• Σχόλιο του χρήστη 'Θα μιλήσω πολλές φορές' | 22 Απριλίου 2013, 18:36

    2)ΑΡΘΡΟ 3 ΠΑΡ. 1 ΠΕΡ. γ. Ο Ν. 4014/2011 αναφέρεται σε αυθαίρετες κατασκευές. Άρα σε κτίσμα. Συνεπώς το αδόμητο αγροτεμάχιο ή οικόπεδο δεν έχει καμιά σχέση με τον εν λόγω νόμο. Εντούτοις επιβλήθηκε με τροπολογία του αρχικού Νόμου η υποχρέωση να χορηγείται βεβαίωση για το αδόμητο αγροτεμάχιο ή οικόπεδο ότι δεν έχει κτίσμα! Στη συνέχεια επιβλήθηκε η υποχρέωση η βεβαίωση για κάθε μεταβίβαση παντός ακινήτου να συνοδεύεται από τοπογραφικό διάγραμμα εξαρτημένο! Κατόπιν του αδιεξόδου, που δημιουργήθηκε για τα αγροτεμάχια, λόγω του απαγορευτικού κόστους σύνταξης τοπογραφικού διαγράμματος, που ήταν δυσανάλογο και πολλές φορές πολλαπλάσιο προς την αξία του προς μεταβίβαση αγρού, με το Ν. 4042/2012 εξαιρέθηκαν από την υποχρέωση προσάρτησης στην βεβαίωση τοπογραφικού διαγράμματος, τα κληροτεμάχια και οι αγροί που προέρχονται από αναδασμό, καθόσον υπάρχει η επίσημη αποτύπωση αυτών στον κτηματολόγιο της παραχώρησης ή του αναδασμού αντίστοιχα. Έκτοτε και οι συναλλαγές στα αγροτεμάχια λειτούργησαν άψογα και η ανάγκη για την αποτροπή μεταβίβασης αυθαιρέτων κτισμάτων υπηρετήθηκε θαυμάσια. Μπορεί ο συντάκτης του υπό διαβούλευση νομοσχεδίου να μας εξηγήσει τι άλλαξε σχετικά, που υπαγόρευσε την ανάγκη επιβολής της υποχρέωσης προσκόμισης τοπογραφικού διαγράμματος και στις μεταβιβάσεις των κληροτεμαχίων ή των αγρών, που προέρχονται από αναδασμό; Θεωρεί ο συντάκτης του υπό διαβούλευση νομοσχεδίου κατάλληλη την εποχή να επιβαρύνει τους αγρότες με τέτοια υπερβολικά κόστη, χωρίς λόγο; Γνωρίζει ο συντάκτης ότι θα τεθεί εκτός συναλλαγής το μεγαλύτερο μέρος της αγροτικής γης; Σκέφθηκε τις αρνητικές επιπτώσεις στην ανάπτυξη, στην αγροτική οικονομία, στους πολίτες και στην εθνική οικονομία γενικότερα;