• Σχόλιο του χρήστη 'WWF Ελλας' | 24 Απριλίου 2013, 21:12

    Ένα τελευταίο σχόλιο για την ρύθμιση για την ζώνη ασφάλειας της υπεραστικής συγκοινωνίας:και τα αυθαίρετα αυτά συνήθως εξαιρούνταν, μέχρι σήμερα από ρυθμίσεις (1 παρ. 1 Ν. 720/1977, 15 παρ. 2 β) Ν. 1337/1983 [δεν αναστέλλεται η κατεδάφιση, ακόμα και για αυθαίρετα προ 1983], 23 παρ. 3α) ββ) Ν. 4014/2011 [το οποίο επιτρέπει την υπαγωγή αν το αυθαίρετο δεν απαγορευόταν «κατά τη νομοθεσία που ίσχυε» όταν κατασκευάστηκε, λες και οι απαιτήσεις ασφαλείας περασμένων δεκαετιών είναι ακόμα επαρκείς για τους σημερινούς δρόμους/αυτοκίνητα]). Με το νομοσχέδιο, η ζώνη ασφαλείας συρρικνώνεται σε 50%, και είναι δυνατή η υπαγωγή ακινήτων που βρίσκονται στο εξωτερικό μισό. Είναι δυνατή, ακόμα και χωρίς τον περιορισμό αυτό, η υπαγωγή των αυτοτελών κατασκευών του 17 παρ. 7 Ν. 4067/2012 [=κατασκευές σε ακάλυπτους χώρους, π.χ., ηλιακά συστήματα, παιδότοποι, κοκ.]. Για εισπρακτικούς λόγους, φαίνεται ότι ακόμα και η ασφάλεια των, ούτως ή άλλως επικίνδυνων, ελληνικών δρόμων πρέπει να υποχωρήσει.