• Σχόλιο του χρήστη 'Σ.Κ.' | 26 Νοεμβρίου 2013, 15:38
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Παρήγορο είναι καταρχάς το γεγονός ότι τουλάχιστον υπάρχει πρόβλεψη για επαναφορά των μουσικών συνόλων, αφου δημοσιεύεται και "προσοντολόγιο". Ελπίζω μόνο κι εύχομαι να μην μείνει πάλι στα χαρτιά όπως έγινε και με τον περιβόητο διαγωνισμό για τη Δημόσια Τηλεόραση. Οφείλω να παρατηρήσω μόνο ότι εν προκειμένω έχουν παραληφθεί τα διπλώματα ανώτερων θεωρητικών ως αυθύπαρκτοι τίτλοι σπουδών σε συνδυασμό ασφαλώς με την πολυετή εμπειρία στα μουσικά σύνολα, και αναφέρομαι κυρίως στο χορωδιακό σύνολο της ΕΡΤ, καθώς τα συγκεκριμένα διπλώματα ανέκαθεν ήταν τα ελάχιστα προαπαιτούμενα μαζί με την προϋπηρεσία βεβαίως και την καλή επίδοση ασφαλώς στην ακρόαση. Περαιτέρω, άποψή μου είναι, και δεδομένου ότι πρόκειται για σύνολα που υφίστανται με την παρούσα σύνθεσή τους τουλάχιστον, επί σειρά πολλών ετών, ότι θα πρέπει καταρχάς να επανέλθουν στις θέσεις τους οι μουσικοί που έχουν θητεύσει σε αυτά και έχουν αφιερώσει τη ζωή τους για να τα φθάσουν στο επίπεδο που βρίσκονται ή μάλλον βρίσκονταν πριν τη διάλυσή τους, οι οποίοι μάλιστα θα αποτελέσουν και τη βάση της επανασύστασής τους, και εν συνεχεία να καλυφθούν οι κενές θέσεις με νέους μουσικούς με πολυετή όμως εμπειρία σε αντίστοιχα μουσικά σύνολα, κατόπιν γενομένων ακροάσεων. Δεν σχολιάζω τα του ΑΣΕΠ γιατί το θεωρώ περιττό! Καταρχάς ο ίδιος ο ιδρυτικός νόμος του ΑΣΕΠ εξαιρεί τους μουσικούς από τη σχετική διαδικασία. Μουσικός και μάλιστα καλός μουσικός είσαι στην πράξη, το αποδεικνύεις με το έργο σου, με τη συμμετοχή σου σε σπουδαία σύνολα, και όχι με τη γνώση της ιστορίας της μουσικής και τη συμμετοχή σε γραπτό διαγωνισμό. Α! και με τη γνώση word, excel, power point κλπ! Τα μουσικά σύνολα χρειάζεται να συνεχίσουν το έργο τους από το σημείο στο οποίο το άφησαν, μηδενός εξαιρουμένου. Και πρέπει να ενισχυθούν κιόλας με τη συμμετοχή και νέων μουσικών, δεδομένου ότι πάντα υπήρχαν ελλείψεις σε φωνές και όργανα. Με την ελπίδα ότι θα ληφθούν υπόψη τα ανωτέρω, Σ.Κ.