• Σχόλιο του χρήστη 'Κωνσταντίνος' | 16 Μαρτίου 2019, 09:23

    Η θέσπιση διαφορετικών ορίων ηλικίας αναφορικά με την αποχώρηση από την υπηρεσία λόγω διαφορετικής προέλευσης δεν στοιχειοθετείται στην αιτιολογική έκθεση του σχεδίου νόμου. Δεν αναφέρεται μάλιστα το παραμικρό!!!!! Και στην τακτική δικαιοσύνη οι συνάδελφοι δεν έχουν την ίδια υπηρεσιακή προέλευση. Δεν είναι όλοι απόφοιτοι της Εθνικής Σχολής Δικαστών. Έχουν όμως τα ίδια ακριβώς όρια ηλικίας. Στοιχειώδεις γνώσεις του Συνταγματικού Δικαίου και της νομολογίας του ΣτΕ αρκούν για να καταλάβει κάποιος ότι τέτοιου είδους νομοθετικές εκτροπές δεν πρόκειται να σταθούν στα δικαστήρια. Έστω και ένας συνάδελφος ο οποίος προέρχεται από την ΣΣΑΣ να κινηθεί δικαστικά θα πετύχει την συνταξιοδότηση με το 67ο έτος ηλικίας με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την επετηρίδα. Μήπως αυτός είναι ο στόχος του συντάκτη του σχεδίου νόμου; Αναφορικά μάλιστα με το επιχείρημα ότι κάποιοι συνάδελφοι εισήλθαν στο Δικαστικό Σώμα με διαγωνισμό όντες μεγαλύτεροι ηλικιακά από συναδέλφους που προέρχονται από την ΣΣΑΣ (ποιός φταίει για αυτό;) και δεν θα πάρουν σύνταξη (όπως ισχυρίζονται) αν δεν αλλάξουν τα όρια ηλικίας, από που και ως που συνιστά υπηρεσιακή αδικία κάτι τέτοιο και χρήζει νομοθετικής παρέμβασης; Όταν οι συνάδελφοι αυτοί πάρουν χαρτί και μολύβι για να μετρήσουν τα συντάξιμα χρόνια καλό θα είναι να προσθέσουν και τα χρόνια δικηγορίας που προηγήθηκαν της εισόδου τους στο Σώμα και τα οποία επιμελώς μεν πονηρώς δε αποκρύπτουν (διαδοχική ασφάλιση ονομάζεται αυτό). Τα πράγματα λοιπόν είναι πολύ απλά. Ας αφήσουν κάποιοι την Αναθεώρηση να κυλήσει ομαλά και ας αποσύρουν βιαστικές και υστερόβουλες νομοθετικές παρεμβάσεις.