• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΦ' | 22 Νοεμβρίου 2013, 13:32
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Η εσωτερική παραγωγή στην ΕΡΤ είχε ατονήσει τα τελευταία χρόνια και υποβαθμιστεί. Η πορεία που ήταν είναι φθίνουσα και είχε οδηγηθεί στον εκμηδενισμό. Όσοι απασχολούνταν στους αντίστοιχους χώρους, έβλεπαν συνεχώς εκπομπές, που θα μπορούσαν άνετα να ήταν εσωτερικές παραγωγές, να έρχονται από έξω με αυξημένο συνήθως κοστολόγιο. Για να αξιοποιηθεί ο εξοπλισμός της ΕΡΤ που θα παραλάβει η ΝΕΡΙΤ πρέπει να γίνουν σταθερά και σταδιακά βήματα. Αρχικά πρέπει να καταγραφούν οι δυνατότητες για παραγωγή με βάση τον εξοπλισμό που υπάρχει στα παραγωγικά τμήματα. Παράλληλα πρέπει να καταγραφούν οι διαθέσιμες ώρες για παραγωγή, με βάση την κατανομή του προσωπικού στα τμήματα. Να οργανωθεί σε μια επαγγελματική βάση και να δημιουργηθούν φάκελοι για κάθε παραγωγή, όπου θα καταγράφονται, ο χρόνος προβολής, ο χρόνος υποβολής της σχετικής πρότασης, ο χρόνος έναρξης της παραγωγής, οι αρχικές απαιτήσεις της σε μέσα, τα μέσα και οι χρόνοι που τελικά χρειάστηκαν και να καταγράφονται τα προβλήματα που εμφανίστηκαν, καθώς και άλλα χρήσιμα στοιχεία, με στόχο τον εξορθολογισμό των παραγωγών. Έτσι θα μπορέσουν να συγκεντρωθούν στοιχεία που θα βοηθήσουν στην επίλυση αρκετών προβλημάτων της οργάνωσης. Για τις εξωτερικές παραγωγές πρέπει να θεσπιστούν αυστηρές τεχνικές προδιαγραφές για τα μηχανήματα και το προσωπικό που χρησιμοποιούνται και το τελικό προϊόν που θα φέρνουν στην ΝΕΡΙΤ για προβολή και να υποχρεωθούν να καταβάλουν το αντίστοιχο χρηματικό ποσόν σε περίπτωση που χρειαστεί επεξεργασία για την διόρθωσή του. Θα ήταν αποτελεσματικό να χρεώνονται σε περίπτωση που κάποιο πρόγραμμα περάσει περισσότερες από μια φορές από τεχνικό ή ποιοτικό έλεγχο εξ' αιτίας δικής τους υπαιτιότητας. Θα πρέπει οι αρμόδιες επιτροπές των διαγωνισμών να παρακολουθούν και να ελέγχουν αν τηρούνται όσα ζητούνται και οι υπηρεσιακοί παράγοντες να έχουν σε γνώση αρμοδίως, τους όρους που προβλέπονται στις συμβάσεις προμηθειών. Ακόμα πρέπει ο φορέας να φροντίσει να μην επαναλαμβάνονται εργασίες μέσα στον χρόνο, για λόγους που αφορούν την κακή οργάνωση της, όπως για παράδειγμα οι μεταγραφές του ίδιου προγράμματος βίντεο αρκετές φορές είτε γιατί δεν υπάρχουν αρκετές κασέτες είτε γιατί το υλικό που μεταγράφηκε για να χρησιμοποιηθεί σε μια εκπομπή δεν διατίθεται για χρήση σε μια εκπομπή. Ένα σημαντικό θέμα είναι αυτό της χρήσης υλικού από το διαδίκτυο και αλλού, χωρίς να είναι σε γνώση στις αρμόδιες υπηρεσίες. Αυτό εγκυμονεί κινδύνους να εκτεθεί ο φορέας και να κληθεί να πληρώσει ποσά στους δημιουργούς.