• Σχόλιο του χρήστη 'Αβραμίδης Αλέξανδρος Ιωάννης' | 3 Μαρτίου 2024, 17:41

    Στο άρθρο 18 “Εκθέσεις” παρ2. το εδάφιο αναγράφει τι πρέπει να περιλαμβάνει η ετήσια έκθεση. Πηγή: http://www.opengov.gr/digitalandbrief/?p=3197 Είναι ωφέλιμο, να περιλαμβάνεται σε αυτή την έκθεση, πόσα από τα παράπονα (βλ άρθρο 55 Πράξης) έχουν κατατεθεί από ιδιώτες και πόσα από επιχειρήσεις. Σε σχετική σελίδα της Ευρωπαϊκή Επιτροπής αναφέρει «[…] SMEs and start-ups are dependent on large platforms’ terms and conditions as to how their content is ranked and advertised, and how their communication channels through platforms are moderated.[…] Πηγή: https://commission.europa.eu/strategy-and-policy/priorities-2019-2024/europe-fit-digital-age/digital-services-act/europe-fit-digital-age-new-online-rules-businesses_en Το αντικείμενο της ρύθμισης δεν εμπίπτει μόνο στο πεδίο των Δικαιωμάτων, αλλά και στο πεδίο της Ανταγωνιστικότητας και Ανάπτυξης, ιδιαίτερα για ελληνικές επιχειρήσεις, που διαφημίζονται μέσω της πλατφορμών Google και Facebook, ή πωλούν προϊόντα μέσω online marketplaces (πχ Amazon, Ebay). Η Ευρωπαϊκή Κομισιον αναγνωρίζει πως Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις ενδέχεται να υφίστανται αθέμιτες/ άδικες πρακτικές από τους παρόχους ενδιάμεσων υπηρεσιών, που προκαλούν αθέμιτο ανταγωνισμό και οικονομική ζημία.