• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΑΒΑΝΟΖΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ' | 24 Απριλίου 2013, 00:36

    Ο μηχανικός συντάσσει τεχνική έκθεση επί σχεδίων, έστω σκαριφήματα, αφού μετράει, αποτυπώνει. Με τα λόγια θα βγαίνει το πρόστιμο? Θα γίνεται διαλογική συζήτηση μηχανικού και ιδιοκτήτη και εξ αποστάσεως θα λέει ο ένας είναι 25, όχι , θα λέει ο άλλος είναι 23.50, έλα μωρέ ποιος θα το μετρήσει? Να το βάλω 24 εντάξει ? Αυτός είναι ο ρόλος μας? Το μόνο που θα καταφέρετε με την μη υποχρεωτική σύνταξη σχεδίων (που είναι υποχρεωτικά για τη μεταβίβαση) , σε συνδυασμό με την ελεύθερη διαπραγμάτευση της αμοιβής, να κατέβει η αμοιβή σε τέτοια επίπεδα που να υποτιμηθεί εως να εκμηδενισθεί ο ρόλος του μηχανικού, και πάλι στην αγορά, των παλαιοτέρων ακινήτων τουλάχιστον, να κάνουν κουμάντο αυτοί που έκαναν πάντα (οι αγορές με την ελληνική έννοια). Δώστε αξία στο ρόλο του μηχανικού , δεν θα χάσετε. Ξέρει ο μηχανικός να σταθμίσει που και πότε θα κάνει καλύτερη τιμή. Αφήστε τον να κάνει τη δουλειά σωστά. Έτσι εξυπηρετείται ο απώτερος στόχος της ορθής καταγραφής των κτηρίων. Δηλαδή δεν θέλουμε ταυτότητα στα παλιά κτήρια ? Είναι για πέταμα ? Ο κόσμος δεν προβληματίζεται με την αμοιβή του μηχανικού, ούτε καλά καλά για τα πρόστιμα των προ του 1983. Προβληματίζεται με το πως θα αντιμετωπίσει την εφορία από εδώ και πέρα. Φορολογείστε κλιμακωτά τις υπερβάσεις σε βάθος χρόνου και θα δείτε πως θα τρέξει ο πολίτης. Αυτά που τακτοποιούνται για 30 χρόνια γιατί πρέπει να έχουν την ίδια αντιμετώπιση ? Ξέρω, δεν είναι αρμόδιο το Υπουργείο σας για φορολογικά θέματα, αλλά για δείτε το. Ξέρετε και κάτι ακόμα, όταν ο μηχανικός κάνει αποτύπωση "ανακαλύπτει" και πολλά άλλα. Τρόπο κατασκευής, φάσεις κατασκευής, διαφορικά στατικά συστήματα, επικίνδυνα. Ενημερώνει τον ιδιοκτήτη , τον συμβουλεύει. 8Η δήλωση είναι ένα χαρτί μια αίτηση, το σχέδιο είναι εικόνα, μετά από χρόνια το χαρτί θα είναι άχρηστο, το σχέδιο θα είναι χρήσιμο. Θα το πάρει ο συνάδερφος το μέλλοντος και θα συγκρίνει. Με τη δήλωση θα την κοιτάει και δεν θα καταλαβαίνει. Πρέπει να το δείτε καλύτερα. Αφήστε το στη κρίση του μηχανικού τουλάχιστον, ανάλογα την περίπτωση, να σταθμίζει αν απαιτούνται σχέδια για να υπολογίσει και να αποδείξει την παράβαση.