• Σχόλιο του χρήστη 'Σάκης Γεωργίου' | 4 Δεκεμβρίου 2020, 19:19

    Δοκίμασα το keplive και έχω να παρατηρήσω ότι, η επικοινωνία ήταν κάπως άβολη και ανώνυμη. Η υπάλληλος που με εξυπηρέτησε είχε κλειστή την κάμερα, ενώ εγώ ανοιχτή, ενώ, ούτε συστήθηκε, ούτε είχε γραμμένο το όνομά της παρά μόνο αρχικά. Να δοθεί η οδηγία λοιπόν, η εξυπηρέτηση να είναι πιο ανθρώπινη, να βλέπεις τον υπάλληλο και να ξέρεις με ποιόν μιλάς. Σε κανέναν δεν αρέσει να μιλάει με τηλεδιάσκεψη, να τον βλέπουν και να μη βλέπει τον συνομιλητή του.