• Σχόλιο του χρήστη 'Αγαθοκλής Μιχάλης' | 9 Ιουνίου 2015, 17:04

    1.Tο άρθρο 71 του Ν. 3883/10 ρυθμίζει το ζήτημα αυτό και ορίζει : "Με κανονισμούς που εκδίδονται από τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας και κυρώνονται με προεδρικό διάταγμα, μετά από εισηγήσεις των Αρχηγών των Γενικών Επιτελείων των Κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων προς τον Αρχηγό ΓΕΕΘΑ και αυτού προς τον Υπουργό, ρυθμίζονται τα παρακάτω θέματα: ...ε. Η διαδικασία απονομής ηθικών αμοιβών, υποβολής παραπόνων, καθώς και τα θέματα αδειών και νοσηλείας των υπηρετούντων στις Ένοπλες Δυνάμεις....." 2.Η παράγραφος 6 του άρθρου 54 του Ν. 4178/2013, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 27 του Ν. 4210/2013, ορίζει πως η οργάνωση και λειτουργία των φορέων του δημοσίου, συμπεριλαμβανόμενων των ΕΔ, καθορίζονται στον «Οργανισμό» του φορέα. Ο «Οργανισμός» είναι το κείμενο που κυρώνεται με Π.Δ. και ως ουσιαστικός νόμος ειδικού μέρους υπέρκειται οποιασδήποτε άλλου νόμου για τα ζητήματα που διέπει. 3.Η αρμοδιότητα καθορισμού του εργασιακού καθεστώτος του στρατιωτικού προσωπικού εν γένει ανήκει στον Υπουργό Εθνικής Άμυνας ο οποίος οφείλει να εκδώσει το Π.Δ.. 4.Το άρθρο 13 δεν εξυπηρετεί τίποτα, μάλλον δημιουργεί για άλλη μια φορά πολυνομία χωρίς να λύνει το νομικό πρόβλημα εφαρμογής της ΠαΔ 4-33 του ΓΕΕΘΑ! 5.Μόνο η κύρωση της ΠαΔ με Π.Δ..