• Σχόλιο του χρήστη 'Μανώλης' | 9 Απριλίου 2017, 01:01

    Επί του σχολίου της 7ης Απριλίου 2017, ώρα 22:56 του κ. Γιώργου έχω να επισημάνω ότι θα πρέπει να μελετηθεί καλύτερα το υφιστάμενο σχέδιο νόμου διότι με τις διατάξεις του απαντάει στους προβληματισμούς του υπόψη σχολίου. Πρώτον διότι ουδείς αποκλείεται από την διαγωνιστική διαδικασία και περαιτέρω φαντάζομαι ότι στην αρχική επάνδρωση θα συνυπολογιστεί οιοδήποτε θετικό προσόν αναφέρει ο υποψήφιος. Δεύτερον διότι στο άρθρο 27 παρ.3 αφενός προβλέπεται η χρησιμοποίηση εξειδικευμένων αξιωματικών, αφετέρου υποχρεώνει τους οικονομικούς επιθεωρητές να λάβουν με τον δέοντα σκεπτικισμό τις απόψεις αυτών των αξιωματικών με τις συγκεκριμένες εξειδικευμένες γνώσεις. Αυτό προφανώς γίνεται για το καλύτερο αποτέλεσμα του ελέγχου. Επίσης αυτό δείχνει τις υψηλές απαιτήσεις δια βίου εκπαίδευσης που θέτει ο νομοθέτης για τους οικονομικούς επιθεωρητές αφού τους επιβάλλει να είναι σε θέση να αντιλαμβάνονται την εργασία εξειδικευμένων εμπειρογνωμόνων. Αυτό είναι πρωτόγνωρο στο χώρο των Ε.Δ. Τρίτον, επί του σχολίου που αφορά την διενέργεια οικονομικής επιθεώρησης και ελέγχου κατά το προσυμβατικό στάδιο, έχω να επισημάνω ότι ο συντάκτης του σχολίου ενδεχομένως άθελά του είναι παντελώς εκτός θέματος. Πουθενά δεν αναφέρεται στο άρθρο 15 παρ. 3 ότι η υπηρεσία εσωτερικών υποθέσεων θα διενεργεί οικονομική επιθεώρηση κατά το προσυμβατικό στάδιο ή οιοδήποτε άλλη τυπική απλή οικονομική επιθεώρηση. Εδώ θέλω να δικαιολογήσω τον συντάκτη του υπόψη σχολίου αφού αυτή η υπηρεσία δημιουργείται για πρώτη φορά στις ένοπλες δυνάμεις. Θέλω επίσης να τον προτρέψω εφόσον επιθυμεί να ενημερωθεί για το τί θα μπορεί ενδεχομένως να κάνει αυτή η υπηρεσία, να μελετήσει καλύτερα τις επιβαλλόμενες και απορρέουσες υποχρεώσεις που αναγράφονται την παράγραφο 3 του άρθρου 15.