• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης Κουβέλης' | 10 Μαρτίου 2017, 05:03

    Στην παρ. 1 θα πρέπει να οριστεί πολύ πιο ανοιχτά ο όρος "παιχνιδομηχανές". Αυτή τη στιγμή στη χώρα μας υπάρχει όχι μόνο παραγωγή παιχνιδιών αλλά και εξαγωγή μέσω ψηφιακών εκδοτικών καναλιών τρίτων αλλά και ιδιόκτητα. Αρκετή ώστε να πρέπει να δοθεί ένας πιο ανοιχτός ορισμός στον τομέα. Επίσης πλέον δεν υπάρχει κανένα όριο που να απαγορεύει τη δημιουργία διαδραστικών ταινιών με στοιχεία παιχνιδιών τα οποία να πέφτουν σε αυτή τη κατηγορία. Τα παιχνίδια θα πρέπει να περιγραφούν σαν "διαδραστικές ή μη-γραμμικές οπτικό-ακουστικές παραγωγές". Αυτός ο όρος επιτρέπει εκτός από τη (κατά τη γνώμη μου) σωστή εφαρμογή της δράσης, το να μπορούν να υποστηριχθούν και μη-γραμμικές οπτικό-ακουστικές παραγωγές οι οποίες δεν έχουν στοιχεία παιχνιδιών μέσα τους (δεν είναι κατά το ξενιστή gamified). Παρόλα αυτά παραμένουν μέσα στο πλαίσιο των έργων που θα έπρεπε να υποστηρίζονται. Τέλος το ίδιο ισχύει και για εφαρμογές εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας οι οποίες περικλείουν την παραγωγή πρόσθετου οπτικό-ακουστικού υλικού σαν βασικό μέρος τους και χρησιμοποιούν την επαύξηση της πραγματικότητας ή το εικονικό στοιχείο σαν δευτερεύων. Ελπίζω το σχόλιο μου να βοηθήσει σε μια πιο ανοιχτή στις νέες ιδέες κοινωνία δημιουργών οπτικό-ακουστικού υλικού. Με εκτίμηση, Παναγιώτης Κουβέλης www.mediaflake.com Επιχειρηματίας και Εκπαιδευτικός - Games & Digital Entertainment