• Σχόλιο του χρήστη 'petros nomikos' | 9 Μαρτίου 2019, 11:53

    συμφωνώ με το παραπάνω 1ο σχόλιο, επί θύραις υπάρχει μία συνταγματική αναθεώρηση του άρθρου 96 §5, η οποία ήδη επιψηφίστηκε με ευρύτατη πλειοψηφία στην παρουσα Βουλή (233 θετικές ψήφοι νομίζω) και ως φαίνεται στην επόμενη Βουλή θα επιψηφιστεί επίσης και έτσι η διάταξη θα αναθεωρηθεί, θωρακίζοντας πλήρως και εναργέστερα τις εγγυήσεις προσωπικής & λειτουργικής ανεξαρτησίας των στρατ. δικαστών ή για να το πούμε απλούστερα, κατ' ουσίαν εξομοιώνοντάς τους πλήρως με τους πολιτικούς δικαστές. πώς λοιπόν θα συμβαδίζουν με τη νέα συνταγματική ρύθμιση, οι προτεινόμενες διατάξεις του εδώ α. 37;; επί παραδείγματι, ο στρ. δικαστής πώς θα υποχρεώνεται σε 2ετή υγειονομική εξέταση - ρύθμιση που παραπέμπει ευθέως σε στρατιωτικό και σε εποχές παλαιότερες προ 1995 όταν αυτός ήταν αξιωματικός του δικαστικού και όχι όπως τώρα ένας ανεξαρτητος δικαστικός λειτουργός; φρονώ, ότι ουδόλως συνάδει ούτε με τη νυν συνταγματική ρύθμιση, ούτε πολλώ δε μάλλον με την υπό αναθεώρηση διάταξη. Στην αιτιολογική μάλιστα έκθεση του παρόντος, σε άρθρο για το πειθαρχικό δίκαιο των δικαστών των ΕΔ,γίνεται ευθέως λόγος και επίκληση της ιδιότητας τόσο του δικαστή, όσο και του στρατιωτικού (!) στους δικ. λειτουργούς των ΕΔ. Προδήλως, τέτοιες προτεινόμενες μεταρυθμίσεις του ν2304/95 θα πάσχουν αντισυνταγματικότητας μετά την ολοκλήρωση της αναθεωρητικής διαδικασιας, ίσως και ήδη να υπάρχουν εστίες αντισυνταγματικότητας και με το ισχύον ά.96 §5. όταν/εάν υφίστανται τέτοιες προβλέψεις σε νόμους, η προσωπική ανεξαρτησία του δικαστή αν μη τι άλλο σχετικοποιείται...