• Άρθρο 20 Στο συγκεκριμένο άρθρο όπως και στο προηγούμενο περιέχονται δυο από τις σημαντικότερες ρυθμίσεις του Νομοσχεδίου καθώς καθιερώνεται επιτέλους το αυτονόητο: ότι τόσο η κρατική διαφήμιση όσο και τα όποια προγράμματα ενίσχυσης του έντυπου τύπου θα αφορούν ΜΟΝΟ τα έντυπα που περιλαμβάνονται στο Μ.Ε.Τ στη βάση της αρχής: αυστηρές προϋποθέσεις ένταξης αλλά και δικαιώματα για όσους εντάσσονται! Όλες οι δημόσιες πολιτικές που αφορούν τον έντυπο τύπο και εν προκειμένω τον περιφερειακό πρέπει να ασκούνται με βάση αυτή την αρχή.