• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος' | 9 Απριλίου 2017, 12:17

    Σε συνέχεια του από 9 Απριλίου 2017 (ώρα 01:01) αντισχολίου αξιότιμου κου Μανώλη, του οποίου η επιχειρηματολογία και εμπεριστατωμένη άποψη προάγει την έννοια και την αποτελεσματικότητα της παρούσας διαβούλευσης, ήτοι της γόνιμης και χωρίς πάθος παράθεσης (όχι αντιπαράθεσης) διαφορετικών απόψεων προς υποβοήθηση της παρούσας καινοφανούς και ρηξικέλευστης νομοθετικής πρωτοβουλίας, και μόνο στο μέρος της παρακάτω τοποθέτησής του: "...Πουθενά δεν αναφέρεται στο άρθρο 15 παρ. 3 ότι η υπηρεσία εσωτερικών υποθέσεων θα διενεργεί οικονομική επιθεώρηση κατά το προσυμβατικό στάδιο ή οιοδήποτε άλλη τυπική απλή οικονομική επιθεώρηση" Συμφωνώ με την προεκτεθείσα άποψη ήτοι ότι πουθενά στο άρθρο 15 παρ.3 δεν προβλέπονται οι εν λόγω αρμοδιότητες, γεγονός που φυσικά ουδέποτε ισχυρίστηκα, προβλέπονται όμως σαφώς τόσο στις παραγράφους 1 και 2 του ιδίου άρθρου, ήτοι του άρθρου 15, όσο και στις αρμοδιότητες της καταργηθείσας ΜΕΕ, που το προς σύσταση Σώμα ενσωματώνει δυνάμει της παραγρ. 1 του άρθρου 18 του υπόψη σχεδίου νόμου. Αναφορικά με τα λοιπά σχόλιά του αποδέχομαι και επικροτώ τη διαφορετική άποψή του πλήν της τοποθέτησής του ".... αφού τους επιβάλλει να είναι σε θέση να αντιλαμβάνονται την εργασία εξειδικευμένων εμπειρογνωμόνων. Αυτό είναι πρωτόγνωρο στο χώρο των Ε.Δ. " η οποία έχει τεκμηριωμένα ήδη απαντηθεί από προγενέστερο σχόλιο του κο Παναγιώτη (8 Απριλίου 2017, 19:17) επί του άρθρου 25, όπου σαφώς γνωρίζεται πως για τις Ε.Δ. δεν είναι πρωτόγνωρη η μίσθωση εξειδικευμένων εμπειρογνωμόνων.