• Σχόλιο του χρήστη 'Ένωση Πληροφορικών Ελλάδος (Ε.Π.Ε.)' | 17 Δεκεμβρίου 2020, 18:45

    7.6.2. Τεχνητή Νοημοσύνη 116 Στο κεφάλαιο 7.6.2. για την Τεχνητή Νοημοσύνη στο τελευταίο bullet «η εκπόνηση στρατηγικής και η διεξαγωγή εκπαιδευτικών προγραμμάτων για τη δημιουργία εμπιστοσύνης στους πολίτες σε σχέση με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης». Θα προσθέταμε το εξής: Η καλλιέργεια εμπιστοσύνης (public trust) χρειάζεται μια σφαιρική και ολοκληρωμένη στρατηγική προσέγγιση που πρέπει να περιλαμβάνει τα εκπαιδευτικά ιδρύματα, τα μέσα ενημέρωσης και τους δημοσιογράφους, τους ηγέτες, κι όσους εκφέρουν δημόσιο λόγο. Πρόκειται για μια γέφυρα ανάμεσα στην τεχνολογία και τους πολίτες που πρέπει να οικοδομηθεί και να συντηρηθεί. Επίσης, στους στόχους, θα προσθέταμε δίπλα απ’ τη λέξη δεοντολογία, τη λέξη ηθική. Και θα εισάγαμε επίσης τις έννοιες της δημοκρατικότητας, και της ανθρώπινης αυτονομίας Στις εφαρμογές τώρα της τεχνητής νοημοσύνης θα προσθέταμε: Ανάπτυξη Τεχνητής νοημοσύνης στο πεδίο Mobility-as-a-Service (MaaS) στις οποίες συγκαταλέγονται εφαρμογές: - παρακολούθησης μετακίνησης πληθυσμών και πρόβλεψης πληθυσμιακών αναγκών με εφαρμογή την προσφορά δημόσιων υπηρεσιών υγείας, αστυνόμευσης, κτλ για περιόδους αυξημένης κίνησης (όπως οι καλοκαιρινές περίοδοι) ή κανονικότητας - έξυπνης δρομολόγησης (smart routing) με τομείς εφαρμογής τα δίκτυα διανομών και τροφοδοσίας (δεν αφορά smart grids και ενεργειακά δίκτυα) - ούτε είδαμε να αναφέρεται κάτι στα έργα τηλεματικής (9.12.2) Πρόταση στο 7.6.2 Τεχνητή Νοημοσύνη. Εκπόνηση μελέτης σχετικά με το πόσον χρόνο και χρήμα θα μπορούσε να εξοικονομήσει το Δημόσιο με την χρήση τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης. Ένας από τους στόχους της μελέτης θα ήταν ο υπολογισμός της ποσοστιαίας μείωσης φορολογίας που θα πρόσφερε στον μέσο πολίτη η χρήση τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης.