα σταλεί ο κόμβος του μητρώου δικτυακών τόπων. Όλοι οι προαναφερθέντες πολίτες θα επικοινωνούν με τις δημόσιες υπηρεσίες δια αυτού του αποκλειστικού ηλεκτρονικού τους ταχυδρομείου, θα παίρνουν και θα στέλνουν πληροφορίες και έγγραφα. Κάθε υπηρεσία και κάθε γραφείο αρμοδιότητας θα έχει πέραν της ηλεκτρονικής διεύθυνσης και διεύθυνση τηλεπικοινωνίας με το Skype η κάποιον άλλον τηλεπικοινωνιακό φορέα ήχου και εικόνας. Όλοι οι δικτυακοί κόμβοι των δημόσιων υπηρεσιών θα παρέχουν δεσμευτικά πλήρη και ολιστική πληροφόρηση, με απεικόνιση της δομής και των αρμοδιοτήτων σε αυτούς τους κόμβους και με πλήρη πληροφόρηση δικαιωμάτων και καθηκόντων των πολιτών με την αντίστοιχη νομοθεσία και τα απαιτούμενα από τον νόμο, καθώς επίσης και με πλήρη πληροφόρηση περί των σχετιζόμενων άλλων υπηρεσιών(τόπο, γραφείο αρμοδιότητας, τηλέφωνο, email, και λοιπά) από τις οποίες οφείλει ο πολίτης να προσκομίσει πιστοποιητικά και κάθε είδους άλλα έγγραφα