• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ' | 7 Δεκεμβρίου 2020, 13:14

    Από τις τις εξουσιοδοτικές διατάξεις του άρθρου προκύπτει ότι όλα (ακόμα και τα δευτερεύουσας σημασίας ζητήματα) ρυθμίζονται από τον Υπουργό, μετά από απλή γνώμη του ΕΣΡ και όχι με αποφάσεις της Ανεξάρτητης Αρχής. Στο ΕΣΡ θα μπορούσε να δοθεί εξουσιοδότηση για τη ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων καθώς και ζητημάτων τεχνικού και λεπτομερειακού χαρακτήρα, σύμφωνα με το άρθρο 43 παρ2 εδάφιο β΄ του Συντάγματος. Θα πρέπει να επισημανθεί ότι μετά την απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ 95/2017, οι επιφυλάξεις της νομολογίας για το εάν το ΕΣΡ μπορεί να εκδίδει κανονιστικές αποφάσεις έχουν πλέον αρθεί. Αν εξαιρέσουμε τους κώδικες δεοντολογίας της παρ. 6 του σχολιαζόμενου άρθρου το ΕΣΡ είναι η μοναδική ανεξάρτητη αρχή που δεν διαθέτει κανονιστική εξουσία. Κατά τη γνώμη μου η Γενική Γραμματεία θα πρέπει ως επιτελική μονάδα να περιοριστεί στο σχεδιασμό των βασικών αξόνων της πολιτικής για τη ραδιοφωνία και την τηλεόραση, το δε ΕΣΡ να εξουσιοδοτηθεί από το νομοθέτη για τη ρύθμιση των ειδικότερων ζητημάτων που ανακύπτουν κατά περίπτωση.