• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΟΥΡΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ' | 12 Δεκεμβρίου 2022, 12:18

    Καλημέρα σας , θα αναφερθώ σε δύο ζητήματα : το πρώτο έχει να κάνει με την διαφάνεια της νομοθετικής διαδικασίας και το δεύτερο με το μεθοδολογικό πρότυπο του εθνικού κέντρου δημόσιας διοίκησης. Στην διαφάνεια της νομοθετικής διαδικασίας θα χρειαστεί (εάν δεν έχει ξανααναφερθεί ή υπολογιστεί στο παρελθόν) η ιεράρχηση των νόμων. Δηλαδή: α) Προεδρικό διάταγμα. β) Υπουργική απόφαση. γ) Κώδικας - νόμος. δ) Εγκύκλιος. ε) Εισαγγελική ή αστυνομική διάταξη. Μετά έρχεται ο τύπος ή μορφη, και το περιεχόμενο το οποίο όπου απαιτείται να περιέχει και στοιχεία εθιμοτυπίας , π.χ. πριν από 20 χρόνια είχε δημιουργηθεί θέμα με το κοκορέτσι με το αν πρέπει να τρώμε εντόσθια ή όχι το οποίο έρχονταν σε αντιπαράθεση με το ίδιο το Πάσχα. Ο νομοθέτης και η νομοπαρασκευαστική επιτροπή το αποτέλεσμα των οποίων είναι η κατάθεση νομοσχεδίου στη Βουλή θα το ψηφίσουν και άλλοι 150 βουλευτές το λιγότερο, οπότε ο εστιασμός στην συγκεκριμμένη δραστηριότητα ενός βουλευτή ίσως να μην είναι και τόσο αναγκαίο. Οι ψηφιακές πληροφορίες χρειάζεται να καταλήγουν σε μοντέλο επίλυσης προβλημάτων και με βάση ιστορικό προηγούμενο. Την 10ετία του 30 υπήρχε ο οργανισμος ύδρευσης ηλεκτροδότησης Λαρισας (Ο.Υ.Η.Λ.). Σήμερα μπορέι να ξαναγίνει οργανισμός ηλεκτροδότησης σε Ο.Τ.Α. ; Σχετικά με το μεθοδολογικό πρότυπο του εθνικού κέντρου δημόσιας διοίκησης το πρώτο που χρειάζεται να ειδωθεί είναι η νομική και οικονομική βάση του κάθε εγχειρήματος , που αποσκοπεί, επειδή ελλοχεύει ο κίνδυνος να λύνονται τεχνοκρατικά και όχι πραγματικά τα ζητήματα.