• Σχόλιο του χρήστη 'ΤΑΣΟΣ ΜΑΡΗΣ' | 1 Οκτωβρίου 2011, 09:57

    Στην μέχρι τώρα ισχύουσα νομοθεσία (ΦΕΚ 369Β΄/24.05.93), υπήρχε περιορισμός στη θερμοκρασία εξόδου των καυσαερίων (ελάχιστη 180C, μέγιστη 280C). Η ελάχιστη εξασφάλιζε την αποφυγή υγροποιήσεων και τη δημιουργία Θειικού Οξέος με τις γνωστές ολέθριες συνέπειες τόσο για τον εξοπλισμό όσο και για το περιβάλλον, ενώ η μέγιστη αποτελούσε ένα ΄΄φρένο΄΄ στην κατανάλωση ενέργειας. Στην περίπτωση του Φυσικού αερίου ή του υγραερίου δεν υπάρχει ανάγκη για θέσπιση ελάχιστης θερμοκρασίας αφού αυτά τα καύσιμα δεν περιέχουν θείο (S)και τα συμπυκνώματα των καυσαερίων είναι ακίνδυνα. Τι γίνεται όμως με το πετρέλαιο ; Μήπως θα ήταν πιο ορθό να γίνει ένας διαχωρισμός και στον πίνακα 1 στην στήλη του πετρελαίου να εισαχθεί και η παράμετρος της ελάχιστης θερμοκρασίας καυσαερίων ; Μήπως - για τον ίδιο λόγο - θα έπρεπε να εισαχθεί μία προσθήκη στο νόμο με την οποία θα απαγορεύεται η αποχέτευση ή η ελεύθερη διάθεση των συμπυκνωμάτων καυσαερίων σε περιπτώσεις καύσης πετρελαίου, ή ακόμα καλύτερα να απαγορεύεται η συμπύκνωση καυσαερίων σε καύση πετρελαίου; Όσο για τη μέγιστη θερμοκρασία (280C), απ' ότι φαίνεται δεν έγινε καμία διόρθωση σε σχέση με το παρελθόν , αντίθετα έγινε και αύξηση στους 290C !