Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Ρύθμιση υγειονομικών θεμάτων των Ενόπλων Δυνάμεων και λοιπές διατάξεις»ΜΕΡΟΣ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ (άρθρα 1-2)Σχόλιο του χρήστη Στυλιανος Χ Παναγοπουλος | 1 Απριλίου 2025, 01:52
Υπουργείο Εθνικής Άμυνας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επαναυποβολή διότι μάλλον δεν τα λάβατε. ΜΕΡΟΣ Α' Άρθρα 1και 2 -Στον σκοπό του νόμου που αναφέρεται στους δικαιούμενους των υπηρεσιών υγείας ,έχουν παραλειφθεί οι υπηρετούντες την θητεία τους κληρωτοί οπλίτες ,οι καλούμενοι υπό τα όπλα έφεδροι οι οπλίτες των ΤΕ ,όταν αυτοί εκτελούν ένοπλη υπηρεσία ,με αμοιβή ,υπέρ των ΕΔ. Ομοίως δεν υπάρχει καμία αναφορά στα εν αποστρατεία στελέχη ΄των ΕΔ λες και δεν υπάρχουν ,κατάσταση χειρότερη από αυτήν που προσπαθούσε να ΄διασφαλίσει ο αλήστου μνήμης κος Μπεγλίτης, που ήθελε να κόψει τον ομφάλιο λώρο μεταξύ των Εν ενεργεία και Αποστρατεία στελεχών. -η αναφορά σε ευάλωτες ομάδες είναι ευρεία και απαιτείται να τύχει στενότερου προσδιορισμού ,γιατί <> στις ΕΔ δεν υπάρχουν ,ευάλωτα άτομα , ή άτομα ειδικών αναγκών ναι. - Η έννοια της Διυπουργικής επανδρώσεως και αδόκιμη είναι και επιτρέπει συνειρμούς για εμπλοκή και του Υπουργείου υγείας με δικό του Υγειονομικό προσωπικό. Καλόν είναι να αντικατασταθεί . - Η έννοια της βελτιώσεως των παρεχόμενων υπηρεσιών ,με παράλληλη εξοικονόμηση πόρων είναι μη συμβατή και έωλη. ΜΕΡΟΣ Β'Παραγ.3-17. -Η διανυκτέρευση των Στρατιωτικών Νοσοκομείων ισχύει και σήμερα καθώς και η υπηρεσία υποδοχής εκτάκτων περιστατικών.Η διανυκτέρευση των Στρατιωτικών Φαρμακείων είναι ορθή ,αρκεί να υφίσταται επαρκές προσωπικό. Το αυτό ισχύει για την παράταση του χρόνου λειτουργίας των Εξωτερικών ιατρείων των Νοσοκομείων. - Η σύναψη συμβάσεων για παροχή υπηρεσιών υγείας από τα Στρατιωτικά Νοσοκομεία με ασφαλιστικούς φορείς ,ή ασφαλιστικές εταιρείες πρέπει να έχουν όριο ως προς το πλήθος των ασφαλιζόμενων αυτών ,που θα δύνανται να εξυπηρετηθούν. -Το υγειονομικό προσωπικό της ΕΛΑΣ είναι ελάχιστο και δεν διαθέτει τις κρίσημες ειδικότητες που επιθυμούν τα Στρατιωτικά Νοσοκομεία ,όπως ΠΧ αναισθησιολόγου ,χειρουργού κλπ. Παράλληλα η κάλυψη από τα Στρατιωτικά της υγειονομικής περιθάλψεως του εν ενεργεία προσωπικού της ΕΛΑΣ ,με τα των προστατευομένων μελών αυτών θα διαλύσει τα Στρατιωτικά Νοσοκομεία ,με δεδομένο τον μεγαλύτεροο αριθμό στελεχών που υπηρετού στην ΕΛΑΣ σε σχέση με τους αντίστοιχους του Στρατού ,πέραν του ότι είναι μια επιβραβευόμενη Εισπήδηση της Αστυνομίας σε δομές του Στρατού ,για να δούμε και πάλιν τα θαυμάσια που έχουν δημιουργηθεί στο ΜΤΣ εκ μέρους της ΕΛΑΣ .Πέρα όμως από αυτό το συγκεκριμένο έχουν δεί οι συντάκτες του παρόντος σχεδίου ,πόσα μνημόνια έχουν υπογραφεί κατά καιρούς από την πολιτική ηγεσία για παροχή νοσοκομειακής περιθάλψεως σε σωματεία, συνδικαλιστικές ενώσεις κλπ; Είναι αρκετές δεκάδες και με ικανό από αριθμητικής δυνάμεως άτομα που τυγχάνουν νοσοκομειακής υποστήριξεως από τα Στρατιωτικά Νοσοκομεία . - Να καταργηθεί η πρόβλεψη του άρθρου 13 ,για ανάθεση καθηκόντων Διοικητού Υπομονάδος υγειονομικού σε απόφοιτο της ΣΑΝ. Ομοίως να καταργηθούν οι προβλέψεις για ανάθεση καθηκόντων Διοικητού σε απόφοιτο τηςΣΣΕ ,ή ΣΝΔ ή Ικάρων .Αυτές οι θέσις είναι για αξιωματικούς Υγειονομικού. -