Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Ρύθμιση υγειονομικών θεμάτων των Ενόπλων Δυνάμεων και λοιπές διατάξεις»ΜΕΡΟΣ Β΄ ΡΥΘΜΙΣΗ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ (άρθρα 3-17)Σχόλιο του χρήστη Αντώνης | 31 Μαρτίου 2025, 16:01
Άρθρο 5 Ο Στρατός δεν είναι και δεν μπορεί να είναι κερδοσκοπικός οργανισμός. Μία Μονάδα Πεζικού δεν έχει έσοδα, ο λόγος που υπάρχει είναι άλλος. Τα στρατιωτικά νοσοκομεία είναι στρατιωτικοί σχηματισμοί και η λειτουργία τους με όρους κέρδους και εσόδων-εξόδων ανοίγει την πόρτα σε άλλες πρακτικές που δεν έχουν καμία σχέση με την αποστολή του Στρατού και του Υγειονομικού Άρθρο 8, παρ 3 Πολύ προβληματικό σημείο, μάλλον όποιος το έγραψε είτε είναι άσχετος είτε δεν το σκέφτηκε καθόλου. Με μία παράγραφο δημιουργεί προβλήματα που θέλουν σελίδες ολόκληρες να αναλυθούν. Από το πού θα χωρέσουν, μέχρι τα θέματα διοικητικής υπαγωγής, δυσαρέσκειας των ίδιων των αστυνομικών, διαφορετικής αποστολής των γιατρών εκάστου κλάδου και πολλά ακόμα. Δε θα επεκταθώ γιατί απότι ξέρω ήδη τα συνδικαλιστικά όργανα της Αστυνομίας τα έχουν καταφέρει και δε εφαρμοστεί η συγκεκριμένη διάταξη. Το μόνο που θα μπορούσε να εφαρμοστεί είναι διάθεση γιατρών της ΕΛΑΣ για κάλυψη αναγκών εφημερίας ή εξωτερικών ιατρείων, αλλά και αυτό στα μέτρα του ελάχιστου δυνατού και όχι καταχρηστικά. Άρθρο 16, παρ 4. Δε χρειάζεται να ειπωθούν πολλά, απορώ ποιος το σκέφτηκε. Ένας Πεζικάριος διευθυντής νοσοκομείου είναι εξίσου γελοίο αλλά και δυνητικά καταστροφικό με ένα γιατρό διοικητή μεραρχίας πεζικού σε καιρό πολέμου, αν όχι παραπάνω