• Σχόλιο του χρήστη 'Σάμουελ Σαλέμ' | 5 Μαρτίου 2012, 18:31

    Νομίζω ότι θα ήταν καλό να υπάρξει ένα κατώφλι δομήσιμης επιφάνειας π.χ 2000 τ.μ. για δημόσια και ιδιωτικά κτίρια πάνω από το οποίο να πρέπει να γίνεται ένας στοιχειώδης υπολογισμός μετακινήσεων ανάλογα με τα τετραγωνικά και το είδος της χρήσης του κτιρίου. Ο υπολογισμός αυτό που καλό θα ήταν να γίνεται από εξειδικευμένο μηχανικό, μπορεί να γίνεται είτε με χρήση κάποιων συντελεστών που θα προέρχονται από κάποιο εγχειρίδιο που θα συγγραφεί από μια επιτροπή ειδικών (με την εποπτεία του συλλόγου συγκοινωνιολόγων πιθανώς) ή κάποιο πρόγραμμα όπως το TRICS που θα βασίζεται σε στοιχεία από εμπειρικές παρατηρήσεις. Ανάλογα με τον αντίκτυπο που θα έχουν οι μετακινήσεις στο δίκτυο πέριξ του υπό αδειοδότηση κτιρίου θα ορίζεται κάποια εισφορά που θα γίνεται υπέρ κάποιου «πράσινου ταμείου» για τα κυκλοφοριακά, το οποίο θα διαχειρίζεται ο οικείος Δήμος και θα χρησιμοποιείται για την βελτίωση των δρόμων, πεζοδρομίων ή διασταυρώσεων στο ίδιο Δημοτικό Διαμέρισμα ή ακόμα και στο ίδιο οικοδομικό τετράγωνο. Οι βελτιώσεις μπορεί να είναι από μια απλή στάση λεωφορείου ή σταντ για ποδήλατα εώς κάτι πολύ μεγαλύτερο όπως η διαμόρφωση ενός κόμβου ή η κατασκευή ενός ποδηλατόδρομου.