• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΛΕΝΗ ΣΟΥΡΛΗ' | 20 Νοεμβρίου 2023, 19:10

    Άρθρο 5 εδ. 2. Στις περιοχές που είχε λήξει από Οκτώβριο 2018 η προθεσμία για διόρθωση πρώτων εγγραφών έχουν ήδη ασκηθεί αγωγές, έχουν κατατεθεί προτάσεις και άλλες έχουν συζητηθεί ή σε άλλες αναμένεται η συζήτησή τους. Σ΄αυτές με το νέο νομοσχέδιο κατά το χρόνο συζήτησης (εάν δεν έχουν συζητηθεί ακόμη) δεν υφίσταται αμάχητο τεκμήριο, αφού με τη προτεινόμενη διάταξη μπορούν να γίνουν διορθώσεις στις πρώτες εγγραφές. Παρίσταται ούτω το εξής οξύμωρο από Οκτώβριο 2018 έχουμε αμάχητο τεκμήριο, από τη ψήφιση του νόμου έως την 30-11-2024 "αναστέλλεται η ισχύς του αμαχήτου τεκμηρίου" και μετά επανέρχεται. Πέραν του τυπικού μέρους, πως επανέρχεται α) ξαναγίνεται διαπιστωτική; β) ισχύει η αρχική διαπιστωτική (πλην όσων εν τω μεταξύ θα έχουν διορθωθεί;) το βέβαιον είναι ότι δεν πρόκειται περί αναστολής καθώς όσα διαπιστώθηκαν ως ανήκοντα στο Ελληνικό Δημόσιο τον Οκτώβριο 2018 δεν θα είναι τα ίδια με όσα θα διαπιστωθούν 1-12-2024 θα προκύψουν και διάφορα άλλου είδους νομικά προβλήματα. Περαιτέρω πως θα γίνεται παραίτηση από τις αγωγές του άρθρου 7 παρ. 2 αφού σύμφωνα με τον νέο ΚΠολΔ παραίτηση μετά την κατάθεση προτάσεων χωρεί μόνο με σύμφωνη γνώμη του εναγομένου. Τέλος με δεδομένο ότι σε πολλές οι προτάσεις έχουν κατατεθεί έχει καταβληθεί ήδη δικαστικό ένσημο σε πολλές περιπτώσεις εκατοντάδων ευρώ. Τι θα γίνει με αυτό; Ακόμη και αν επιλεγεί να παραμείνει προς συζήτηση η υπόθεση, μπορεί να προκύψει ζήτημα εάν η συζήτηση γίνει εντός του έτους από την δημοσίευση του νόμου μέχρι την 30-11-2024 και επομένως το αμάχητο τεκμήριο να μην τελεί σε ισχύ και οι συνετοί και επιμελείς να απωλέσουν την αγωγή, το δικαστικό ένσημο και χρόνια δικαστικών αγώνων.