• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΝΤΩΝΗΣ ΛΑΧΑΝΟΠΟΥΛΟΣ - Προϊστάμενος ΚΓ Κ. Μακεδονίας' | 26 Νοεμβρίου 2023, 01:42

    Η ρύθμιση αυτή ανοίγει μια μεγάλη βεντάλια προβλημάτων: 1. Ποιος θα διεκπεραιώσει τις εκκρεμότητες; Τα λειτουργούντα ήδη γραφεία του Φορέα είναι δραματικά υποστελεχωμένα ενώ τους ανατίθενται καθημερινά κι άλλες αρμοδιότητες. 2. Ποιός θα έχει την ευθύνη της διεκπεραίωσης; Τα πιστοποιητικά τίνος λογότυπο και υπογραφή θα φέρουν; Ποιος θα ασκήσει το νομικό έλεγχο; εάν μεν έχει ασκηθεί ο νομικός έλεγχος, δόθηκαν τα πιστοποιητικά μεταγραφής/εγγραφής και μένει μόνο η ενημέρωση των βιβλίων δεν τίθεται θέμα ευθύνης του ελέγχου, αλλά υπάρχει ζήτημα με τη δυνατότητα έκδοσης πιστοποιητικών βαρών, ιδιοκτησίας κλπ που βασίζονται στις εγγραφές αυτές . Πώς θα επηρεαστούν οι εκ του νόμου υποχρεώσεις του ΚΓ για τη διεκπεραίωση αιτήσεων και τη χορήγηση πιστοποιητικών και ιδίως για την τήρηση νόμιμων προθεσμιών όταν θα έχει αυτή την "τρύπα" να καλύψει; 3. Τι ευθύνη θα έχει ο παραδίδων Υποθηκοφύλακας για το κενό, το οποίο μπορεί να οφείλεται και σε αντικειμενικούς λόγους; 4. Δεδομένου ότι δεν πρόκειται για σαρωμένο υλικό, ούτε για βάση δεδομένων αλλά για βιβλία και έγγραφα, άρα για επιτόπια εργασία, πως θα γίνει η καταχώριση και υπό τον έλεγχο τίνος; Να ληφθεί υπόψη ότι ο βαθμός ομοιογένειας του τρόπου ενημέρωσης των βιβλίων των υποθηκοφυλακείων δεν ειναι πολύ μεγάλος Είναι αναγκαία και ίσως η μόνη εφικτή λύση αυτή που επιλέχτηκε, αλλά θέλει και τη σχετική οργάνωση.