• Σχόλιο του χρήστη 'ΡΗΓΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ' | 2 Δεκεμβρίου 2012, 15:54

    Στην προτεινόμενη τροποποίηση, TO EΞΗΣ ΚΕΙΜΕΝΟ είναι απολύτως ίδιο με το ήδη ισχύον, και είναι εμφανές ότι μεταφέρθηκε με copy- paste: Η τήρηση των κτηματολογικών στοιχείων γίνεται από τα Κτηματολογικά Γραφεία, που ανήκουν στον Οργανισμό Κτηματολογίου και Χαρτογραφήσεων Ελλάδος. Με την επιφύλαξη των μεταβατικών διατάξεων του άρθρου 23, προϊσταται των Κτηματολογικών Γραφείων πτυχιούχος Τμήματος Νομικής Ανωτάτου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος, με πενταετή τουλάχιστον επαγγελματική εμπειρία, που διορίζεται ύστερα από προκήρυξη της θέσης με κοινή απόφαση των Υπουργών Δικαιοσύνης και Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, ύστερα από πρόταση του Οργανισμού Κτηματολογίου και Χαρτογραφήσεων Ελλάδος. Με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται ύστερα από εισήγηση του Οργανισμού Κτηματολογίου και Χαρτογραφήσεων Ελλάδος και πρόταση των Υπουργών Δικαιοσύνης και Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, ορίζονται τα ειδικότερα προσόντα, οι προϋποθέσεις και η διαδικασία διορισμού των Προϊσταμένων των Κτηματολογικών Γραφείων. Οι Προϊστάμενοι των Κτηματολογικών Γραφείων είναι δημόσιοι λειτουργοί. Ο Οργανισμός Κτηματολογίου και Χαρτογραφήσεων Ελλάδος έχει την ευθύνη για την στελέχωση και τη κάλυψη των μισθολογικών δαπανών της λειτουργίας των Κτηματολογικών Γραφείων. Για τον Προϊστάμενο του Κτηματολογικού Γραφείου και για το λοιπό προσωπικό, το οποίο, υπό τις προϋποθέσεις του εδαφίου α΄ της παραγράφου 3 του άρθρου 103 του Συντάγματος, μπορεί να προσλαμβάνεται και με σχέση ιδιωτικού δικαίου, εφαρμόζονται αναλόγως οι διατάξεις των άρθρων 16, 21 έως 30 και 35 έως 38 του κανονιστικού διατάγματος της 19/ 23.7.1941 «Περί Οργανισμού των Υποθηκοφυλακείων του Κράτους». Με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται ύστερα από εισήγηση του Οργανισμού Κτηματολογίου και Χαρτογραφήσεων Ελλάδος και πρόταση των Υπουργών Εσωτερικών, Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Οικονομικών και Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, συνιστώνται οι αναγκαίες θέσεις προσωπικού, καθορίζονται τα προσόντα για την πρόσληψη στις θέσεις αυτές και ρυθμίζεται κάθε άλλο ζήτημα που αφορά στη λειτουργία, στην οργάνωση και στην στελέχωση των Κτηματολογικών Γραφείων, τα οποία πρέπει να διαθέτουν κατ΄ ελάχιστον νομική και τεχνική υπηρεσία. EΔΩ, ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ COPY-PASTE…. ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ, ΑΠΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΣΤΗΝ ΗΔΗ ΙΣΧΥΟΥΣΑ ΡΥΘΜΙΣΗ, ΤΟ ΕΞΗΣ ΚΕΙΜΕΝΟ, χωρίς να υπάρχει το ήδη ισχύον, και ειδικώτερα να προστεθεί στο τέλος της της παραγράφου 1 του άρθρου 3 του ν. 2664/1998: "Η ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Α.Ε. έχει την ευθύνη για την οργάνωση, διάρθρωση, και την υλικοτεχνική υποστήριξη της λειτουργίας των Κτηματολογικών Γραφείων. Όπου στον νόμο 2664/1998 προβλέπεται η έκδοση από τον Ο.