• Σχόλιο του χρήστη 'ΙΑΣΩΝ ΓΙΑΝΝΙΟΣ' | 17 Απριλίου 2013, 16:37

    Σε συνάρτηση με το άρθρο 9 θα ήθελα να επισημάνω ότι οι Νόμοι σε ένα κράτος δικαίου που λειτουργεί στα πλαίσια ενός Δημοκρατικού Πολιτεύματος σχεδιάζονται και εκπονούνται για να αναθεωρήσουν παλαιότερες αποφάσεις που δημιουργούν: προβλήματα στη λειτουργία του κράτους, να επικαιροποιήσουν παραμέτρους που μεταβάλλονται στην πορεία του χρόνου αλλά και να προλάβουν δυσμενείς καταστάσεις που μπορεί να προκαλέσουν προβλήματα στη λειτουργία του κράτους μέσο -μακροπρόθεσμα. Άρα και ο Νόμος 4093/12 προέβλεπε όλα τα παραπάνω χωρίς όμως να προσδιορίσει ούτε καν βραχυπρόθεσμα ( διάστημα λιγότερο των 4 μηνών)τις επιπτώσεις για τους ενδιαφερόμενους επενδυτές που σχεδίαζαν να υλοποιήσουν την εγκατάσταση τους μέχρι το Μάρτιο του 2013. Η μεθόδευση αυτή όχι μόνο δεν συνάδει με τις αρχές του δικαίου που θα πρέπει να τεκμηριώνονται από τους Νόμους, αλλά εμπεριέχει διάσταση μεθοδευμένης παγίδευσης για τους επενδυτές προς όφελος των προμηθευτών του εξοπλισμού, των αετονύχηδων πωλητών αδειών φωτοβολταϊκών πάρκων και των Τραπεζών που χορήγησαν τα σχετικά δάνεια με αρκετά υψηλά επιτόκια. Η παγίδευση αυτή εμπεριέχει διάσταση ηθελημένης ή και μη ηθελημένης απάτης αλλά η χρονική βραχύτητα της αναθεώρησης του Νόμου και της αύξησης των ποσοστών της εισφοράς αλληλεγγύης δεν μπορεί να τεκμηριώσει μη ηθελημένη αστοχία. Εν κατακλείδι ο Νόμος 4093/12 θα έπρεπε αφού όρισε ως καταληκτική ημερομηνία ολοκλήρωσης των έργων που είχαν χρονικά περιθώρια στα πλαίσια του 18μηνου να συνδεθούν με το δίκτυο έως τον Μάρτιο του 2013, να αναφέρει και το ποσοστό της εισφοράς αλληλεγγύης στο 37%-40% για τα συγκεκριμένα έργα, εφόσον δεν το ανέφερε και έρχεται εκ των υστέρων να το αναθεωρήσει πραγματικά παρουσιάζει πολλά νομικά προβλήματα που αναφέρονται παραπάνω.