• Σχόλιο του χρήστη 'LEYTERHS' | 26 Σεπτεμβρίου 2013, 22:04

    (Συνέχεια) Ειδικώτερα, έχω να κάνω τις παρακάτω επισημάνσεις:1) Πολλές από τις επιτρεπτές επεμβάσεις που προτείνονται με τις νέες ρυθμίσεις, πρέπει να συνδεθούν κατά την γνώμη μου , και με την χωροθέτηση χρήσεων ανά την Επικράτεια, όπως την προβλέπει το Σύνταγμα που ισχύει σήμερα (άρθρο 24), και δεν έχει υλοποιηθεί με ευθύνη του ΥΠΕΚΑ. 2)Η προτεινομένη ρύθμιση του άρθρου 60 παρ.2 είναι ατελής, αφού μετά την ένταξη, οι εκτάσεις ως αστικές πλέον και με μεγάλη οικοπεδική αξία, δεν ρυθμίζεται ποιός τις διαχειρίζεται,ποιός τις προστατεύει, ποιός τις διαθέτει και σε ποιούς και με ποιό τίμημα και πότε έχει ο παραχωρησιούχος το δικαίωμα να τις μεταπωλεί. 3)Στο προτεινόμενο άρθρο 61, που ασχολείται με την άδεια κτήσης γής Οικοδομικών Συν/σμών, πρέπει να γίνει επαναδιατύπωση ώστε να επιβάλλεται εφεξής να προυπάρχει χωροθέτηση χρήσης γής ή τουλάχιστον Γ.Π.Σ, για να χορηγούνται άδειες κτήσης, προκεμένου να μην κατευθύνουν πλέον οι Συν/σμοί το Κράτος , ενάντια σε όσα οπίζει το Σύνταγμα, που θα γίνει δόμηση. Επίσης θα πρέπει να γίνει σαφής διαχωρισμός , αν ο σκοπός είναι η στέγαση μελών για πρώτη κατοικία και άν είναι για παραθεριστική. Επίσης θα πρέπει να αποκλείωνται οικοδομικοί Συν/σμοί από την άδεια κτήσης , αν έχουν ως μέλη Δημοσίους Υπαλλήλους.