• Σχόλιο του χρήστη 'Αννέτα Δ.' | 3 Ιουλίου 2022, 21:51

    1. Με το παρόν σχέδιο νόμου δεν ορίζεται με σαφήνεια ποιό παιδί θεωρείται ασυνόδευτο με τι στοιχεία κι από ποιον καταγράφεται στο μητρώο ασυνόδευτων ανηλίκων και σε ποια σημεία εισόδου του γίνεται η καταγραφή. Με τον τρόπο αυτό αντί τα ασυνόδευτα ανήλικα παιδιά να αντιμετωπίζονται πρωτίστως ως παιδιά που επιβάλλεται να αποτελούν μέρος του ενιαίου δημόσιου συστήματος παιδικής προστασίας, αντιμετωπίζονται ως πρόσφυγες και μετανάστες με ανομολόγητο αλλά εμφανή στόχο την ελαχιστοποίηση της προστασίας τους και την επανοπροώθηση στις χώρες προέλευσης που "χαρακτηρίζονται ως δήθεν ασφαλείς". 2. Με τις ισχύουσες διατάξεις η όλη διαδικασία της επιτροπείας εποπτευόταν και ελεγχόταν από το Εποπτικό Συμβούλιο Επιτροπείας Ασυνόδευτων Ανηλίκων που υπήρχε στο Υπ. Εργασίας και Κοιν. Αλληλεγγύης και όχι βέβαια στο Υπουργείο Μεταναστευτικής πολιτικής που δεν έχει καμία σχέση με τις πολιτικές παιδικής προστασίας. 3. Αντίθετα με το παρόν νομοσχέδιο η Επιτροπεία ανατίθεται σε ποικίλλης μορφής Νομικά Πρόσωπα κάθε είδους, σκοπού ή νομικής μορφής (Μ.Κ.Ο., σωματεία, ΑΜΚΕ, ΟΤΑ κ.λπ) τους Φορείς Παροχής Υπηρεσιών Επιτροπείας (ΦΠΥΕ), χωρίς ασφαλιστικές δικλείδες και χωρίς προηγούμενο έλεγχο της δυνατότητάς τους να παρέχουν τις απαραίτητες υπηρεσίες επιτροπείας.