Κ.Χ.Ε. πράξεως ή λήψη αποφάσεως σχετικής με τη λειτουργία των Κτηματολογικών Γραφείων, προηγείται, επί ποινή απαραδέκτου, πρόταση της ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΕ. Η τελευταία λαμβάνει τα αναγκαία μέτρα για την εποπτεία, τον έλεγχο, την οργάνωση και τη λειτουργία των ως άνω κτηματολογικών γραφείων και επιβλέπει την εφαρμογή τους. Για την επίτευξη της ομοιόμορφης εφαρμογής αυτών καθώς και του εν γένει ισχύοντος θεσμικού πλαισίου από όλα τα Κτηματολογικά Γραφεία της Επικράτειας, η ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΕ. συντάσσει και αποστέλλει εγκυκλίους οδηγίες. Οι οδηγίες της ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΕ. εφαρμόζονται υποχρεωτικά. Η ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΕ. δύναται να διαθέτει πρόσθετο προσωπικό κάθε ειδικότητας προς τα Κτηματολογικά Γραφεία για την ενίσχυση του έργου τους και την εν γένει κάλυψη των λειτουργικών αναγκών τους. Η ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΕ. μπορεί να παρέχει και κεντρική υποστήριξη προς τα Κτηματολογικά Γραφεία. Με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, εκδίδεται Κανονισμός Λειτουργίας των Κτηματολογικών Γραφείων, στον οποίο καθορίζεται ιδίως ο τρόπος εξυπηρέτησης του κοινού, οι εσωτερικές διαδικασίες λειτουργίας των Γραφείων και η οργανωτική εποπτεία τους.». Τι κερδίζουμε; Τη νοοτροπία της εξοικονόμησης του δημοσίου χρήματος. Θα σκεφτείτε μερικοί ίσως: τι λέει ο άνθρωπος...βλακείες! ΟΧΙ. Το ήδη προϋπάρχον κείμενο, με το να ξανα-μπαίνει προς ψήφιση, θα τυπωθεί στο ΦΕΚ. Θα καταλάβει χώρο μισής σελίδας Α4. Αν το ΦΕΚ τυπωθεί σε χαρτί 20.000 φορές, το δημόσιο θα πληρώσει το χαρτί 10.000 σελίδων Α4, δηλαδή 5.000 φύλλα χαρτί, ήτοι 10 πακέτα χαρτί Α4 των 500 φύλλων . Ως φαίνεται, το κράτος μας είναι τόσο πλούσιο, που ... καλά τώρα, μη μας απασχολήσουν 10 πακετάκια χαρτί. Δεν είναι θέμα ποσότητας, αλλά θέμα σεβασμού στο κάθε ένα κέρμα ΕΥΡΩ που πληρώνει το Ελληνικό Δημόσιο. Αν όμως το παραπάνω επαναληφθεί 1.000 φορές, έχουμε σπατάλη χρήματος γιά την αγορά 10.000 πακέτων χαρτιού.Θα θέλατε σε μιά ιδιωτική σας επιχείρηση να διαπιστώσετε ότι από αδιαφορία του προσωπικού σας χρέωσαν 10.000 πακέτα χαρτιού extra; Σίγουρα όχι. Υ.Γ.: το 2009 ή 2010, έγιναν αλλαγές στην ονομασία υπουργείων (π.χ. του Υπουργείου Δικαιοσύνης, κλπ). Διάβασα τη σχετική υπουργική απόφαση, και στο τέλος έλεγε ότι από αυτήν δεν προκαλείται δαπάνη εις βάρος του δημοσίου. Η πρώτη μου αστραπιαία σκέψη μου ήταν: μα καλά, τις νέες σφραγίδες χωρίς λεφτά θα τις φτειάξουν τα σφραγιδοποιεία; (!!!!!!) Αν υποθέσουμε ότι ένα υπουργείο είχε 5.000 υπηρεσίες, οργανισμούς, γραφεία, κλπ, σημαίνει ότι παραγγέλθηκαν 5.000 σφραγίδες που πληρώθηκαν από κρατικό χρήμα, δηλαδή από την τσέπη των φορολογουμένων. Αυτά είναι άσχετα με την τροποποίηση της νομοθεσίας περί κτηματολογίου, όχι όμως και με την αλλαγή νοοτροπίας σε λεπτομέρειες. Και ενίοτε, "η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά". Και δυστυχώς, οι πολιτικού δεν προωθούν με επιτυχία την αλλαγή νοοτροπίας...