• Σχόλιο του χρήστη 'Ένωση Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας' | 10 Μαρτίου 2024, 20:45

    Άρθρο 15 - Μητρώο Παρόχων Ενδιάμεσων Υπηρεσιών Προτείνεται η διαγραφή του στοιχ. αε) της παρ. 4 του άρθρου 15, σύμφωνα με το οποίο στο Μητρώο Παρόχων Ενδιάμεσων Υπηρεσιών δηλώνονται και τηρούνται για κάθε πάροχο ενδιάμεσων υπηρεσιών «αε) Στοιχεία επικοινωνίας σημείου επαφής στην Ελλάδα για τη διαχείριση κρίσεων (διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ελληνικός αριθμός τηλεφώνου)». Οι έννοιες «διαχείριση κρίσεων», «πρωτόκολλα διαχείρισης κρίσεων » και «μηχανισμός αντιμετώπισης κρίσεων» προβλέπονται στην Πράξη για παρόχους πολύ μεγάλων επιγραμμικών πλατφορμών και πολύ μεγάλων επιγραμμικών μηχανών αναζήτησης. Και αυτό είναι εύλογο, δεδομένου του οικονομικού μεγέθους των παρόχων αυτών αλλά και της φύσης των υπηρεσιών που προσφέρουν. Η Πράξη δεν προβλέπει υποχρέωση ορισμού σημείου επαφής για τη διαχείριση κρίσεων για το σύνολο των παρόχων ενδιάμεσων υπηρεσιών, αλλά μόνο σημεία επαφής για την επικοινωνία με τις αρμόδιες αρχές και με τους αποδέκτες των υπηρεσιών. Συνεπώς, το «σημείο επαφής για τη διαχείριση κρίσεων» για το σύνολο των ενδιάμεσων υπηρεσιών αποτελεί μία αόριστη έννοια που δεν απαντάται στην Πράξη και δεν υπάρχει νομική ασφάλεια ως προς τί συνεπάγεται ο καθορισμός ενός τέτοιου σημείου επαφής.