• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΥΠΥΤ' | 24 Απριλίου 2020, 14:19

    Ως προς το θέμα της σύστασης νομικής υπηρεσίας στο Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου, με την ταυτόχρονη κατάργηση των αντίστοιχων τμημάτων της Υπηρεσίας Υποδοχής και Ταυτοποίησης και Υπηρεσίας Ασύλου και την πρόβλεψη για τον διορισμό μετακλητού διευθυντή και μετακλητών υπαλλήλων, "εφαρμόζεται" το μοντέλο ιδιωτικοποίησης του Υπουργείου, σε συνέχεια του διορισμού μετακλητού διευθυντή στην νεοσύστατη τεχνική υπηρεσία αυτού. Με βάση τις αρχές του κράτους δικαίου, οι δημόσιες διοικητικές δομές θα πρέπει να συστήνονται με αρμοδιότητα και αποστολή που έχει δημόσιο και μόνιμο χαρακτήρα δημοσίου συμφέροντος, άρα και αυτοί που θα τις στελεχώσουν θα πρέπει να είναι μόνιμοι δημόσιοι υπάλληλοι. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με την πρακτική που ακολουθεί το Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου. Η εν λόγω διαδικασία επίσης παραβιάζει το άρθρο 103 του Συντάγματος που προσδιορίζει την στελέχωση των δημοσίων υπηρεσιών. Επιπρόσθετα, η κατάργηση των νομικών τμημάτων των δύο αυτοτελών υπηρεσιών αποδυναμώνει δραστικά την συνολική δυναμική τους καθώς και την αποτελεσματικότητα τους. Χάνεται ένα πολύτιμο κομμάτι γνώσης και διοικητικής συνέχειας, με ενδεχόμενες σοβαρές επιπτώσεις στην επιχειρησιακή λειτουργία των Κέντρων Υποδοχής και Ταυτοποίησης/Δομών Προσωρινής Φιλοξενίας και των Περιφερειακών Γραφείων της Υπηρεσίας Ασύλου.