• Σχόλιο του χρήστη 'ILIOFOS O.E.' | 3 Φεβρουαρίου 2012, 00:39

    Ήδη κυκλοφορούν στην εγχώρια αγορά σταθμοί φόρτισης Η/Ο που δεν έχουν καμία μα απολύτως καμία δέσμευση απο την ΔΕΗ και η παραγωγή ενέργειας γίνεται με αποκλειστικα δικά τοςυ μέσα , μέσω φωτοβολταικών ή ανεμογεννήτριας. Σε περίπτωση όμως που το σύστημα αδυνατεί να παράξει την απαιτούμενη ενέργεια τότε έχει τη δυνατότητα να συνδεθεί και με το σύστημα της ΔΕΗ και να λάβει έξτρα ενέργεια προκειμένου να ικανοποίησει τους πελάτες του. Τέτοια συστήματα προωθεί στην εγχώρια αγορά κα η ετιαρεία μας και τα οποί μπορείτε να τα δείτε εδώ. Είναι ήδη τοποθετημένα σε εργοστάσια μεγάλων αυτοκινητοπαραγωγών προκειμένου να τονίσουν την λύση στο υποτιθέμενο πρόβλημα της φόρτισης και της αυξημένης ζήτησης. Μπορείτε να λάβετε γνώση εδώ http://www.iliofos.gr/estore/product_info.php?cPath=69&products_id=139 Επίσης θα πρέπει να λάβετε υπ' όψην σας την δυνατότητα αλλαγής της μπαταρίας των Η/Ο στους σταθμούς φόρτισης προκειμένου να αποφευχθεί το φανόμανο της δημιουργίας ατελείωτων ουρών έξω ή μέσα στους σταθμούς φόρτισης. Αυτό μπορεί να συμβεί μόνο αν ο σταθμός φόρτισης χρησιμοποιηθεί για την εκ προϊμίου φόρτιση της μπαταρίας και την τοποθέτηση της στο όχημα κρατώντας την άδεια. Κάτι τέτοιο θα κόστιζε περίπου 20€ θα είχε χρονικό κόστος 5-10 λεπτά και θα μειώνε κατά πολύ την παραμονή του πελάτη στο σταθμό φόρτισης. Προκειμένου να συμβεί αυτό θα έπρεπε να υπάρξει διάταξη η οποία να προβλέπει τους τύπους μπαταρίας τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους αλλά και τις ποινές για όσους δεν ακολουθούν το νόμο και χρησιμοποιούν επικύνδυνα υλικά. Ως γνωστόν οι μπαταρίες λιθίου εκρύγνηνται και κανείς δεν θα ήθελε να βλέπει ανθρώπους να πεθαίνουν απο την παράνομη κυκλοφορία και τη "νόθευση" της αγοράς από κάκιστης ποιότητας μπαταρίες. Θα πρέπει να ληφθεί υπόψην η ύπαρξη των αυτοκινούμενων οχημάτων που φέρουν στοιχεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τα οποία είτε απο κακή χρήση είτε από βλάβη είτε απο κακή εκτίμηση του ιδιοκτήτη τους, "στέρεψαν¨απο ενέργεια κατά μήκος των εθνικών οδών, ούτως ώστε να αποφεύγεται η παρακόληση της κυκλοφορίας, αλλά και να υπάρχει η έμπρακτη βοήθεια πρός τον οδηγό ο οποίος κοινώς "ξέμεινε". Επίσης θα πρέπει να υπάρξει διάταξη η οποία θα επιβάλει στις πολυκατοικίες που ανεγείρονται την τοποθέτηση συστημάτων φόρτισης ίσο με το 50% των διαμερισματων προκειμένου να αυτοεξυπηρετούνται, με κατάλληλο χώρο στάθμευσης αυτόν του parking.