• Σχόλιο του χρήστη 'Παύλος Ποταμιάνος' | 30 Ιανουαρίου 2012, 09:21

    "στο ραβδόγραμμα του Σχήματος 20 το οποίο δείχνει ότι το 64% των οχημάτων αναμένεται να φορτίζεται κατά τη διάρκεια των ωρών της νύκτας (8 βράδυ έως 8 πρωί) όταν οι ιδιοκτήτες των οχημάτων έχουν επιστρέψει στις οικίες τους και παραμένουν σε αυτές μέχρι το πρωί της επόμενης ημέρας." Στα αστικά κέντρα οι περισσότεροι κατοικούν σε πολυκατοικίες χωρίς πυλωτή ή υπόγεια στάθμευση. Πού και πώς θα γίνει η υποδομή φόρτισης; "Οι σταθμοί φόρτισης με φορτιστές τύπου CHAdeMO συνήθως εγκαθίστανται κατά μήκος οδικών αξόνων ή σε άλλα σημεία στα οποία η ανάγκη φόρτισης των Η/Ο πρέπει να ικανοποιηθεί στο συντομότερο χρονικό διάστημα (συνήθως σε 20 έως 30 λεπτά)." Φόρτιση σε σταθμούς καθ'οδόν θα διμιουργεί ατελείωτες ουρές. Καλύτερη λύση η αντικατάσταση του συσσωρευτή. Ισραηλινή εταιρεία δοκιμάζει ήδη αυτοματοποιημένους (ρομποτικούς) σταθμούς αντικατάστασης, με το συσσωρευτή από κάτω. "Τα δίκτυα διανομής ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα θα πρέπει να αναβαθμιστούν κατάλληλα έτσι ώστε να αντιμετωπίσουν τις αυξημένες ανάγκες που αφορούν την υποστήριξη της διαδικασίας φόρτισης των συσσωρευτών των Η/Ο." Προέχει η απεξάρτηση της ΔΕΗ από τη ΓΕΝΟΠ. Πώς θα φορτίζονται τα αυτοκίνητα όταν κάθε τόσο έχουμε διακοπές παροχής; Η βενζίνη μας εξασφαλίζει, καθώς δεν απαιτεί καθημερινό ανεφοδιασμό επί ώρες.