• Σχόλιο του χρήστη 'Ένωση εκπαιδευτικών της ελληνικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας' | 15 Φεβρουαρίου 2019, 07:30

    3.1.1. Για την ποιοτική αναβάθμιση των τάξεων υποδοχής, να αξιοποιηθούν, κατά προτεραιότητα, εκπαιδευτικοί με αυξημένα - ειδικά προσόντα, όπως προκύπτουν από τίτλους σπουδών, προγράμματα επιμόρφωσης και εμπειρία στη διδασκαλία σε πολύγλωσσα - πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα - εκπαιδευτικοί που ήδη έχουν απασχοληθεί σε ευρωπαϊκά προγράμματα που υλοποιήθηκαν από Πανεπιστημιακά Ιδρύματα και δεν αναγνωρίζεται ως τώρα η σχετική προϋπηρεσία τους από το Υπουργείο. 3.2.1 Οι ΔΥΕΠ μπορούν να είναι αποδεκτές μόνο ως λύση έκτακτης ανάγκης, για περιορισμένο χρονικό διάστημα και όσο δεν υφίσταται πραγματική (όχι δηλούμενη ή εικαζόμενη) δυνατότητα των γειτονικών σχολείων να φιλοξενήσουν το σύνολο των μαθητών των Κέντρων Φιλοξενίας. Οι ΔΥΕΠ δεν μπορούν να αποτελούν ισότιμη μονάδα ένταξης όταν δεν βρίσκονται κοντά στο Κέντρο Φιλοξενίας σχολείο που εντάσσεται σε ΖΕΠ.