• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΙΩΖΟΠΟΥΛΟΣ ΘΩΜΑΣ' | 15 Δεκεμβρίου 2020, 19:39

    ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΥΒΡΙΔΙΚΑ OBU Ως σχεδιαστής και υλοποιητής συστημάτων ITS, εχω να παρατηρήσω τα εξής σε σχέση με την εφαρμοσιμότητα πολλών προτεινόμενων δράσεων με κυρίαρχο το έργο Ηλεκτρονικά Διόδια. Το έργο προτείνει πολυ σωστά την εγκατάσταση συστημάτων που να επιτρέπουν την ελεύθερη διέλευση και να λειτουργούν με αναλογική χρέωση. Κύρια και απαραίτητη προυπόθεση για την υλοποίηση ενός τέτοιου έργου είναι η εξασφάλιση και εγγύηση του εσόδου που απαιτούν οι δανειστές των παραχωρήσεων (Τράπεζες). Το μόνο μέσο ελέγχου που θα έχουν οι εταιρίες παραχώρησης για την ανάκτηση εσόδου απο παραβάτες και τον εντοπισμό τους, θα είναι η πινακίδα κυκλοφορίας του οχήματος (Απο τις κάμερες ελέγχου των διοδίων η των περιπολικών διαχείρισης κυκλοφορίας). Δυστυχώς η εμπειρία απο παραβάσεις ταχύτητας και εισπραξιμότητας προστίμων είναι απογοητευτική διότι πρώτον η βάση δεδομένων που αφορά πινακίδες, οχήματα, ιδιοκτήτες, διευθύνσεις ειναι κατά το μεγαλύτερο ποσοστό της αναξιόπιστη και δεύτερον δεν υπάρχει το θεσμικό πλαίσιο που να εξασφαλίζει την είσπραξη. Η επικαιροποίηση και η αξιοπιστία του σχετικού μητρώου θα έπρεπε να είναι απο τις πρώτες προτεραιότητες, όπως και οι απαραίτητες θεσμικές αλλαγές. Επίσης ενα άλλο έργο τελείως απαραίτητο ειναι η προμήθεια και εγκατάσταση υβριδικών πομποδεκτών ( GNSS, DSRC ) σε ολο τον στόλο φορτηγών HGV ( ανω των 3,5 τόνων) για χιλιάδες ευνόητους λόγους. Μια πραγματική Δημόσια Διαβούλευση με ουσιαστική συμμετοχή των ειδικών του ιδιωτικού τομέα, μόνο να προσφέρει στο κοινό στόχο θα μπορούσε. Η παρούσα είναι απλά μια ακόμη πολιτική κίνηση, για το φαίνεσθαι και οχι για την ουσία. ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