• Σχόλιο του χρήστη 'Μικης Μοδιανο' | 8 Μαρτίου 2017, 14:07

    Θεωρω θετικη την αναρτηση του προσχεδιου νομου διοτι ακομα και εάν εχει σημεια στα οποια καποιοι διαφωνουμε είναι ένα πρωτο βημα για ένα γονιμο δημιουργικο διαλογο με στοχο την αναπτυξη της παραγωγης των οπτικοακουστικων εργων. Υποστηριζω τις θεσεις που εχουν διατυπωθει ηδη από την ΕΑΚ/PACT διοτι είναι αποτελεσμα μιας ερευνας ετων, οπου αναλυσαμε το τι ισχυει σε άλλες χωρες, μελετησαμε κινητρα που προσφερονται από εκατονταδες αλλα film commissions, εξετασαμε τους ισχυοντες ευρωπαικους νομους και συζητησαμε με παραγωγους που ενδιαφερονται να ερθουν στην Ελλαδα. Θεωρουμε ότι οι προτασεις μας καλυπτουν τοσο τις μεγαλες διεθνεις παραγωγες, τις ελληνικες ταινιες μεγαλου μηκους αλλα και τις μικροτερες παραγωγες οι οποιες χρειαζονται ιδιαιτερη βοηθεια. Οσον αφορα μια παρατηρηση του σχολιαστη κ. Β. Οκαμη σχετικα με την πληρωμη περιστασιακα εργαζομενων (όπως κομπαρσων) είναι γεγονος ότι είναι πρακτικα αδυνατον να προσλαβουμε 200 ή 300 ατομα εντος μιας ή δυο ημερες. Αυτό δεν είναι καθολου ομολογια ότι «θα αφησουν ανασφαλιστους καποιους» αλλα ειλικρινης αδυναμια διαχειρισης μεγαλων παραγωγων κατω από αυτό το γραφειοκρατικο καθεστως. Αλλωστε, ακομα και εάν ο ελληνας Line Producer θα ηθελε να κανει τα «στραβα ματια» για να μην χασει την δουλεια, δεν υπαρχει περιπτωση ο ξενος παραγωγος να επιτρεψει να δουλεψουν ανασφαλιστα ατομα. Κλεινοντας θελω να υπογραμμισω ότι οι θεσμικες παρεμβασεις που ζητουνται από την EAK/PACT είναι εξ ισου μειζονος σημασιας οσο και τα οικονομικα κινητρα.