• Σχόλιο του χρήστη 'Γρηγόρης' | 24 Σεπτεμβρίου 2011, 20:43

    Ως μηχανολογος μηχανικος, εξειδικευμενος σε θεματα ενεργειας, θα ηθελα να επισημανω οτι: η απελευθερωση χρησης βιομαζας σε πυκνο αστικο ιστο πριν την αρση απαγορευσης πετρελαιοκινησης EURO5 θα αποτελεσει παγκοσμια προτοτυπια. H κυβερνηση κινδυνευει να εκτεθει στην διεθνη κοινοτητα για τους παρακατω λογους: 1. Δεν ειναι δυνατο να απαγορευεις οχηματα euro5 με παγιδα αιθαλης για κατακρατηση σωματιδιων και να επιτρεπεις καυση στερεων καυσιμων χωρις παγιδα αιθαλης. 2. Δεν ειναι δυνατο να απαγορευεις οχηματα euro5 για λογους νοθειας καυσιμου και να επιτρεπεις χρηση βιομαζας οπου θα ειναι αδυνατο να ελεγχθει το καυσιμο. Επισημαινω οτι στη νοθεια πετρελαιου κινητρο εχει μονον ο πρατηριουχος και οχι ο χρηστης διοτι το νοθευμενο πετρελαιο καταστρεφει την αντλια καυσιμου του οχηματος. Στη χρηση βιομαζας κινητρο εχουν και οι δυο. Θα ενδιαφερει το φθηνοτερο καυσιμο ανεξαρτητου ποιοτητας. Ηδη στην βορεια Ελλαδα και στη Βουλγαρια αλεθουν οποιοδηποτε υπολειμα ξυλου για τη δημιουργια πελετς. Τα περισσοτερα απο αυτα εχουν μεσα διαλυτες απο βαφες βιομηχανιας επιπλου. Μην επιτρεψετε την καυση βιομαζας πριν την αρση απαγορευσης πετρελαιοκινησης. Η διεθνης κοινοτητα θα γελα μαζι μας. Εφοσον επιτρεψετε την πετρελαιοκινηση, η χρηση βιομαζας θα πρεπει να συνεχισει να απογορευεται σε δημους με πυκνο αστικο ιστο. Θα μπορουσε υπο ορους να απελευθερωθει σε προαστιακους δημους των Νομων Αττικης & Θεσ/κης. Με εκτιμηση, Γρηγορης Διπλ. Μηχανολογος Μηχανικος ΑΠΘ Παραγωγη και διαχειριση ενεργειας ΕΜΠ