• Σχόλιο του χρήστη 'Στυλιανος Χ Παναγοπουλος' | 31 Μαρτίου 2025, 21:45

    Μερος Α' Άρθρο 1 και 2 - Στον Σκοπό του νόμου αναφέρεται ή αποστολή που δίδεται στην Υγειονομική περίθαλψη ,και γίνεται ο προσδιορισμός των δικαιωμένων αυτής ,που είναι περιοριστικός καθόσον δεν γίνεται καμία αναφορά στους υπηρετούντες κληρωτούς οπλίτες, στους καλούμενους στα όπλα εφέδρους για την περίοδο που θα υπηρετούν και τους οπλίτες των Τε που εκτελούν έν0πλη υπηρεσία με αντιμισθία υπέρ των ΕΔ. Είναι δε απαράδεκτο ότι για τους συντάκτες του νόμου δεν υπάρχουν απόστρατα στελέχη που πρέπει να τύχουν υγειονομικής υποστηρίξεως ,ούτε καν στο ΝΙΜΤΣ ,ή στα ΝΝΑ και 251 ΓΝΑ που είχαν τέτοια υποχρέωση για τους αποστράτους του κλάδου τους. ( Ο αλήστου μνήμης κος Μπεγλίτης θα έκοβε τον ομφάλιο λώρο μεταξύ των εν ενεργεία και αποστράτων. Τώρα τους εξαφανίζουμε) . Παράλληλα και χωρίς να υπάρχουν οι προυποθέσεις ,εντάσσουμε στην αποστολή των 401ΓΣΝΑ και 424 ΓΣΝΕ το σύνολο της ΕΛΑΣ που αριθμεί πάνω από 50000 εν ενεργεία προσωπικό συν τα προστατευόμενα μέλη αυτών, αριθμός που είναι πολλαπλάσιος των στελεχών του Στρατού και με προυποθέσεις που δεν πρόκειται να εφαρμοσθούν με βάση την εμπειρία της συμμετοχής της ΕΛΑΣ στο ΜΤΣ. Αυτό πρέπει να εξαλειφθεί και να υπάρξει ειδικό μνημόνιο συνεργασίας ΓΕΣ ΕΛΑΣ με αυστηρές προυποθέσεις παροχής Νοσοκομειακής περιθάλψεως στα εν ενεργεί στελέχη της Αστυνομίας. Περαιτέρω τα διάφορα μνημόνια υγειονομικής υποστηρίξεως διαφόρων ενώσεων ,οργανώσεων κλπ ,με πρωτοβουλία των εκάστοτε Υπουργών Εθνικής Αμύνης (Πάνω από 80 σχετικά μνημόνια έχουν υπογραφεί κατά καιρούς ) και με δεδομένες τις ελλείψεις σε υγειονομικό προσωπικό με ευθύνη της πολιτείας και της υπηρεσίας ,η ασφυξία και η αδυναμία είναι βέβαια! -Η έκφραση ,ότι θα δίδεται βάρος σε Ευάλωτες ομάδες είναι λανθασμένη γιατί τέτοιες ομάδες στις ΕΔ δεν υπάρχουν, εκτός αν αναφερόμαστε στους " ΡΟΜΑ " ,που είναι αδύνατον .Άτομα με ειδικές ανάγκες υπάρχουν ,αλλά είναι ελάχιστα και δεν αποτελούν ειδική ομάδα. -(Αρθρο2) Ο όρος "Διυπουργική επάνδρωση των Νοσοκομείων είναι αδόκιμος και πρέπει να εξαλειφθεί. Προφανώς μιλάμε για τα Υπουργεία που προίστανται των ΣΑ ,αλλά εύκολα στο μέλλον μπορεί κάποιος δικολάβος να θεωρήσει ότι αναφερόμαστε και στο Υπουργείο Υγείας .΄ Η διακλαδική επάνδρωση των Στρατιωτικών Νοσοκομείων είναι επιβεβλημένη για τα Νοσοκομεία Θεσσαλονίκης ,Λαρίσης ,Κρήτης ,Αλεξανδρουπόλεως ,Ξάνθης κλπ, ενώ για τα Στρατιωτικά Νοσοκομεία Αττικής ,μόνο για τις Διακλαδικές κλινικές που υφίστανται ,ή θα δημιουργηθούν μελλοντικά. ΜΕΡΟΣΒ'( Άρθρα3-17). - Η Διανυκτέρευση των Στρατιωτικών Νοσοκομείων υφίσταται καθώς και η αντιμετώπιση εκτάκτων περιστατικών.Δεν νομίζω ότι αυτό είναι εφικτό για τα Στρατιωτικά Φαρμακεία λόγω ελλείψεων σε προσωπικό. - Με δεδομένο τον φόρτο που έχει επιμερισθεί στα Στρατιωτικά νοσοκομεία ,θα πρέπει να υπάρχει όριο υπογραφής συμβάσεων παροχής νοσοκομειακής υποστηρίξεως μεταξύ Στρατιωτικών Νοσοκομείων και των διάφορων φορέων ασφαλιστικών κλπ παροχής υγείας ,όχι μόνο οικονομικό αλλά αι αριθμητικό .ως προς τον αριθμό αυτών που θα καλυφθούν. -Άρθρο 8 παρ 3δ: Το υγειονομικό προσωπικό της ΕΛΑΣ είναι ελάχιστο και δεν διαθέτει κρίσιμες ειδικότητες ,όπως Αναισθησιολόγοι ,Χειρουργοί κλπ που αναγκαιούν και έτσι ουδέν ουσιαστικό θα προσφέρουν .Ομοίως η εγκατάσταση των Κέντρων Υγείας της Αστυνομίας εντός των 401 και424Στρατιωτικών νοσοκομείων ,μόνο προβλήματα θα μεταφέρει στα νοσοκομεία και στο προσωπικό της Αστυνομίας.Να καταργηθεί η πρόθεση αυτή . - Άρθρο 13: Η ανάθεση καθηκόντων Διοικήσεως Υπο-μονάδων Υγειονομικού ,από Αξιωματικούς αποφοίτους της ΣΑΝ ,να καταργηθεί. Ομοίως να καταργηθεί η πρόβλεψη αναθέσεως καθηκόντων Διοικήσεως Ταγμάτων Υγειονομικού ,ή και Νοσοκομείων αποφοίτους ΣΣΕ, ΣΝΔ και Ικάρων .