• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος Πολιτικός Μηχανικός' | 23 Ιανουαρίου 2014, 23:32

    Στο άρθρο 1 παράγραφος 1 αναφέρει: "Η παρούσα απόφαση δεν εφαρμόζεται σε κτίρια, οι ιδιοκτήτες των οποίων έχουν λάβει επιδότηση από κρατικά ή συγχρηματοδοτούμενα από την Ευρωπαϊκή Ένωση προγράμματα που αφορούν παρεμβάσεις στον κτιριακό τομέα για τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης τους" Πιστεύω ότι θα είχε νόημα η φράση "..ιδιοκτήτες των οποίων.." να μετατραπεί σε "..ακίνητα τα οποία.." διότι έτσι όπως είναι διατυπωμένο, κατανοεί κανείς ότι αν έχει επιδοτηθεί ο ενδιαφερόμενος σε άλλο ακίνητο με σκοπό την ενεργειακή του αναβάθμιση, δεν έχει δικαίωμα να συμμετέχει σε όσα αναφέρει η συγκεκριμένη Υ.Α. Θεωρώ λοιπόν ότι αυτή η διατύπωση του εδαφίου δε συνάδει με το πνεύμα του νόμου, δεδομένου ότι αν αποδεχόμαστε ότι θα διατηρηθεί ένα αυθαίρετο, γιατί να μην παροτρύνουμε τον ιδιοκτήτη - ο οποίος μάλιστα ήδη έδειξε περιβαλλοντικό ενδιαφέρον σε άλλο ακίνητό του, να αναβαθμίσει το αυθαίρετό του αντί να επιβαρύνει κι αυτό με τη σειρά του το περιβαλλοντικό ισοζύγιο, για όσα χρόνια του επιτρέπει ο νόμος να το διατηρήσει. Εδώ να σημειωθεί ότι στον αριθμό των ακινήτων που έχουν δικαίωμα τακτοποίησης εφ' όρου ζωής θα προστεθούν και αυτά που προβλέπει η Κατηγορία 5 του Αρθ. 9 του νόμου, κατόπιν ελέγχου των ΥΔΟΜ, οπότε περισσότερα παλιά και ενεργοβόρα ακίνητα, χωρίς ενεργειακές μελέτες και μελέτες θερμομόνωσης, θα διατηρούνται εσαεί. Άλλωστε και στο ίδιο το ανανεωμένο Πρόγραμμα «Εξοικονόμηση Κατ’ Οίκον», δεν υφίσταται αυτός ο περιορισμός και σύμφωνα με το οποίο "Δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό ιδιοκτησιών ανά πολίτη..." (από την ιστοσελίδα του ΥΠΕΚΑ)