• Σχόλιο του χρήστη 'Αργυρώ Παπαθανασίου' | 9 Μαρτίου 2017, 17:42

    Ως οπτικοακουστικό έργο, ορίζεται στην παράγραφο 1 του άρθρου 8, μεταξύ άλλων και οι εφαρμογές και προγράμματα σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές, tablets, παιχνιδομηχανές και κινητά τηλέφωνα. Αυτό αυτομάτως, παραπέμπει στα video games αλλά και σε οποιαδήποτε άλλη διαδραστική εφαρμογή. Είναι σίγουρα μία πολύ ευχάριστη εξέλιξη, αφού μέχρι στιγμής οι ανωτέρω τομείς δεν υπάγονται πουθενά, παρόλα αυτά σε όλο το υπόλοιπο σχέδιο ξεκινώντας από τον σκοπό, έως και τα παραρτήματα, δεν αναφέρονται πουθενά ξεκάθαρα. Δεδομένου δε, ότι τεχνολογίες όπως η εικονική πραγματικότητα (VR), επαυξημένη πραγματικότητα (AR) και η μικτή πραγματικότητα (MR), αποτελούν τους πλέον σύγχρονους τρόπους παγκοσμίως για την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς, της εκπαίδευσης και της έρευνας μέσα από διαδραστικές εφαρμογές, θεωρώ απαραίτητο να συμπεριληφθούν στο παρόν σχέδιο. Επιπλέον, είναι τεχνολογίες οι οποίες έχουν την δυνατότητα να προσαρμοστούν στις ανάγκες οποιουδήποτε ειδικού πληθυσμού. Νέες τεχνολογίες όπως οι προαναφερθείσες, έχουν την δυνατότητα να προσφέρουν μέσα από παιγνιώδη περιβάλλοντα αμέτρητες δυνατότητες και εκσυγχρονισμό στο σύνολο των πολιτισμικών μονάδων. Εν κατακλείδι, προτείνω να συμπεριληφθούν στις κατηγορίες που εμπίπτουν οι αντίστοιχοι ΚΑΔ, στις επιλέξιμες δαπάνες οι ανάλογες ειδικότητες (προγραμματιστής, artist, sound engineer κλπ) και τέλος στα παραρτήματα από τα οποία προκύπτει η βαθμολογία, να γίνει η αντίστοιχη αναγωγή των τομέων. Τέλος, θεωρώ απαραίτητο, το επενδυτικό σχέδιο να δίνει προτεραιότητα στις επιχειρήσεις που έχουν έδρα την Ελλάδα, και οπωσδήποτε τις νεοσύστατες επιχειρήσεις, οι οποίες είναι εξαιρετικά δύσκολο να μπορέσουν να λάβουν χρηματοδότηση από αλλού. Ιδιαίτερα λαμβάνοντας υπόψη την οικονομική και φορολογική κατάσταση των αρκετών τελευταίων ετών, θα πρέπει να υπάρχουν κίνητρα για την διατήρηση και ίδρυση των επιχειρήσεων στην Ελλάδα.