• Σχόλιο του χρήστη 'σακης' | 17 Μαρτίου 2019, 10:31

    Κύριε υπουργέ, όσον αφορά το άρθρο για την βαθμολογική εξέλιξη των Ε.Μ.Θ., θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω ότι υπάρχουν Ε.Μ.Θ. που είχαν καθήκοντα επιθεωρητή σε εξειδικεύσεις αεροσκαφών πολεμικών μοιρών πολύ πριν συμπληρώσουν 10 χρόνια υπηρεσίας. Επιπροσθέτως, είναι εκπαιδευτές ειδικότητας και εκπαιδευτές επιθεωρητών σε γνώσεις παιδαγωγικού περιεχομένου, ώστε να γίνουν και αυτοί εκπαιδευτές, με πάνω από 1.000 ώρες διδασκαλίας σε αίθουσες. Έχουν αφιερώσει πολύ προσωπικό ελεύθερο χρόνο για να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις της εκπαίδευσης, αλλά και ταυτόχρονα ώρες πέραν του ωραρίου εργασίας για να ασκούν τα απαιτητικά καθήκοντα τους σε πολεμικές μοίρες αεροσκαφών. Φυσικά, όπως ήταν αναμενόμενο δεν απόκτησαν κάποιο πανεπιστημιακό πτυχίο γιατί είτε λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων είτε γιατί είχαν αφοσιωθεί καθαρά στην εργασία τους. Με βάση των προαναφερθέντων και εφόσον προωθείται ένα νομοσχέδιο μόνο με ακαδημαϊκά κριτήρια θα ήθελα να θέσω 3 ερωτήματα: 1. Προτρέπεται όλο το προσωπικό να ασχοληθεί με τις ακαδημαϊκές σπουδές για να αποκτήσει βαθμολογική εξέλιξη και όχι με την δύσκολη και χρονοβόρα άσκηση των καθηκόντων τους; 2. Εφόσον, προσωπικό των ενόπλων δυνάμεων, χωρίς πανεπιστημιακούς τίτλους σπουδών, άλλα με περίσσιο ζήλο και αποφασιστικότητα έγιναν επιθεωρητές αεροσκαφών και εκπαιδευτές για να προσφέρουν αυριανούς εκπαιδευτές στις ένοπλες δυνάμεις, δεν πρέπει και αυτοί να έχουν έστω και μια μικρή ηθική ανταμοιβή; 3. Στις περισσότερες αίθουσες, αυτοί οι Ε.Μ.Θ. εκπαιδεύουν υπαξιωματικούς και αξιωματικούς παραγωγικών σχολών χωρίς να αισθάνονται καθόλου κατώτεροι και με την τιμή της προσφώνησης Κ. Εκπαιδευτή από αυτούς να τους συνοδεύει και εκτός της αίθουσας. Βάση όλων αυτών, μήπως ήρθε ο καιρός να αρθεί επιτέλους αυτήν η αδικία που ταλανίζει τους Ε.Μ.Θ. εδώ και πολλά χρόνια και με πολλές κυβερνήσεις που μόνο μας εμπαίζουν;;;