• Σχόλιο του χρήστη 'Γ. ΜΑΔΕΜΟΧΩΡΊΤΗΣ' | 27 Ιανουαρίου 2012, 17:30

    Από τα στοιχεία που προβλέπονται να ελέγχουν οι επιθεωρητές, διαβλέπω προσπάθεια ανατροπής των όποιων θετικών προσπαθεί ο Ν.4030/11. Θα ξαναδημιουργηθεί γραφειοκρατία από την πολυνομία και επικάλυψη αντικειμένων ώστε να επιβιώσει η διαπλοκή και η διαφθορά. Θεωρώ ότι ο Ν.4030 σωστά, προσπαθεί θα ελέγξει και να διασφαλίσει το κοινόχρηστο αγαθό που βρίσκεται γύρω από το κτίσμα και να δημιουργήσει τελικά ένα πραγματικό αρχείο των υλοποιημένων μελετών και σχεδίων (ως εκατασκευάσθη) που συντάχθηκαν με ΕΥΘΥΝΗ του μηχανικού. Ενδεικτικά: Τι νόημα έχει ο ποιοτικός έλεγχος από τον ελεκτή, πού αρχίζει,που σταματά και με ποιές προδιαγραφές? Είναι δυνατόν να μήν δημιουργηθεί βάση υποψίας διαφθοράς για τον επιθεωρητή σε περίπτωση διαφωνίας με τον επιβλέποντα.? Δεν αρκεί ο όρος μή τήρηση της μελέτης? Τι νόημα έχει στην β΄φάση να ελέγχονται οι εσωτερικές διαρρυθμίσεις? Τι νόημα έχει ο αντισεισμικός αρμός στο υπόγειο (δεν αρκούν οι διαστάσεις της μελέτης?) Στο τέλος ο ενεργειακός επιθεωρητής τί χρειάζεται αφού όλα θα τα έχουν ελέγξει οι επιθεωρητές? Η πυροσβεστική θα ξανακάνει έλεγχο? Το καύσιμο θα ξανακάνει έλεγχο? Η ΔΕΗ θα δώσει ρεύμα με τον έλεγχο του επιθεωρητή μόνο? Τέλος,δεν είναι δυνατόν να έχουμε έλεγχο χωρίς τον καθορισμό ευλόγων ανοχών. Χωρίς ανοχές θεσμοθετούμε ή την παράνοια ή τον χρηματισμό! Συμπέρασμα : αποφασίστε ελέγχους απλούς, ουσιαστικούς, χωρίς πιθανότητα αντιφάσεων, με εμπιστοσύνη στον επιβλέποντα μηχανικό, από επιθεωρητές που έχουν την κατάλληλη εμπειρία. Το πρόβλημά μας δεν είναι να στήσουμε μηχανισμούς προστίμων και τιμωρίας, αλλά να προστατεύσουμε το κοινό αγαθό και να σταματήσει η αυθαιρεσία! ΓΜ