• Σχόλιο του χρήστη 'Μιχάλης Γρ Βραχόπουλος' | 25 Φεβρουαρίου 2012, 11:14

    Στο ελληνικό πρέπει να λειτουργήσει αρχικά το αεροδρόμιο με πτήσεις τουριστικού ενδιαφέροντος και ενδιαφέροντος εκπαίδευσης και διασκέδασης νέων ιπταμένων. Η υπόλοιπη περιοχή, που δεν απαιτεί τις εγκαταστάσεις μπορεί να διατεθεί για εκμετάλλευση υπό την προϋπόθεση των: α. Ανταποδοτικής αναβάθμισης περιοχών - ισοδύναμων - με προβληματικό περιβάλλον, λ.χ. περιοχή Κυψέλης (κάτω) - Πατησίων - Αχαρνών κ.λπ. β. Αναβάθμιση της περιοχής Κουμουνδούρου και παλιάς Αθήνας, κ.λπ Οι πράξεις αυτές θα είναι αναπόσπαστο τμήμα της διαχείρισης του χώρου του αεροδρομίου και της προστασίας του. Σε ότι αφορά τις ΑΠΕ, πρέπει να πάψει η υποτελική συμπεριφορά με προώθηση μόνο των ΠΑΝΑΚΡΙΒΩΝ ακόμη και σήμερα τεχνολογιών φωτοβολταϊκών συστημάτων και να συνδυαστεί – μεταβληθεί το πρόγραμμα ΗΛΙΟΣ με ενδιαφέρον της τοπικής κοινωνίας! Δεν είναι συμφέρουσα παρά μόνο στους επιχειρηματίες η εγκατάσταση τόσο μεγάλων εκτάσεων φβ μονάδων γιατί πέραν της πολύ ακριβής τιμής της ενέργειας (ενεργειακά!) έχουμε και μεγάλη απώλεια μεταφοράς 10~15% κατ΄ ελάχιστο που σημαίνει ότι πολλαπλασιάζεται το κόστος. Στην περίπτωση αυτή μπορεί να προταθεί η σύνθεση των φβ εγκαταστάσεων με την αναβάθμιση υφισταμένων κτηρίων και εγκαταστάσεων, παλιές βιομηχανικές εκτάσεις – κτήρια – περιοχές αστικού ιστού και την αντικατάσταση των πετρελαϊκών μονάδων με επιδότηση της παραγόμενης kWh από το ταμείο ΑΠΕ της Ευρώπης και την εκμετάλλευση των αναβαθμισμένων κτηριακών και άλλων εγκαταστάσεων. Εφόσον ενδιαφέρονται για εκμετάλλευση και ανάπτυξη της παραγωγικότητας τότε πρέπει να συνδυαστεί η λειτουργική με – Εκπαίδευση, Επενδύσεις παραγωγικότητας και Ενέργειας και όχι μόνο με αυτό!! Αλλιώς το πρόγραμμα ΗΛΙΟΣ λειτούργει μόνο υποτελικά